جالب ترین جاذبه های موجود در فرودگاه ها (بخش اول)




 

جاذبه های فرودگاه ها

 

پرواز خارجی سام سیر

 

جالب ترین جاذبه های موجود در فرودگاه ها (بخش اول)

 

خیلی از فرودگاه های مدرنی که در سراسر دنیا وجود دارند دارای جاذبه های جالبی درون خود هستند که خستگی مسافرانی که با پرواز خارجی یا پرواز داخلی به این فرودگاه می‌رسند با دیدن این جذابیت ها از بین می‌رود.

 

خیلی ها فکر می‌کنند فرودگاه ها فقط برای جا به جایی مسافران ساخته شده اند اما فرودگاه های مدرن امروزی این نظریه را رد می‌کنند. در این فرودگاه ها فضاهای جذاب و منحصر به فردی ساخته شده است که هر بیننده ای را به وجد می‌آورد.

 

وجود این جاذبه ها در فرودگاه باعث می‌شود مسافرانی که با پرواز خارجی سفر می‌کنند و مجبورند مدت طولانی را برای تعویض پرواز در فرودگاه باشند خستگی کمتری را تجربه کنند. در این مطلب این فرودگاه ها را به شما معرفی خواهیم کرد تا اگر با پرواز داخلی یا پرواز خارجی به این فرودگاه ها رفتید از جاذبه های گردشگری آن ها با خبر باشید.

 

 

1- فرودگاه زوریخ، مدرسه پرواز سیم (Sim Academy)

 

اگر شما هم آن دسته از مسافرانی هستید که در طول پرواز داخلی یا پرواز خارجی ارزان به این فکر می‌کنید که خودتان خلبان هواپیما باشید باید به فرودگاه زوریخ در سوئیس بروید. در این فرودگاه مدرسه ی پرواز سیم قرار گرفته است که به شما این امکان را می‌دهد در یک شبیه ساز هواپیما به صورت مجازی خلبانی کنید. در این مدرسه آموزش به صورت فردی و یا گروهی داده می‌شود و شما می‌توانید 4 نوع هواپیما را انتخاب کنید. تجربه ی خلبانی مجازی می‌تواند یک تجربه ی هیجان انگیز و منحصر به فرد برای شما باشد که برای مدتی فکر شما را از همه جا آزاد و رها کند.

 

 

2- فرودگاه بین المللی سارایوو، تونل جنگ یا تونل امید (Tunnel of Hope)

 

فرودگاه سارایوو با اینکه یک فرودگاه قدیمی است اما به خاطر داشتن یک تونل مورد علاقه ی مسافران پرواز خارجی یا پرواز داخلی قرار گرفته است. این فرودگاه که در بوسنی و هرزگوین قرار دارد دارای تونلی به نام تونل جنگ یا تونل امید است که در سال 1993 در زیر این فرودگاه ساخته شد. در زمان جنگ بوسنی از این تونل برای وصل کردن قلمروهای مختلف و بردن تجهیزات و نیروهای نظامی استفاده می‌شد. شاید به نظرتان این تونل جای مناسبی برای سرگرم شدن در فرودگاه نباشد اما تجربه ی خوبی را از دوران جنگ برای شما به ارمغان می‌آورد.

 

 

3- فرودگاه بین المللی چانگی، مسیر مارپیچ و هزارتو

 

فرودگاه بین المللی چانگی که در سنگاپور قرار گرفته است دارای یک طراحی خلاقانه و منحصر به فرد است که توجه خیلی از گردشگرانی که با پرواز داخلی یا پرواز خارجی سفر می‌کنند را به خود جلب کرده است. جاذبه ی شگفت انگیز این فرودگاه باغ هزارتو و مارپیچی است که بزرگترین باغ هزارتوی سنگاپور به حساب می‌آید. رفتن به این باغ تمام خستگی شما از پرواز را از بین می‌برد و پس از اینکه از این باغ دیدن کردید و مسیر مارپیچی آن را تمام کردید می‌توانید به وسیله ی سرسره هایی که در آن جا وجود دارد به گیت مورد نظر خود بروید.

 

 

4- فرودگاه بین المللی سانفرانسیسکو، اتاق یوگا

 

فرودگاه بین المللی سانفرانسیسکو واقع در آمریکا دارای یک اتاق یوگا می‌باشد که باعث آرامش و از بین رفتن خستگی مسافران پرواز خارجی و پرواز داخلی می‌شود. جالب است بدانید استفاده از این اتاق یوگا برای مسافران هیچ هزینه ای ندارد بنابراین همه ی مسافران می‌توانند استرس ناشی از پرواز را در این اتاق از بین ببرند. علاوه بر اتاق یوگایی که در فرودگاه سانفرانسیسکو وجود دارد کتابخانه و موزه ای نیز در آن قرار گرفته است که پس از استراحت در اتاق یوگا می‌توانید از آن ها دیدن کنید.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری آنلاین با تخفیف 8%، روی پرواز خارجی کلیک نمایید.

 



نظرتان را بنویسید







منو