آشنایی با هواپیمای بوئینگ 757 (بخش اول)




 

هواپیمای بوئینگ

 

بلیط هواپیما سام سیر

 

آشنایی با هواپیمای بوئینگ 757 (بخش اول)

 

امروزه افراد زیادی با استفاده از هواپیماها میتوانند در زمان کوتاهی به سفرهای بین قارهای بپردازند و با بیشترین سرعت به مقصد مورد نظرشان انتقال پیدا کنند. محبوبیت این نوع وسیله نقلیه سبب شده تا شرکتهای زیادی در زمینه ساخت و طراحی این نوع وسایل نقلیه مشغول به فعالیت شوند و همه ساله مدلهای جدید از هواپیما را به بازار جهانی معرفی کنند. یکی از شرکتهای سازنده هواپیما که از شهرت بسیاری نیز برخوردار میباشد شرکت بوئینگ میباشد.

 

این شرکت هواپیماهای زیادی را روانه بازار جهانی کرده است و شرکتهای هواپیمایی بسیاری نیز از هواپیماهی ساخته شده توسط این شرکت در خطوط هوایی خود استفاده میکنند و با بهره گرفتن از آنها سالانه هزاران مسافر را که با تهیه بلیط هواپیما و با استفاده از بلیط خارجی قصد انجام سفر هوایی دارند را بهمقاصد مورد نظرشان منتقل میکنند.

 

بوئینگ 757 یکی از هواپیماهایی میباشد که توسط این شرکت هواپیماسازی طراحی و ساخته شده است و در بسیاری از خطوط هوایی از آن برای جابجایی مسافرانی که با تهیه بلیط هواپیما ارزان و بلیط ارزان هواپیما قصد انجام سفرهای هوایی بین قارهای را دارند مورد استفاده قرار خواهد گرفت. در ادامه به معرفی جزئیات بیشتری در رابطه با این نوع هواپیما خواهیم پرداخت. در صورتیکه تمایل دارید اطلاعات بیشتری را در رابطه با این هواپیما بدست آورید ما را در ادامه همراهی بفرمائید.

 

این هواپیما در دسته هواپیماهای پهن پیکر به حساب میآید و به شکلی طراحی شده است که توانایی پیمودن مسافتهای زیادی را داشته باشد. داشتن بدنهای متوسط و آیرودینامیک سبب شده تا مصرف سوخت در این نوع هواپیما کاهش چشمگیری داشته باشد و همین موضوع دلیلی است که بسیاری از خطوط هوایی تمایل به استفاده از این نوع هواپیما داشته باشند و با استفاده از آن افراد زیادی که با استفاده از بلیط هواپیما و بلیط خارجی قصد انجام سفر هوایی را دارند به مقاصد مورد نظرشان منتقل کنند.

 

در طراحی و ساخت بدنه این هواپیما از کامپوزیت استفاده شده است البته در برخی از بخشهای بدنه این نوع هواپیما از آلمینیوم نیز بهره برده شده است. در بخش ترمزها در هواپیمای بوئینگ 757 از ترمزهای کربنی استفاده شده است که از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند. این نسل از هواپیما در مدلهای مختلفی روانه بازار جهانی شد که با توجه به مدلهای مختلف آن میتوانند مسافتی بین 5800 تا 7500 کیلومتر را طی بنمایند.

 

همه ساله افراد زیادی با تهیه بلیط هواپیما و بلیط ارزان هواپیما توسط این نوع هواپیما به مقاصد مورد نظرشان منتقل خواهند شد. اگرچه شرکت بوئینگ آمریکا دیگر این هواپیما را تولید نمیکند اما تعدا قابل توجهی از آنها در خطوط هوایی کشورهای مختلف در حال فعالیت میباشند و مسافران زیادی را که با استفاده از بلیط هواپیما و خرید بلیط خارجی قصد پرواز دارند را به مقصد مورد نظرشان منتقل میکنند.

 

یکی از ویژگیهای منحصر بفردی که در این نوع هواپیما وجود امنیت بالا آن میباشد که با توجه به این موضوع بسیاری از چهرههای سیاسی این هواپیما را برای انجام پروازهای داخلی و یا پروازهای خارجی خود انتخاب میکنند. داشتن امنیت بالا سبب شده تا بسیاری از ایرلاینها از این نوع هواپیما در ناوگان هوایی خود استفاده کنند و توسط آنها مسافران زیادی را که با استفاده از بلیط هواپیما و بلیط ارزان هواپیما قصد انجام سفرهای هوایی را دارند به مقاصد مورد نظرشان منتقل کنند.

 

رئیس جمهور کشور آرژانتین و دولتمردان قزاقستان از چهرههای سیاسی هستند که به کرات از این نوع هواپیما برای انجام سفرهای هوایی خود استفاده کردهاند و مهمترین عامل برای استفاده این افراد از بوئینگ 757 امنیت این هواپیما بوده است.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری آنلاین با تخفیف 8%، روی بلیط خارجی کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو