آشنایی با سواحل لومبوک در بالی (بخش اول)




 

جاذبه های بالی

 

تور بالی سام سیر

 

آشنایی با سواحل لومبوک در بالی (بخش اول)

 

بالی از زیبترین جزایر موجود در اندونزی میباشد که به دلیل داشتن زیباییهای فراوان به بهشت روی زمین شهرت پیدا کرده است و همه ساله افراد زیادی با استفاده از تور بالی به دیدن این جزیره خواهند رفت.

 

لومبوک یکی از مناطق گردشگری موجود در شرق این منطقه میباشد که دارای جتذبههای گردشگری بکر و دست نخورده فراوانی بوده و به دلیل داشتن زیباییهای منحصربفرد و همچنین خلوت بودن مورد توجه بسیاری از گردشگرانی که با تور بالی و با تهیه بلیط هواپیما و یا بلیط خارجی به این منطقه سفر کردهاند قرار گرفته است.

 

 در ادامه به معرفی برخی از مناطق گردشگری موجود در این منطقه خواهیم پرداخت که در صورت سفر به این بخش از جهان با استفاده از تور بالی و با تهیه بلیط هواپیما و بلیط خارجی در حین سفر از اطلاعات بیشتری در مورد این منطقه  در اختیار داشته باشید.

 

 

سنگیگی

 

در این منطقه هتلهای بسیاری ساخته شده است که همین موضوع یکی از دلایل اصلی سفر مسافرانی است که با تور بالی و با استفاده از بلیط هواپیما و یا بلیط خارجی به این منطقه قدم نهادهاند. در صورتیکه به این منطقه سفر کردید و خواهان سپری کردن شبی شاد و پرنشاط در کنار خوراکیهای لذیذ و خوشمزه هستید حتما باید به این منطقه از بالی سفر کنید و شبی را در آن سپری کنید. برای اطلاع از قیمت تور بالی روی لینک کلیک کنید.

 

 این منطقه از زیباترین و محبوبترین مناطق در بین اهالی بالی و لومبوک بوده است که  مورد توجه بسیاری از گردشگرانی که با استفاده تور بالی و با تهیهی بلیط هواپیما و بلیط خارجی به این منطقه سفر کردهاند نیز قرار گرفته است. بیشتر این افراد این منطقه را برای گشت و گذار و سپری کردن لحظاتی فوقالعاده در سواحل آن انتخاب میکنند.

 

در این منطقه افرادی که در حال سکونت و یا فروشندگی هستند زیاد اهل صحبت کردن و ایجاد ارتباط با گردشگران نبوده البته در صورتیکه در این منطقه حوصلهتان سر رفت میتوانید باب صحبت را با آنها باز کنید مردم این منطقه عاشق فوتبال هستند و استفاده از این موضوع میتواند سبب شود تا راحتتر و سریعتر با شما هم کلام شوند.

 

 

جاده سنگیگی تا پمنانگ

 

برای گشت زدن در جادههای ساحلی موجود در این منطقه میتوانید از اسکوترهایی که برای این کار در این منطقه ارائه میشود استفاده کنید و با کرایه کردن آنها از آن استفاده کنید. این اسکوترها به راحتی در مناطق بسیاری از این منطقه قابل دسترسی میباشد.

 

 در طی گشتزنی در این جاده میتوانید تپههای مالییو که یکی از جاذبههای گردشگری موجود در این منطقه به حساب میآید را مشاهده کنید. علاوهبر این میتوانید مناظری بینظیر از ساحل نیپا، مالییو و جزایر گیلی را در طول این گشتزنی مشاهده کنید. با ادامه دادن این مسیر مناظر و چشماندازهای طبیعی را مشاهده خواهید کرد که هرکدام از زیبایی منحصربفردی یهره میبرند.

 

بسیاری از گردشگرانی که با استفاده از بلیط هواپیما و بلیط خارجی سام سیر به این منطقه سفر میکنند زمانی از سفر خود را صرف گشتزنی و لذت بردن از مناظر موجود در امتداد این جاده خواهند کرد. در صورتی که شما با استفاده از قایقهای عمومی لومبوک را به قصد رسیدن به جزایر گیلی ترک کنید و از تاکسی یا لمبر استفاده کنید به احتمال خیلی زیاد این جاده را مشاهده خواهید کرد.

 

 البته در هنگام استفاده از تاکسی میتوانید از راننده بخواهید که شما را از این مسیر به مقصدتتان برساند تا شما بتوانید در حین این جابجایی از زیباییهای موجود در این منطقه دیدن کنید و از آن لذت ببرید. این جاده به شکلی مستقیم به بنگسال میرسد که در آن قایقهای عمومی از آن خارج میشوند. دیدنیهای این منطقه میتواند جالب توجه باشد.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری بالی روی لینک تور بالی کلیک نمایید.

 



نظرتان را بنویسید







منو