مواردی جالب و شنیدنی در رابطه با پارک های تفریحی دیزنی لند (بخش اول)




 

پارک های تفریحی دیزنی لند

 

بلیط خواپیما سام سیر

 

آشنایی با مواردی جالب و شنیدنی در رابطه با پارک های تفریحی دیزنی لند

 

پارک های دیزنی لند جزو زیبا ترین و جذاب ترین پارک های موجود در جهان است. این پارک به صورت کارتونی و بسیار جالب طراحی شده است، به گونه ای که برای کودکان و حتی بزرگ سالان بسیار جذاب است وگشت وگذار در آن برای همه سنین خاطره انگیز است. چنانچه علاقه مند هستید از این پارک ها دیدن کنید بلیط هواپیما ی این مقاصد را رزرو کنید و از دیدن دیزی لند لذت ببرید.

 

پارک های دیزنی لند حدودا نیم قرن است که ساخته شده است و همچنان پا برجاست. یزنی لند نیز مانند بسیاری از جاذبه های تفریحی یکسری مواردی دارد که معمولا افراد زیادی از آن اطلاع ندارند. بنابراین با خواندن این مظلب و کسب اطلاعات لازم درباره ی دیزنی لند می توانید با اطلاعات کافی بلیط هواپیما مربوط زا برای پرواز داخلی یا خارجی رزرو کنید.

 

 

در ادامه قصد داریم مواردی جالب را درباره ی دیزنی لند برای ما شرح دهیم.

 

 

1.به طور تقریبی طبق آمارهای گفته شده روزانه در این پارک حدود 210 عینک دودی گم شده پیدا می شود. توجه داشته باشید که از روز اول تاسیس این پارک تا به الان بیشتر از 1.5 میلیون عینک یافت شده است. تابه امروز عینک مشهور ترین شئ گم شده در پارک دیزنی لند است. علاوه بر عینک در این پارک 6000 موبایل، 3500 دوربین دیجیتال، 18000 کلاه و 7500 کتاب گم شده یافت شده است.

 

بنابراین اگر خرید بلیط هواپیما ارزان  برای این مقاصد را رزرو کردید و قرار است با یک پرواز داخلی یا خارجی به مقاصدی که دیزی لند دارند سفر کنید، در هنگام بازدید از این پارک حواستان به وسایل شخصی اتان باشد تا آنها را گم نکنید.

‏‏ ‏‏

دیگر نکات جالب و شنیدنی در رابطه با  پارک تفریحی دیزنی لند ‏

 

2.مسئه ی دیگری که در رابطه با دیزنی لند وجود دارد که خود دیزنی لند آن را تایید نکرده است این است که می گویند برای اینکه مانع ورود مهمانان ناخوانده به حیات وحش موجود در دیزنی لند شوند در شب ها گربه های وحشی را در محوطه رها می کنند تا از ورود افراد ناخوانده جلوگیری کنند. البته همانطور که گفته شد این امر توسط دیزنی لند تایید نشده است.

 

بنابراین با خیال راحت و بدون استرس بلیط هواپیما مرتبط با مقصد هایی که دیزنی لند دارند را رزرو کنید و با پرواز داخلی یا خارجی به مقصد مورد نظر سفر کنید و از تماشای پارک لدت ببرید.

 

‏3. در پارک دیزنی لند حدود 62000 نفر کار می کنند. کارمندان موجود در دیزنی لند هر یک بایستی نقش خود را اجرا کنند و علاوه بر این باید نقش خود را به گونه ای بازی کنند که طبیعی باشد و حس جادویی به تماشگر بدهد. تا سال 2000 کارمندان موجود در دیزنی لند اجازه نداشتن ریش و سیبل داشته باشند و همین طور خانم ها اجازه رنگ کردن مو و داشتن زیورآلات را نداشتند.

 

شما می توانید با خرید بلیط هواپیما برای مقاصدی که دیزنی لند دارند و با پرواز داخلی ارزان یا حتی خارجی به آنجا سفر کنید و از دیدن افرادی که برای شما نمایش اجرا می کنند لذت ببرید.

‏‏ ‏‏ ‏ ‏

4.در دیزنی لند اجازه ی همراه داشتن بالن و نوشیدنی به داخل پارک را ندارید. بنابراین توجه داشته باشید اگر قرار است بلیط هواپیما مقصدی را که دیزنی لند دارد را رزرو کنید و با پرواز داخلی یا خارجی به مقاصد مورد نظر سفر کنید و از پارک دیزنی لند دیدن کنید، توجه داشته باشید که علاوه بر اینکه بایستی از وسایل شخصی خود همانطورکه در بالا به آن اشاره شد مراقبت کنید نباید با خود بالن یا نوشیدنی همراه داشته باشید زیرا ورود آنها به پارک ممنوع است. بهاین نکات کاملا توجه کنید تا در گشت و گذار از این پارک به مشکل برنخورید و خاطره ی دل انگیزی را برای خود و همراهانتان ایجاد کنید.

 

البته همانظور که می دانید به دلیل شیوع ویروس کرونا این پارک ها تا اطلاع ثانوی تعطیل می باشند.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری آنلاین با تخفیف 8%، روی بلیط هواپیما کلیک نمایید.

 



نظرتان را بنویسید







منو