چگونه یک سفر هوایی بدون استرس را تجربه کنیم؟ (بخش دوم)




 

سفر هوایی بدون استرس

 

بلیط هواپیما سام سیر

 

آشنایی با سفر هوایی بدون استرس

 

تقریباً همه مسافرانی که بلیط ارزان هواپیما یا بلیط گران‌قیمت تهیه‌کرده‌اند و قرار است با هواپیما سفر کنند استرس زیادی دارند. البته این استرس در افرادی که اولین تجربه سفر هوایی رادارند بیشتر است. اما این به این معنی نیست که افرادی که تجربه‌ی بیشتری درزمینهٔ سفر هوایی دارند استرس نداشته باشند؛ این افراد نیز دچار کمی استرس مس شوند اما نسب به افرادی که اولین سفر هوایی را تجربه می‌کنند کمتر است.

 

برخی تصور می‌کنند که هرچقدر بیشتر بابت خرید بلیط هواپیما هزینه کنند استرس اشان کمتر می‌شود. این افراد باید بدانند که چه افرادی که بلیط ارزان هواپیما تهیه‌کرده‌اند و چه افرادی بلیط گران‌تر خریده‌اند در طول پرواز داخلی یا خارجی در داخل یک هواپیما هستند و این‌طور نیست که اصلاً استرس نگیرند.

 

در مقاله‌ی بخش قبل مورد دوم و سوم را برای شما بازگو کردیم، در این مقاله قصد داریم شمارا با موردهای بعدی آشنا کنیم با ما همراه باشید.

 

 

مورد سوم:وسایل الکترونیکی مثل تلفن همراه را در خانه شارژ کنید

 

حواستان باشد قبل از اینکه بخواهید از خانه خارج شوید و به فرودگاه بروید، گوشی همراهتان را شارژ کامل کنید. تفاوتی ندارد که شما از گوشی همراهتان برای پیگیری شرایط پرواز یا برای سرگرم کردن خود در پرواز داخلی یا خارجی استفاده می‌کنید، در هر دو مورد باید گوشی شما از شارژ کافی برخوردار باشد. زیرا در غیرازاین صورت اگر گوشی شما شارژ نداشته باشد و خاموش شود، دسترسی شما به اطلاعات پرواز از بین می‌رود.

 

 

مورد چهارم: قبل از سفر غذایی سبک و مناسب بخورید

 

قطعاً در فرودگاه غذا برای خوردن وجود دارد ولی بدانید این غذاها تقریباً گران هستند و همین به‌اندازه‌ی کافی کیفیت ندارند و رضایت‌بخش نیستند. بنابراین توجه داشته باشید اگر بلیط ارزان هواپیما یا سیستمی اتان در ساعات ظهر پرواز دارد حتماً در خانه غذایی سبک میل کنید و اگر ساعت پرواز شما صبح است نیز در خانه صبحانه‌ای مفصل میل کنید.

 

در کل ساعت پرواز داخلی یا خارجی شما در هر ساعتی از شبانه‌روز بود حتماً در خانه غذای سبک و مقوی‌ای میل کنید تا انرژی لازم برای روزی پرتنش و سخت داشته باشید. توجه داشته باشید که هیچ‌گاه با معده‌ی خالی سفر نکنید.

 

 

مورد پنجم: حتماً سعی کنید کارت پرواز را به شکل آنلاین تحویل بگیرید.

 

همان‌طور که شاید خیلی از افرادی که تجربه‌ی سفر هوایی رادارند بدانند که صف‌های گرفتن کارت پرواز چقدر طولانی است و چقدر خسته‌کننده است ایستادن در این صف‌ها. بنابراین افرادی که بلیط ارزان هواپیما یا سیستمی تهیه‌کرده‌اند بدانند که 24 ساعت قبل از پرواز داخلی یا خارجی به‌صورت آنلاین کارت پرواز خود را تحویل بگیرند.

 

بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی به مسافران خود این امکان را می‌دهند که به‌صورت آنلاین کارت پرواز خود را تحویل بگیرند. مسافران با این کار د فرودگاه بدون ایستادن در صف‌های طولانی مستقیماً به گیت پرواز مراجعه می‌کنند. با این استرس این افراد نیز کمتر می‌شود و دچار خستگی نمی‌شوند.

 

 

مورد ششم: حتما زودتر از زمان پرواز در فرودگاه حاضر شوید

 

مسافران باید بدانند که هیچ‌چیز به‌اندازه‌ی دیر کردن استرس‌آور نیست و زود رسیدن و سپری کردن وقت زیاد در فرودگاه خیلی بهتر از دیر رسیدن و استرس کشیدن است. بنابراین بعد از خرید بلیط ارزان هواپیما یا سیستمی اطلاعات لازم درباره زمان پرواز داخلی یا خارجی کسب کنید و زودتر از ساعتی که پرواز دارید در فرودگاه حاضر باشید.

 

طوری زمان خود را برنامه‌ریزی کنید که وقت کافی برای تحویل دادن پارهایتان داشته باشید، همین‌طور با خونسردی مراحل امنیتی را طی کنید و آرامش کافی داشته باشید. این روش یکی از مواردی است که می‌توانید برای برنامه‌ریزی سفر از آن استفاده کنید.

 

برخی از افراد به دلیل اینکه بر این باورند که همه‌ی پروازها تأخیر دارند دیرتر به فرودگاه می‌آیند و از پرواز داخلی یا خارجی اشان جامانده است. بنابراین افرادی که بلیط ارزان هواپیما یا بلیط سیستمی تهیه کرده اند حتما زودتر از موعود در فرودگاه حاضر باشند.



نظرتان را بنویسید







منو