برای خود هواپیمای شخصی بسازید. (بخش دوم)




 

هواپیمای شخصی

 

پرواز خارجی سام سیر

 

برای خود هواپیمای شخصی بسازید. (بخش دوم)

 

 

طراحی ساختار اصلی هواپیما

 

برای اینکه بتوانید در طراحی اولیه هواپیمای خود بهتر عمل کنید و اطلاعات و جزئیات مورد نیاز را در اختیار داشته باشید بهتر است قبل از شروع کار به سراغ کتابهای موجود دراین زمینه بروید تا بتوانید درباره هواپیماها اطلاعات کاربردیای را کسب کنید.

 

 برخی از کتابهایی که میتوانید در این زمینهها از آنها استفاده کنید و از اطلاعات موجود در آنها بهرهمند شوید میتوان به کتاب طراحی هواپیماهای مدرن نوشته مارتین هولمن اشاره کرد که میتوانید با مراجعه به آن و مطالعه آن اطلاعات بسیار خوبی در مورد ساخت هواپیماها بدست آورید.

 

علاوهبر کتابهای هولمن این نویسنده کلاسهای مختلفی را در این باره برگزار میکند که در صورت نیاز میتوانید در کنار مطالعه کردن کتاب این فرد در برخی از کلاسها که به شکلی آنلاین نیز برگزار میشود شرکت داشته باشید.

 

همه ساله افراد زیادی با داشتن آرزوی پرواز با هواپیمای شخصی خود با خرید بلیط هواپیما و به انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی خواهند پرداخت ولی عدده بسیار کمی هستند که دست به ساخت این هواپیماها خواهند زد.

 

 

کمک بگیرید.

 

در سرتاسر جهان شرکتهای و انجمنهای هوایی بسیاری وجود دارد که میتوانید در مراحل ساخت این نوع وسیله از آنها کمک بگیرید. علاوهبر این انجمنها میتوانید از سازمانهایی که به این نوع صنعت علاقهمند هستند نیز کمک بگیرید. ممکن است در طول مراسم ساخت هواپیمای شخصی افرادی را ببینید که به شکلی داوطلبانه شما را در ادامه این مسیر کمک و یاری خواهند کرد و از دیدن این امر تعجب زده شوید. برای خواندن نکاتی برای خرید بلیط هواپیما سام سیر کلیک کنید. 

 

 

مشغول به کار شوید.

 

برای اینکه بتوانید این تصمیمی را که گرفته شده است را به واقعیت تبدیل کنید نیاز است که دست به آچار شوید و ایدههایی را که دارید را در واقعیت بکار گیرید. برای این کار باید بعد از مشورتهایی که با متخصصین در این حوزه انجام دادهاید به سراغ ساخت این وسیله بروید و تنها به مشورت و صحبت کردن اکتفا نکنید.

 

توجه به این نکته بسیار ضروری است که ساخت و طراحی یک هواپیمای تک سرنشین میتواند بسیار زمانبر باشد و با توجه به این موضوع بهتر است در اولین زمانی که تصمیم به انجام این کار دارید مراحل ساخت را نیز آغاز کنید. ممکن است ساخت هواپیما شخصی چیزی حدود دو سال از زمان شما را به خودش اختصاص دهد در نتیجه اولین چیز بعد از شروع این کار ثابت قدمی در آن خواهد بود تا بتوانید این کار را با موفقیت به پایان برسانید.

 

با توجه به مشکلات و سختیهای موجود در این مسیر بسیاری از افراد ترجیح میدهند با خرید بلیط هواپیما و انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی با آن به حس لذت بخش پرواز دست پیدا کنند.

 

هولمن شخصی که در زمینه ساخت هواپیماهای کوچک و تک سرنشین تجربه بسیار دارد در این باره میگوید: تمام صحبتهایی که در مورد زمانی که باید برای ساخت این نوع وسیله صرف کنید زده شده در صورتی است تمامی روند کار و پروژه را به درستی طی کرده باشید. 99 واقعیت عیجب و غریب پرواز داخلی و خارجی که نمی دانید.

 

این بدان معناست که در صورت اشتباه در یکی از مراحل کار ممکن است مجبور به صرف زمان بیشتری برای ساخت این وسیله نقلیه باشید. برای اینکه در طول روند ساخت این هواپیما با مشکلی روبرو نشوید و به شکلی دچار اشتباه نشوید بهتر است بارها و بارها روند کار را بررسی کنید.

 

گاها پیش میآید افراد نمیخواهد هواپیمای خود را برروی یک طرح اولیه پیاده سازی کنند.برای رفع این موضوع نیز سازندههایی هستند که بدنه آماده هواپیما را میتوانید از آنها تهیه کنید و از آن استفاده کنید. برای اطلاع از قیمت بلیط برای پرواز خارجی یا داخلی می توانید به سایت سام سیر مراجعه کنید.

 

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری آنلاین با تخفیف 8%، روی خرید بلیط هواپیما کلیک نمایید.

 



نظرتان را بنویسید







منو