زیباترین مناطق موجود در ایتالیا (بخش ششم)




 

زیباترین مناطق ایتالیا 

 

پرواز خارجی سام سیر

 

آشنایی با زیباترین مناطق موجود در ایتالیا

 

ایتالیا را به جرئت میتوان به عنوان یکی از بهترین کشورهای گردشگری معرفی کرد که همه ساله هزاران مسافرا با استفاده از تور ایتالیا به این کشور سفر میکنند تا از مناظر و جاذبههای گردشگری موجود در این منطقه از جهان دیدن کنند.

 

 در ادامه به برخی از مناظر و جاذبههای طبیعی موجود در این کشور خواهیم پرداخت که برای دیدن آنها گردشگرانی از سراسر جهان با استفاده از تور ایتالیا و با تهیه بلیط هواپیما و بلیط خارجی به این کشور سفر میکنند تا از نزدیک شاهد زیباییهای موجود در این کشور باشند.

 

 

 

جزایر آیولین در منطقه سیسیل

 

در این منطقه از ایتالیا میتوان جزیرههای بسیاری را مشاهده کرد که وجود آنها در این منطقه سبب شده تا جهانگردان زیادی برای دیدن زیباییهای موجود در سیسیل با استفاده از تور ایتالیا و با تهیه بلیط هواپیما به این منطقه سفر کنند. قبل از سفر حتما از قیمت تور ایتالیا مطلع شوید.

 

یکی از جزایر منحصر بفرد و زیبایی که در این منطقه قرار گرفته است جزایر آیولین میباشد که از طبیعتی بینظیر برخوردار بوده است و با توجه به زیباییهایی که در این جزایر وجود دارد به یک جاذبه گردشگری طبیعی موجود در این منطقه تبدیل شده است که همه ساله هزاران گردشگرانی که از سراسر جهان با استفاده از تور ایتالیا و با تهیه بلیط خارجی به این منطقه  سفر میکنند از آن دیدن میکنند.

 

در این منطقه آتشفشانهایی هستند که به شکلی منظم و مرتب فوران میکنند و همین موضوع سبب شده تا مورد توجه بسیاری از جهانگردان در سراسر جهان قرار بگیرند. بهترین فصل برای سفر به منطقه و دیدن کردن از زیباییهای موجود در این منطقه فصل تابستان میباشد که در این فصل از سال به شکل متوسط حدود 200 هزار مسافرا با استفاده از تور ایتالیا و با تهیه بلیط هواپیما به این منطقه سفر میکنند.

 

 

باغ نینفا در منطقه لاتزیو

 

 

این باغها را میتوان یکی از زیباترین جاذبه گردشگری طبیعی در این منطقه دانست که همه ساله جهانگردان بسیاری با استفاده از تور ایتالیا و با تهیه بلیط خارجی برای دیدن آن به این منطقه از جهان سفر میکنند. این باغها ر میتوان به عنوان عاشقانهترین باغ در جهان معرفی کرد که دارای زیباییها منحصربفرد و شگفتانگیزی میباشد.

 

این باغها به سبک باغهای موجود در انگلستان طراحی شدهاند که تاریخ انها به 1921 میلادی برخواهد گشت. داشتن زیباییهای خاص و منحصر بفرد این باغها را به یکی از جذابترین مناطق گردشگری در ایتالیا تبدیل کرده است که برای دیدن آن مسافرانی از سراسر جهان با استفاده از بلیط هواپیما و بلیط خارجی به لاتزیو سفر میکنند.

 

در صورتیکه به گل و گیاه علاقهمند هستید پیشنهاد میکنیم با استفاده از بلیط هواپیما و با بلیط خارجی به این منطقه از این کشور سفر کنید و در این مکان هزاران گل که برخی از آنها گونههایی نادر و کمیاب هستند را در کنار درختان بینظیر و نادر این منطقه مورد بازدید قرار دهید.

 

در این منطقه خرابههایی وجود دارد که متعلق به قرون وسطا میباشند و این آثار تاریخی به جای مانده از صدههای گذشته با محیط اطراف خود به خوبی خو گرفتهاند و تلفیقی چشمنواز را بوجود آوردهاند. رودخانهای زیبا و پرآب در این منطقه وجود دارد که آب آن بسیار شفاف و زلال بوده و تمیزی و زلالی آب بقدری میباشد که میتوان حتی چرعهای از آن را نوشید.

 

علاوهبر مناظر طبیعی در این منطقه همانطور که گفته شد آثار تاریخی بینظیری نیز وجود دارند که دیدن آنها خالی از لطف نیست و میتوان با دیدن آنها اطلاعات بسیار خوبی را در مورد ساکنان قدیمی در این محل بدست آورد و با آداب و رسوم انها بیشتر آشنا شد. پیشنهاد میشود در طول سفر به این کش.ر حتما از این منطقه دیدن کنید.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری ایتالیا روی لینک تور ایتالیا کلیک نمایید.

 



نظرتان را بنویسید







منو