از نقاط گردشگری چین تا اروپا بدانید




 

نقاط گردشگری چین تا اروپا

 

سام سیر

 

از نقاط گردشگری چین تا اروپا بدانید

 

 

جنگل سنگی چین

 

این جاذبه دیدنی در شهر یون‌نان چین قرار دارد. ۲۷۰ میلیون سال قبل هنگامی که زمین از هم باز شد و خشکی اقیانوس‌ها را بوجود آورد، سنگ‌هایی در بستر دریا پدیدار شد.

 

آب و بارش باران‌های اسیدی باعث فرسایش این سنگ‌ها شده و پس از آن جنگل‌هایی تنگ و باریک بوجود آمدند و منظره‌ای بی‌نظیر را خلق کردند. بسیاری از خریداران بلیط داخلی و خارجی چین تماشای این جنگل سنگی زیبا و بی‌نظیر را به همه توصیه می‌کنند. 

 

برای بکار بردن نام آقایان قبل از نام شخص از کلمه پاک یا باپاک استفاده میشود که دانستن آن زمانی که با خرید بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی به این منطقه سفر کردید ممکن است سودمند باشد.

 

اگر آن شخص خانوم باشد قبل از اسم آن شخص باید از کلمه ایبو استفاده کنند. ممکن است شخصی برای شما کاری را انجام دهد در اینصورت میتوانید با بکار بردن جمله تریما کاسی که به منظور قدردانی بکار برده میشود استفاده کنید.

 

زمانی که با خرید بلیط هواپیما بالی و انجام پرواز خارجی به این منطقه سفر کردید در صورتیکه قصد عکس گرفتن از شخصی را دارید بهتر است که از آن فرد اجازه بگیرید و این نشانه احترام گذاشتن شما به آن فرد خواهد بود.

 

 زیرا افرادی که در جزیره بالی ساکن هستند و هندو میباشند از این کار خوششان نمیآید و علاقهای به انجام اینکار ندارند. دلیل آنها برای انجام ندادن اینکار این است که معتقدند با عکس گرفتن روح فرد را با خود همراه میکنید.

 

 

شهر قدیمی لیجیانگ چین

 

این شهر قدیمی که در شهر یون‌نان چین قرار دارد بهترین شهر باستانی به جا مانده از دوران گذشته چین است. پیشینه تاریخی لیجیانگ به بیش از ۸۰۰ سال قبل باز‌می‌گردد و در فهرست میراث جهانی یونسکو نیز به ثبت رسیده است.

 

 در گذشته این شهر قدیمی به دلیل داشتن مسیر تجاری باستانی Tea Horse Road رونق بسیاری داشته و مملو از مغازه‌های صنایع دستی بوده است، همچنین کوچه‌ها و خیابان‌های این شهر با سنگ‌هایی به رنگ قرمز فرش شده بودند. با خرید بلیط خارجی چین از این مکان باستانی و شگفت‌انگیز دیدن کنید.

 

اگر قصد اقامت دائم در این کشور را دارید باید بگوییم که ما به منظور ارزیابی دقیق حداقل دستمزد در اسپانیا بررسی‌های گسترده‌ای را انجام داده‌ایم. نرخ بیکاری در سال ۲۰۱۷ به ۱۷ درصد رسیده بود که شاهد کاهش چشمگیر این نرخ در سال ۲۰۱۸ بوده‌ایم. در حال حاضر ۱۸۴۸۸۰۰ نفر بصورت تمام وقت در این کشور استخدام شده‌اند.

 

 حداقل دستمزد در اسپانیا ۱۰۵۰۰۰ یورو برای هر ماه اعلام شده و این میزان بر اساس مهارت، ‌دارای دسته‌بندی‌های جداگانه‌ای می‌باشد. خریداران بلیط ارزان هواپیما به مقصد اسپانیا با کشوری ۴۶۸۲ میلیون نفری روبه‌رو هستند که سن بازنشستگی برای مردان و زنان، ۶۵ سال و نیم در نظر گرفته شده است.

 

نرخ مشارکت نیروی کار در اسپانیا ۵۸.۷۳ درصد می‌باشد و بطورکلی می‌توان گفت میزان حداقل دستمزد در این کشور با در نظر گرفتن هزینه‌های زندگی، وضعیتی متوسط دارد و افراد باید مهارت‌های خود را در زمینه شغلی خود افزایش دهند. میزان نرخ بهره‌ وری اسپانیا، ۱۱۱.۱۰ شاخص است که ارزش خوبی دارد و نظر بسیاری از مسافران پرواز خارجی را به خود جلب کرده است.

 

 

قلعه ادینبورگ اسکاتلند

 

اگر به عنوان یکی از خریداران بلیط خارجی به جاذبه‌های ترسناک علاقه‌مند هستید ما به شما بازدید از قلعه ادینبورگ را پیشنهاد می‌کنیم. این قلعه به عنوان یکی از ترسناک‌ترین جاذبه‌های گردشگری معروف دنیا، در اسکاتلند قرار دارد و سالیان طولانی محلی برای شکنجه زندانیان بوده است.

 

 قلعه ادینبورگ به محل زندگی اشباح نیز شهرت دارد بطوریکه هرساله افراد زیادی پس از خرید بلیط هواپیما و بازدید از این مکان گزارش داده‌اند که در قلعه روح مشاهده کرده‌اند.

 

 طی سال‌های اخیر این قلعه برای جشن هالووین مورد استفاده قرار می‌گیرد و تورهای وحشت هیجان‌انگیزی برای ماجراجویان در این مکان برگزار می‌گردد. با توجه به آنچه گفته شد اگر اهل هیجان هستید و به بازدید از اینگونه مکان‌ها علاقه دارید حتما به شهر ادینبورگ اسکاتلند سفر کنید و از قلعه ادینبورگ دیدن نمایید.

 

این مجموعه زیبا و مذهبی که در غرب ایتالیا و شهر رم قرار دارد هرساله گردشگران بسیاری را با خرید بلیط هواپیما ایتالیا به سوی خود می‌کشاند. ما بازدید از این شهر زیبا را به تمامی گردشگران قاره اروپا توصیه می‌کنیم.

 



نظرتان را بنویسید







منو