زیباترین مناطق موجود در ایتالیا (بخش پنجم)




 

زیباترین مناطق در ایتالیا

 

تور ایتالیا سام سیر

 

زیباترین مناطق موجود در ایتالیا (بخش پنجم)

 

مسافران زیادی همه ساله با استفاده از تور ایتالیا به این کشور سفر میکنند. وجود جاذبههای گردشگری فراوان در این منطقه سبب شده تا کشور ایتالیا به یک مقصد گردشگری فوقالعاده تبدیل شود و گردشگرانی از سراسر جهان با استفاده از بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی برای سپری کردن تعطیلات و دیدن جاذبههای گردشگری این منطقه از جهان به ایتالیا سفر کنند.

 در این کشور جاذبههای گردشگری طبیعی بینظیری وجود دارد که در ادامه به معرفی برخی از آنها خواهیم پرداخت.

 

 

تالاب ونتزیا در منطقه ونتو

 

این منطقه در بردارنده یکی از زیباترین جاذبههای گردشگری موجود در این کشور میباشد که برای دیدن آن افرادی از سراسر جهان با استفاده از تور ایتالیا و با تهیه بلیط هواپیما به این کشور سفر میکنند. این تالاب خلیجی محصور در میان آبهای دریای آدریاتیک میباشد که ونیز تنها یکی از جزایر معلق در میان آبهای شور این منطقه میباشد.

 

در صورتیکه با استفاده از تور ایتالیا و انجام پرواز خارجی به این منطقه سفر کنید بیش از 400 پل را میتوانید در اینجا مشاهده کنید که از زیباییهای منحصربفردی برخوردار هستند. در این شهر بیش از 100 جزیره کوچک . بزرگ وجود دارد که گردشگرانی که با استفاده از تور ایتالیا به این منطقه سفر کردهاند و ساکنان این شهر با استفاده از قایق میتوانند به آنها رفت و آمد داشته باشند.

 

پیشنهاد میشود در صورتیکه با استفاده از بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی به کشور ایتالیا سفر کردید حتما به دیدن این منطقه شگفتانگیز شناور در آب بروید و لحظات شگفتانگیزی را در طول این سفر تجربه کنید.

 

 

وال دورچا در منطقه توسکانی

 

این تپهها میتوانند به عنوان یکی از بهترین و منحصربفردترین جاذبههای گردشگری موجود در این کشور معرفی شوند. زیرا کمتر جاذبه گردشگری مانند آن را میتوان در سراسر دنیا مشاهده کرد.

 

 در این تپهها درختان سروی وجود دارد که در بین آنها انسانها باغچههایی را در کنار خانههای خود ایجاد کردهاند که باعث ایجاد ترکیبی بینظیر از این بخش از کشور ایتالیا شدهاند. این مکان دارای آرامشی جادویی میباشد و همه ساله افراد زیادی برای دیدن کردن از آن با استفاده از تور ایتالیا سام سیر و با تهیه بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی به این منطقه سفر میکنند.

 

 در صورت سفر به این منطقه با تم روستایی برخرد خواهید کرد که در عین سادگی از زیبایی منحصربفردی برخوردار است. وجود رنگهای سبز و زرد باعث بوجود آمدن مناظر زیبایی در این تپهها شده است که چشم هر بینندهای را به خود خیره میسازد. نقاشیهای زیادی در دوره رنسانس با الهام از این منطقه به تصویر درآمدهاند . این منطقه در سال 2004 به فهرست میراث جهانی یونسکو اضافه شده است.

 

 

منطقه حفاظت شده زینگارو در سیسیل

 

زینگارو را میتوان اولین منطقه حفاظت شده در سیسیل دانست که تقریبا 7 کیلومتر طول دارد و در این منظره میتوان چشماندازهای بینظیری را مشاهده کرد. برخورد نوار ساحلی با کوهستانهای سرسبز این منطقه سبب شده تا مناظری دیدنی تشکیل شوند که برای دیدن آنها گردشگرانی از سراسر جهان با استفاده از بلیط هواپیما و با انجام پرواز خارجی به این منطقه سفر کنند.

 

در این مکان چندین مسیر مخصوص پیادهروی قرار داده شده است که افراد در طول سفرشان به این منطقه میتوانند از آن استفاده کنند و در هنگام قدم زنی در این مکان از دیدنی موجود در این منطقه نیز لذت ببرند. در اطراف این منطقه گلها زیبای متنوعی وجود دارد که مطمئنا مدتی شما را محو خودشان میکنند.

 

 در صورتی که در مسیرهای مشخص شده به قدم زدن ادامه دهید به سواحل بکری دست پیدا خواهید کرد از زیباترین مناظر و جاذبههای گردشگری موجود در کشور ایتالیا میباشندو شما را شیفته خود میکنند.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری ایتالیا روی لینک تور ایتالیا کلیک نمایید.

 



نظرتان را بنویسید







منو