برترین پارک های موضوعی در قاره ی اروپا را بشناسید! (بخش اول)




 

پارک های موضوعی در اروپا

 

خرید بلیط هواپیما سام سیر

 

برترین پارک های موضوعی در قاره ی اروپا را بشناسید! (بخش اول)

 

هر ساله گردشگران بسیاری برای دیدن پارک های موضوعی اروپا با خرید بلیط هواپیما یا بلیط ارزان هواپیما به این قاره سفر می کنند. قاره اروپا دارای بهترین پارک های موضوعی و ترن های شگفت انگیز است که باعث شده مسافران زیادی به این قاره جذب شوند. با ما همراه باشید تا با برترین پارک های موضوعی و سرگرمی آشنا شوید تا اگر با خرید بلیط هواپیما یا بلیط ارزان هواپیما به این کشورها سفر کردید سری هم به این پارک های شگفت انگیز بزنید.

 

 

1- دیزنی لند پاریس، فرانسه

 

یکی از پربازدیدترین مکان هایی که در پاریس قرار دارد دیزنی لند است. دیزنی لند پنج زمین مجزا دارد که هر سال جوانان زیادی را به خود جذب می کند تا با خرید بلیط هواپیما و بلیط ارزان هواپیما به دیدن آن بیایند. برای سفر کردن نکاتی درباره خرید بلیط هواپیما را باید بدانید که بهتر است قبل از سفر آن را مطالعه کنید.

با رفتن به این پارک ک تجربه ی کاملا متفاوت و بسار هیجان انگیز را کسب خواهید کرد چرا که بهترین بازی ها در اروپا متعلق به دیزنی لند پاریس است. بازی های شگفت انگیزی که در این پارک موضوعی وجود دارد عبارت اند از: هزارتوی آلیس در سرزمین عجایب، زیبای خفته، ایندیانا جونز و معبد پریل و ... . سال ساخت این پارک به 1992 برمی گردد و مساحتی به اندازه ی 1942 کیلومتر مربع دارد.

 

 

2- پارک آلتون تاورز (Alton Towers)، انگلستان

 

یکی از بهترین پارک های موضوعی برای کودکان در کشور انگلستان قرار گرفته است. پارک فوق العاده ی آلتون تاورز پارکی است که همه ی بچه ها دلشان می خواهد همه ی عمر در این پارک وقت بگذرانند. این پارک در کنار بازی های جذابی که دارد دارای اقامتگاه و رستوران نیز می باشد که همه ی آن ها مانند افسانه های پریان طراحی شده اند و زمانی که فرزندانتان مشغول بازی هستند شما نیز می توانید در رستوران، اسپای و یا اقامتگاه وقت گذرانی کنید.

اگر قصد خرید بلیط هواپیما یا بلیط ارزان هواپیما برای انگلستان را دارید و می خواهید با کودکتان به آنجا سفر کنید حتما به این پارک نیز سری بزنید. آلتون تاورز دارای بازی های شگفت انگیزی از جمله ترن هوایی اسپین بال ویزر، تاب قارچ چرخان، گالاکتیکا و فراموشی می باشد. این پارک در سال 1980 افتتاح شد و سالانه 2 میلیون نفر بازدید کننده دارد.

 

 

3- پارک پورت آونچرا (PortAventura)، اسپانیا

 

در صورتی که قصد سفر به کشور اسپانیا با خرید بلیط هواپیما یا بلیط ارزان هواپیما داخلی یا خارجی را دارید حتما دیدن پارک موضوعی پورت آونچرا را در لیست مکان هایی که می خواهید از آن ها دیدن کنید قرار دهید. در تبلیغاتی که برای پورت آونچرا انجام شده است از آن به عنوان یک پارک موضوعی و تفریحی نام برده اند.

به غیر از بازی های هیجان انگیزی مثل ترن هوایی فیوریس باکو، ترن توتوکی اسپلش و هزارتوی ال سکرتو دلوس مایاس یک مرکز خرید هم در این پارک وجود دارد که می توانید در آنجا از صنایع دستی مکزیکی، آب نبات فروشی و رستوران ها خرید کنید. این پارک که در سال 1995 آغاز به کار کرده است دارای نمایش های موزیکال زنده نیز می باشد.

 

 

4- پارک گرونا لوند (Grona Lund)، سوئد

 

یکی از بهترین و شگفت انگیز ترین پارک های موضوعی اروپا که مخصوص بزرگسالان است در کشور سوئد قرار دارد نابراین اگر با خرید بلیط هواپیما یا بلیط ارزان هواپیما به این کشور سفر کردید حتما سری به این پارک بزنید تا از بازی های هیجان انگیزی مثل قطار ارواح بلا تاگت، فرش پرنده، ترن هوایی دیوانه، سقوط آزاد، خانه کابوس ها و خیلی بازی های دیگر بی نصیب نمانید.

در گرونا لوند کنسرت های زنده ای برگزار می شود که اسامی شناخته شده ی موسیقی در آن شرکت دارند. علاوه بر این ها این پارک دارای کافه ها و رستوران های عجیب و غریبی است که تجربه ای متفاوت را برای شما به ارمغان می آورد. سالانه 1 میلیون و 500 هزار نفر از این پارک دیدن می کنند چون علاوه بر بزرگسالان برای کودکان نیز بازی هایی را در نظر گرفته است.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری آنلاین با تخفیف 8%، روی خرید بلیط هواپیما کلیک نمایید.

 



نظرتان را بنویسید







منو