برای خود هواپیمای شخصی بسازید. (بخش اول)




 

هواپیمای شخصی

 

خرید بلیط هواپیما سام سیر

 

برای خود هواپیمای شخصی بسازید. (بخش اول)

 

هواپمیا یکی از مهمترین وسایل نقلیه در دنیای امروز میباشد که همه ساله افراد زیادی با خرید بلیط هواپیما داخلی یا بلیط خارجی یا بلیط ارزان هواپیما به انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی خواهند پرداخت. امروزه هواپیماهای مختلفی در این صنعت در حال فعالیت میباشند.

 

این وسیله بقدری در جهان امروز پرکاربرد میباشد که میتوان گفت حداقل نیمی از جمعیت جهان حداقل برای یک بار هم که شده از این وسیله نقلیه برای جابجایی از طریق خرید بلیط هواپیما داخلی یا بلیط خارجی یا بلیط ارزان هواپیما و انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی استفاده کردهاند.

 

 در جهان علاوهبر هواپیماهای غول پیکر و بزرگ که برای جابجایی مسافران و یا حمل بار مورد استفاده قرار میگیرند هواپیماهای کوچک و تک سرنشینی نیز طراحی و ساخته میشود که افراد زیادی از آنها استفاده میکنند و طعم دلچسب پرواز را میچشند.

 

با استفاده از این نوع هواپیماهای کوچک میتوانید در بسیاری از فرودگاههای محلی به راحتی به پرواز کردن مشغول شوید. شرکتهای مختلفی در زمینه ساخت این نوع وسیله نقلیه در حال فعالیت میباشند که شرکتهای ایرباس و بوئینگ از مشهورترین آنها میباشند و حداقل نام آنها را همه مردم شنیدهاند.

 

 این دو شرکت همه ساله هواپیماهایی را طراحی و تولید میکنند که مسافران با استفاده از آنها و با خرید بلیط هواپیما داخلی یا بلیط خارجی یا بلیط ارزان هواپیما موفق به انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی خواهند شد. شاید شنیدن این موضوع که شما هم میتوانید برای خود یک هواپیما طراحی کنید و از آن استفاده کنید و اینکه آیا شخصی وجود دارد که برای خود یک چنین کاری کرده باشد برایتان عجیب به نظر برسد.

 

در ادامه به مراحلی که باید در ساخت یک هواپیمای شخصی طی کنید اشاره خواهیم کرد.افراد بسیاری وجود دارند که دوست دارند با استفاده از هواپیمای شخصی خودشان در آسمان به پرواز درآیند و طعم پرواز را با وسیله دست ساز خود بچشند.

 

در صورتیکه در زمره این افراد قرار دارید بهتر است بدانید که راهی سخت و دشوار را در پیش خواهید داشت ولی این کار به هیچ وجه غیر ممکن نمیباشد. در ساخت این نوع هواپیما میتوانید از ابزاری ساده و کم قیمت استفاده کنید و همچنین پیشنهاد میشود حتما در این مسیر از تجربه افرادی که این راه را پیمودهاند بهره ببرید و با آنها مشورت کنید.

 

 

ابتدا هواپیما مجازی خود را بسازید

 

برای ساخت و طراحی اولیه هواپیما نرمافزارهای مختلفی وجود دارد که میتوانید از آنها در طراحی یک هواپیما استفاده کنید. بسیاری از شرکتهای هواپیمایی که در این صنعت فعالیت دارند از این نوع نرمافزارها برای طراحی اولیه هواپیماهای خود بهره میبرند. هواپیماهایی که بعد از تولید مسافران میتوانند با خرید بلیط هواپیما داخلی یا بلیط خارجی ارزان یا بلیط ارزان هواپیما با استفاده از آنها به انواع پرواز داخلی و یا پرواز خارجی بپردازند و به مقاصد مورد نظرشان منتقل شوند.

 

ممکن است در ساخت این نوع هواپیما ایدههای بسیاری داشته باشید از اینرو میتوانید این ایدهها را با نصب و استفاده نرم افزار x-plane مورد بررسی و آزمایش قرار دهید. برای بررسی و آزمایش ایدهها در این رابطه برنامههای مختلفی توسط شرکتهای مختلف نرمافزاری ارائه شده است که میتوانید از هرکدام از آنها استفاده کنید.

 

در این نوع برنامه شما میتوانید هواپیمایی که مد نظرتان میباشد را در یک محیط گرافیکی و به شکلی مجازی طراحی کنید و توسط همین برنامهها کارایی آن را مورد بررسی و آزمایش قرار دهید. برخی از برنامههایی که در این زمینه میتوانید از آنها استفاده کنید را میتوانید با پرداخت مبلغی حدود 198 دلار تهیه کنید و از آنها در این زمینه بهره ببرید.

 

همانطور که گفته شد در شرکتهای سازنده هواپیماها که توسط آنها همه ساله هزاران مسافر با خرید بلیط هواپیما داخلی یا بلیط خارجی یا بلیط ارزان هواپیما داخلی یا خارجی به مقاصد مورد نظرشان منتقل میشوند نیز از این نوع برنامهها فقط به شکلی حرفهایتر استفاده میشود.

 

 با استفاده از برنامههای موجود در این زمینه با توجه به گفتههای دیوید رز که خود یک هواپیمای خانگی را طراحی و تولید کرده است میتوان پروژههایی تا سقف 30000 دلار را به راحتی انجام داد.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری آنلاین با تخفیف 8%، روی خرید بلیط هواپیما کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو