شرکت هواپیمایی فری برد ایرلاینز در ترکیه (بخش اول)




 

فری برد ایرلاینز در ترکیه

 

بلیط هواپیما سام سیر

 

آشنایی با شرکت هواپیمایی فری برد ایرلاینز در ترکیه

 

این شرکت هواپیمایی که به شکلی در کشور ترکیه در حال فعالیت است و پروازهایی به کشور ایران نیز انجام میدهد یکی از معروفترین شرکتهای هواپیمایی موجود در این کشور میباشد که همه ساله افراد زیادی را که با استفاده از بلیط هواپیما قصد انجام سفر هوایی دارند را به مقاصد مورد نظرشان منتقل میکند.

 

در پروازهایی که توسط این شرکت هواپیمایی ترکیهای به ایران انجام میشود به مسافرانی که با استفاده از بلیط خارجی قصد حضور در این پروازها را دارند خدمات متنوع و گوناگونی ارائه میشود که مسافران در طول سفر میتوانند از آنها بهرهمند شوند.

 

شرکت هواپیمایی فری برد در طول سالهای اخیر تغییرات بسیاری را در نحوه ارائه خدمات خود به مسافرانی که با تهیه بلیط ارزان هواپیما قصد انجام سفر هوایی دارند ایجاد کرده است و قدمهای بلند و موثری را برای رسیدن به اهدافش برداشته است.

 

 

در ادامه به معرفی بیشتر و تغییر و تحولاتی که در طی سالهای فعالیت در این شرکت هواپیمایی ترکیهای رخ داده است خواهیم پرداخت. در صورتیکه قصد انجام پرواز هوایی با استفاده از بلیط هواپیما و بلیط خارجی با این شرکت ترکیهای را دارید با ما در ادامه همراه باشید.

 

 

تاریخچه این شرکت هواپیمایی

 

این شرکت هواپیمایی که در کشور ترکیه در حال فعالیت میباشد توانست در سال 2000 به ثبت رسمی ایرلاینهای ترکیه برسد و بعد از سپری کردن برخی از مراحل و تکمیل فرآیندهای موجود در این راستا در سال 2001 میلادی توانست فعالیت خود را در زمینه ارائه خدمات پرواز به مسافرانی که با خرید بلیط هواپیما ارزان و  یا بلیط هواپیما قصد انجام سفرهای هوایی را داشتند آغاز کند.

 

 در ابتدا این شرکت هواپیمایی از سه فروند هواپیما MD83 در ناوگان هوایی خود استفاده میکرد و توسط آنها مسافران بسیاری را که با تهیه بلیط خارجی و بلیط ارزان هواپیما قصد سفر داشتند را به نقاط مختلف جهان منتقل میکرد.

 

این شرکت با انجام پروازهایی خارجی و انتقال مسافرانی که با تهیه بلیط هواپیما قصد سفر داشتند به مقاصدشان توانست در زمینه ارائه خدمات هواپیمایی پیشرفتهای چشمگیری داشته باشد و خود را در بین شرکتهای هواپیمایی دیگر بیش از پیش مطرح کند.

 

 پیشرفتهای این شرکت با سرعت بالایی صورت گرفت و استقبال خوبی نیز از آن در این عرصه از طرف مسافرانی که با بلیط خارجی و با استفاده از بلیط ارزان هواپیما قصد سفر داشتند صورت پذیرفت از ابنرو این شرکت هواپیمایی 3 سال پس از انجام اولین پرواز خود یعنی در سال 2004 اقدام به نوسازی ناوگان هواپیمایی خود کرد و با خرید هواپیماهای ایرباس 320 و 321 فصلی جدید در ارائه خدمات هواپیمایی در این شرکت بوجود آمد.

 

 تغییرات ایجاد شده در این ناوگان سبب شد تا رضایت مسافرانی که با استفاده از بلیط هواپیما و بلیط خارجی ارزان قصد داشتند از هواپیما استفاده کنند جلب شد همین سبب شد تا این شرکت هواپیمایی بتواند خود را به عنوان یکی از شرکتهای هواپیمایی که خدماتی با کیفیت ارائه میکند به مردم معرفی کند.

 

فرآیند نوسازی و افزایش تعداد هواپیماها همچنان در این شرکت هواپیمایی در حال انجام بود اما با سرعتی پائین صورت میگرفت. فری برد در سال 2012 تعداد هواپیماهای اختصاصی خود را توانست به 7 فروند افزایش دهد و علاوهبر این این شرکت ترکیهای در ارائه خدمات هواپیمایی از هواپیماهای لوکس استفاده میکرد و این هواپیماها را جایگزین هواپیماهای قبلی کرده بود. نکاتی برای پیدا کردن بلیط ارزان هواپیما را مطالعه کنید.

 

از زمانی که این شرکت اولین پرواز رسمی خود را با موفقیت به اتمام رسید تا امروز که دارای چندین فروند هواپیما میباشد و مسافران زیادی با استفاده از بلیط هواپیما و بلیط ارزان هواپیما از خدماتی که توسط این شرکت ارائه میشود بهره میبرند این سیاست وجود داشت که از هواپیماهای نو ومجلل در ارائه خدمات هواپیمایی به مسافران در این شرکت استفاده شود.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری آنلاین با تخفیف 8%، روی بلیط هواپیما کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو