درهنگام سفر به کشور مالدیو از چه واحد پولی استفاده کنید. (بخش اول)




 

واحد پولی مالدیو

 

تور مالدیو سام سیر

 

درهنگام سفر به کشور مالدیو از چه واحد پولی استفاده کنید. (بخش اول)

 

مالدیو را میتوان یکی از جزایر زیبا موجود در اقیانوس هند دانست که به دلیل داشتن جاذبههای گردشگری فراوان همه ساله گردشگران بسیاری با استفاده از تور مالدیو و با تهیه بلیط هواپیما برای دیدن جاذبههای موجود در این جزیره به این منطقه از جهان سفر خواهند کرد. داشتن آبهای مرجانی و فیروزهای رنگ این کشور را به یک مقصد گردشگری فوقالعاده تبدیل کرده است.

 

درصورتیکه با استفاده از تور مالدیو و با استفاده از بلیط خارجی قصد سفر به این جزیره را دارید شاید این سوال برایتان بوجود آمده باشد که در طول سفرتان به این جزیره بهتر است از کدام واحد پولی استفاده کنید تا کمتر دچار چالش شوید و سفر راحتتری را سپری کنید.

 

در ادامه به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت و خواهیم گفت که در طول سفر بهتر است از کدام واحدی پولی استفاده کنید پس در صورتیکه با استفاده از بلیط هواپیما و بلیط خارجی قصد انجام سفر هوایی به این جزیره را دارید با ما در ادامه همراه باشید.

 

 

واحد پول کشور مالدیو

 

در این کشور از واحد پولی روفیه استفاده میشود که شباهت زیادی به روپیه دارد. این کلمه از همان کلمه سانسکریت روپیه گرفته شده است. حال ممکن است در ذهنتان این سوال بوجود آمده باشد که در صورت سفر به این کشور با استفاده از تور مالدیو و با تهیه بلیط هواپیما و بلیط خارجی از روفیه استفاده کنیم و یا از واحدهای پولی دلار و یا یورو؟

 

نکته جالب توجه در رابطه با سفرتان به کشور این موضوع است که دانستن واحد پولی این کشور اصلا در طول این سفر که با استفاده از تور مالدیو و با تهیه بلیط هواپیما و بلیط خارجی صورت میپذیرد کمکی به شما نخواهد زیرا این واحد پولی در ایران رایج نبوده و نمیتوانید ریالتان را با استفاده از صرافیها به روفیه تبدیل کنید.

 

با توجه به این موضوع در این سفر مجبورید از دلار و یا یورو استفاده کنید. سوالی که در رابطه با این موضوع ممکن است برایتان پیش آید این است که در این سفر از یورو استفاده کنم و یا دلار؟

 

در صورتیکه با استفاده از تور مالدیو و با تهیه بلیط هواپیما و با استفاده از بلیط خارجی قصد سفر به جزیره را دارید بهتر است از بردن ریال به این کشور خودداری کنید هیچگونه سودی برای شما در پی نخواهد داشت و نمیتوانید از آن در این منطقه از جهان استفاده کنید.

 

بهترین واحد پولی که در این سفر میتوانید از آن استفاده کنید و با استفاده از آن با چالشها و مشکلات کمتری روبرو شوید استفاده از واحد پولی دلار میباشد. در صورتیکه با استفاده از تور مالدیو سام سیر با تهیه بلیط هواپیما و بلیط خارجی به این جزیره سفر کردید میتوانید دلارتان را به روفیه تبدیل کنید و از آن در این منطقه استفاده کنید.

 

 در این کشور قانونی وجود دارد که با توجه به آن در هتلهای این منطقه میتوانید با پرداخت دلار هزینه مورد نیاز برای اقامتتان را بپردازید .

در صورتیکه در سفرتان احساس میکنید داشتن پول محله بیشتر به شما کمک میکند در زمان ورودتان به فرودگاه شهر ماله در طبقه دوم صرافیهایی وجود دارند که میتوانید دلارتان را با استفاده از آنها به روفیه تبدیل کنید و در طول سفرتان از آن استفاده نمایید.

 

در صورتیکه برای سفر به این کشور آماده خواهید شد بهتر است برای آرامش خاطرتتان در همان بدو ورودتان به فرودگاه ماله به طبقه فوقانی آن مراجعه کنید و با استفاده از صرافیهایی که در این مکان قرار دارند دلار خود را به روفیه تبدیل کنید. با اینکار در طول سفر از دردسر کمتری برخوردار خواهید شد.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری مالدیو روی لینک تور مالدیو کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو