برخی از دلایل جالب در فرود هواپیماها (بخش اول)




 

دلایل فرود هواپیماها

 

بلیط هواپیما سام سیر

 

برخی از دلایل جالب در فرود هواپیماها (بخش اول)

 

امروزه افراد زیادی در سرتاسر کره زمین برای جابجایی و رسیدن به مقاصد مورد نظرشان از هواپیماها استفاده میکنند. این نوع وسیله نقلیه که امنترین وسیله نقلیه در جهان میباشد با بالاترین سرعت و در کمترین زمان مسافرانی را که با استفاده از بلیط هواپیما و با تهیه بلیط خارجی قصد انجام سفر هوایی دارند را به مقاصد مورد نظرشان خواهد رساند.

 

 گاها در این نوع وسایل نقلیه غوب پیکر اتفاقاتی رخ میدهد که خلبان مجبور به انجام فرود اضطراری خواهد شد و هواپیما را در نزدیکترین باندی که به آن وجود دارد فرود میآورد.در ادامه به ارائه برخی از فرودهای اضطراری که توسط خلبانها انجام شده است خواهیم پرداخت که بر اثر آن تمامی مسافرانی که با بلیط هواپیما و با تهیه بلیط ارزان هواپیما در آن پروازها حضور داشتند مجبور به ترک هواپیما شدند.

 

 

 

وجود مار کبری در هواپیما

 

یکی از مسافرانی که با استفاده از خرید بلیط هواپیما و بلیط خارجی در حال استفاده از هواپیمایی که متعلق به شرکت ایچپت ایر مصر بود در طول سفر یک مار کبری را با خود حمل میکرد. این مسافر فردی 48 ساله اصالتا اردنی بود که با آوردن یک مار کبری در هواپیما تمامی مسافران را دچار وحشت کرد. این فرد از طریق فروش خزندگان گذران زندگی میکرده و در این زمینه در حال فعالیت بوده است.

 

 یکی از بزرگترین و خطرناکترین اشتباهات این فرد آوردن یک مار به شکلی قاچاقی به درون هواپیما بوده است. بعد از اینکه این شخص با استفاده از بلیط هواپیما و تهیه بلیط ارزان هواپیما وارد هواپیما میشود این مار را در هواپیما رها میکند که این کار او سبب میشود دیگر مسافرانی که با استفاده از بلیط هواپیما و با تهیه بلیط خارجی در این پرواز حضور داشتند به وحشت بیافتند و هرج و مرجی غیر قابل کنترل در هواپیما بوجود بیاید.

 

 یکی از مسافران حاضر در این پرواز سعی داشت تا این مار را که آزادانه در حال حرکت در هواپیما بود را بگیرد دچار مار گزیده میشود که با توجه به این موضوع خلبان مجبور به انجام فروداضطراری میشود تا این شخص با مشکلاتی جدی بر اثر مار گزیدگی روبرو نشود. در این موقعیت خلبان هواپیما بهترین تصمیم را گرفت و به موقع هواپیمایی را که حامل صدها مسافری بود که با استفاده از بلیط هواپیما و بلیط ارزان هواپیما در آن پرواز حضور داشتند را در نزدیکترین فرودگاه به زمین نشاند و آن فرد سریعا به مرکز درمانی منتقل شد.

 

 

زمان نمایش

 

در یکی از ماههای سال 2013 یکی از هواپیماهایی که در حال پرواز بود و مسافران زیادی با استفاده از بلیط هواپیما و با تهیه بلیط خارجی در آن حضور داشتند مجبور به انجام فرود اضطراری شده بود. این فرود اضطراری به دلیل فشارهایی بود که یک خانواده به خلبان و خدمه پرواز به دلیل خراب بودن مانیتور جلوی کودکشان بود.

 

 این خانواده که با استفاده از خرید بلیط خارجی ارزان و تهیه بلیط ارزان هواپیما در این پرواز شرکت کرده بودند زمانیکه با مانیتور خراب جلوی کودکشان مواحه شدند خلبان را تحت فشار قرار دادند و وی مجبور شد تا هواپیما را برروی زمین بنشاند. تمامی این فشارها برای این بوده که کودک این خانواده نتوانسته به برنامهای که مورد نظرش است دسترسی داشته باشد.

 

 این خانواده ابتدا از مهماندار و سپس از خلبان خواستند تا هواپیما را فرود بیاورد. البته خلبانی که در حال هدایت هواپیما بوده است از انجام خواسته آنها سرباز زده است و به همین دلیل این خانواده شروع به بهم زدن نظم هواپیما کردند و مجادلهای در هواپیما بوجود آمد که در نتیجه آن فرود اضطراری این هواپیما در فرودگاه شیکاگو بوده است.

 

این فرود به دلیل وجود مسایل امنیتی انجام شد و این خانواده بنا به دلایل امنیتی اسکورت شدند و از فرودگاه خارجشان کردند. تمامی مسافرانی که با تهیه بلیط خارجی و بلیط ارزان هواپیما در این پرواز حضور داشتند زمان زیادی را در فرودگاه شیگاگو از دست دادند. 24 نکته درباره پیدا کردن بلیط ارزان هواپیما را حتما بخوانید.



نظرتان را بنویسید







منو