آشنایی با شهر زاراگوزا شهری خوش آب و هوا در اسپانیا(بخش دوم)




 

شهر زاراگوزا در اسپانیا

 

بلیط خارجی سام سیر

 

 

معرفی شهر زاراگوزا شهری خوش آب و هوا در اسپانیا

 

 

کشور اسپانیا پر است از جاذبههای گردشگری و به همین دلیل همه ساله هزاران گردشگر با استفاده از تور اسپانیا و با تهیه بلیط خارجی و انجام پرواز خارجی به این منطقه از جهان سفر میکنند تا از جاذبههای بینظیر و منحصربفردی که در این کشور وجود دارد از نزدیک دیدن کنند. یکی از شهرها که در این کشور قرار دارد و از جاذبههای تاریخی و گردشگری نیز برخوردار میباشد شهر زاراگوزا میباشد که همه ساله گردشگرانی با استفاده از تور اسپانیا و با تهیه بلیط خارجی و انجام پرواز خارجی به این منطقه سفر میکنند و این شهر نقس بسزایی را در جذب توریست و صنعت توریسم در این کشور ایفا کرده است. با توجه به اهمیت این شهر نسبتا کوچک در ادامه به معرفی و بیان جزییاتی بیشتر در رابطه با این شهر خواهیم پرداخت. در صورایکه قصد ارید با استفاده از تور اسپانیا و با تهیه بلیط خارجی و انجام پرواز خارجی به این کشور سفر کنید حتما در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعاتی بیشتر در رابطه با این شهر خوش آب و هوای کشور اسپانیا بدست آورید.

 

نکته جالب توجه در رابطه با این شهر این است که عنوان پنجمین شهر بزرگ اسپانیا را به خود اختصاص داده است و همه ساله هزاران مسافر برای دیدن جاذبههای گردشگری موجود در آن به این منطقه سفر میکنند. این شهر حتی از بیلبائو و مالاگا نیز بزرگتر میباشد و جزو شهرهای تاریخی موجود در این منطقه به حساب خواهد آمد. در صورتیکه با استفاده از تور اسپانیا ارزان و با تهیه بلیط خارجی و انجام پرواز خارجی به اسپانیا سفر کردید پیشنهاد میشود حتما به دیدن این شهر زیبا که در جنوب شرقی این کشور قرار گرفته است برودی و از جاذبههای گردشگری و تاریخی که در آن وجود دارد دیدن کنید.

 

 

قدمت تاریخی این شهر

 

 

همانطور که گفته شد این شهر یکی از تاریخترین شهرهای موجود در این کشور میباشد که از نظر باستانشناسی نیز از اهمیت زیادی برخوردار میباشد و همه ساله باستانشناسان زیادی با استفاده از تور اسپانیا و با تهیه بلیط خارجی و انجام پرواز خارجی سام سیر به این منطقه سفر میکنند تا اطلاعاتی را در رابطه با تاریخ این شهر بدست آورند. قدمت این شهر به 2000 یال پیش باز خواهد گشت که در ابتدا توسط رومیها اداره میشده است. بعد از سلطه رومیان بر این شهر این منطقه بدست موریان و پادشاهان مسیحیان در آمد و بر آن حکمرانی میکردند. با توجه به این موضوع در این منطقه آثاری از هریک از امپراطوریهایی که برآن تسلط داشتهاند به جای مانده است که همین موضوع سبب شده تا این شهر از نظر تاریخی بسیار حائز اهمیت باشد.

 

همه ساله افراد زیادی برای دیدن آثار به جای مانده از این امپراطوریها به این منطقه از کشور اسپانیا سفر میکنند. تئاتر رومانو یکی از آثار تاریخی به جای مانده از زمان سلطنت رومیان بر این منطقه میباشد که با اکتشافاتی که توسط باستانشناسان انجام شد کشف شد و در معرض نمایش عموم قرار گرفت. علاوهبر این کاخ آلجافریا و کلیساهایی که با استفاده از سبک مودیجار و باسیلیکاهای باروکی که با نام نوئسترا سنورا دل پیلار در این منطقه شهرت دارند از دیگر آثار تاریخی و جاذبههای گردشگری هستند که در این منطقه از جهان میتوان از آنها دیدن کرد و با توجه به آنها اطلاعاتی بینظیر و منحصر بفرد در رابطه با تمدن موجود در این منطقه بدست آورد.

 

با وجود جستجوها و بررسیهای گستده در این منطقه همچنان آثار و جاذبههای تاریخی بسیاری هنوز کشف نشده و بسیاری از آنها در زیر خاک مفقود شدهاند و امکان دسترسی به آنها وجود ندارد.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری اسپانیا روی لینک تور اسپانیا کلیک نمایید.

 



نظرتان را بنویسید







منو