کشف مقبره‎ای باستانی در رم ایتالیا (بخش دوم)




 

مقبره ی باستانی در ایتالیا

 

تور ایتالیا سام سیر

 

کشف مقبره ای باستانی در رم ایتالیا (بخش دوم)

 

رم یکی از شهرهای باستانی موجود در کشور ایتالیا میباشد که بدلیل داشتن آثار تاریخی و گردشگری فراونی که در آن وجود دارد افراد زیادی همه ساله با استفاده از تور ایتالیا و با تهیه بلیط خارجی به این شهر سفر میکنند. به تازگی در طی حفاریهایی که برای ایجاد یک کانال در این شهر در حال انجام بوده است یکی از مقبرههای تاریخی در این شهر به اکتشاف رسیده است که از ارزش تاریخی بسیاری برخوردار میباشد.

 

این کشف که به شکلی کاملا اتفاقی صورت گرفته است بدلیل اینکه کاملا سالم و بدون هیچ گونه آسیبی بوده است بسیار ارزشمند خواهد بود و آثاری که در آن بدست آمده است برای نمایش در اختیار عموم قرار گرفته است و افراد زیادی برای دیدن آنها با استفاده از تور ایتالیا و با انجام پرواز خارجی به این شهر سفر کردهاند تا از آنها از نزدیک بازدید کنند.

 

در این مقبره در کنار اسکلتهای موجود در آن سکههایی پیدا شده است که باستانشناسان با بررسی آنها تخمین زدهاند که قدمت این مقبره به 312 تا 335 سال قبل از میلاد مسیح باز خواهد گشت. در آن زمان امپراطوری روم از شکوهی خاص و منحصربفرد برخوردار بوده است.

 

امروزه باستانشناسان زیادی با استفاده از تور ایتالیا و با تهیه بلیط خارجی و انجام پرواز خارجی به شهر رم سفر میکنند تا از این آثار موجود در این مقبره دیدن بعمل آورند و تحقیقاتی را برروی آنها انجام دهند. سکههایی که در این مکان یافت شده است به شکلی طراحی و ساخته شده بودند که در یک سمت آن تصویری از سر یک الهه و در سمت دیگرش تصویری از سر یک اسب نقش بسته بود.

 

در بررسیها و جستجوهای انجام شده در این منطقه تعداد قابل توجهی ظروف و کاسههای سفالی که به نظر میرسد در آنها گوشت خرگوش و یا گاومیش قرار داشته است یافت شده است. همانطور که گفته شد این شهر یکی از باستانیترین شهرهای جهان میباشد که افراد زیادی همه ساله با استفاده از تور ایتالیا (قیمت تور ایتالیا) و با تهیه بلیط خارجی و انجام پرواز خارجی برای دیدن آثار موجود در آن به شهر رم سفر میکنند.

 

 در پی جستجوها در این مقبره چندین هزار ساله دو برس بدن نیز یافت شده است. در آن زمان از این برسهایی که قلابی شکل میباشند برای تمیز کردن بدن از چربی مورد استفاده قرار میگرفت که رومیان در آن سالها از آنها استفاده میکردند.

 

کاربرد دیگر این نوع برسها برای ورزشکاران بوده است که از آنها برای از بین بردن عرق خود استفاده میکردند با توجه به این موضوع نام این مقبره تازه کشف شده در این شهر با نام مقبره ورزشکار در جهان شناخته میشود و با این نام شهرت پیدا کرده است.

 

برای دیدن این مقبره و دیگر آثاری که در این شهر وجود دارد افراد زیادی با استفاده از تور ایتالیا سام سیر و با تهیه بلیط خارجی و انجام پرواز خارجی به این شهر سفر میکنند. در این مقبره سفالهایی با کیفیت و مرغوب یافت شده است که با توجه به آنها میتوان به این نتیجه رسید که اجساد یافت شده در این مقبره ممکن است مربوط به افرادی که در زمره افراد ممتاز جامعه قرار داشتند بوده باشد.

 

در صورتیکه به دیدن آثار تاریخی و گردشگری موجود در این شهر علاقهمند هستید میتوانید با استفاده از بلیط خارجی و با انجام پرواز خارجی به این شهر سفر کنید و لحظاتی بینظیر را در آن سپری کنید. در حال حاضر باستانشناسان در حال بررسی لوازم یافت شده در این مقبره بودهاند و اجساد پیدا شده در حال بازساری قرار گرفتهاند. بعد از انجام این عملیات اجساد به آزمایشگاه منتقل خواهند شد تا بررسی شوند.



نظرتان را بنویسید







منو