علت تفاوت ستاره‌های هتل‌ها در چیست؟ (بخش سوم)




 

تفاوت ستاره‌های هتل‌ها

 

بلیط خارجی سام سیر

 

آشنایی با علت تفاوت ستاره‌های هتل‌ها

 

به طور کلی تمام مسافرانی که بلیط ارزان هواپیما یا بلیط هواپیما تهیه کرده اند و قرار است به سفر بروند دغدغه ی اقامتگاهش در مقصد را دارند. این افراد نمی دانند که چه مکانی را برای اقامت خود در مقصد انتخاب کنند. این افراد باید بدانند تا قبل از اینکه دیر شود باید هتلی را برای خود رزرو کنند.

 

برخی مسافران هستند که به جای خرید بلیط هواپیما گران قیمت، بلیط ارزان هواپیما تهیه می کنند و قصد دارند بودجه ی خود را برای رزرو هتل مرغوب خرج کنند. این افراد باید هتل های چند ستاره را برای خود انتخاب کنند ولی متاستفانه دلیل تفاوت ستاره های هتل را نمی دانند. این افراد با خواندن این مطلب اظلاعات کافی در این رابطه را بدست می آورند و با دهنی باز تر هتل مورد نظر خود را انتخاب می کنند.

 

برخی دیگر از مسافران وجود دارند به جای خرید بلیط ارزان هواپیما، بلیط هواپیما گران قیمت را تهیه می کنند و برای هتل نیز بودجه ی اندکی کنار می گذارند. این افراد باید هتل های کم ستاره را برای خود رزرو کنند. حتما نکاتی درباره بلیط هواپیما را بخوانید.

 

به طور کلی برای هر شخصی موضوعی درالویت است. مثلا برای یکی راحتی در طول سفر مهم است و دیگری راحتی در اقامتگاه. در ادامه در رابطه با هتل ها بیشتر سخن گفتیم پس با ما همراه باشید.

 

هتل های یک ستاره جزو هتل ها محسوب می شوند و همه ی قوانین هتل داری را نیز رعایت می کنند، اما با این تفاوت که خدمات و امکانات آنها بسیار محدود است و همین طور از تعداد کمی اتاق تشکیل شده است. موردی که در تمامی هتل های تک ستاره جهان مشترک است این است که همه ی آنها از حموم و دستشویی برخوردار هستند ولی حموم و سرویس بهداشتی آنها عمومی است و در هر اتاق وجود ندارد.

 

تعداد پرسنل در هتل های تک ستاره بسیار کم است. و باید گفت که تنها ویژگی آنها این است قیمت اشان بسیار کم است. این هتل ها برای مسافرانی که به جای بلیط ارزان هواپیما، بلیط هواپیما گران قیمت تهیه کرده اند و بودجه ی زیادی ندارند مناسب است.

 

 

آشنایی با هتل های ۲ ستاره و نوع خدمات شان

 

 هتل های دو ستاره بسیار شبیه به هتل های زنجیره ای هستند و حتی نوع خدمات آنها نیز دقیقا مشابه با هتل های زنجیره است و مانند آنها فعالیت می کنند. اتاق های موحود در هتل های دو ستاره بسیار کوچک است اما خدمات بیشتری نسبت به هتل های یک ستاره دارد. در هر اتاق هتل های دو ستاره تلویزیون و تلفن وجود دارد و همین طور سرویس بهداشتی وحمام آنها حمومی نیست و هر اتاق به طور مجزا دارد.

 

خدمات زیادی در اتاق های این هتل ها ارائه نمی شود. در هتل های دو ستاره یک رستوران وکافه ی کوچک وجود دارد که همه مسافران می توانند در آنجا ناهار یا عصرانه میل کنند. هتل های 2 ستاره در شهر های زیادی موجود هستند. یکی از شهر هایی که در آن هتل های دو ستاره بیشتر وجود دارد سهر مشهد است که زائران می توانند با صف هزینه ی کم از این هتل ها براب اقامت استفاده کنند.

 

این هتل ها از نظر خدمات رسانی و کیفیت بسیار بهتر از هتل های تک ستاره می باشد. افرادی که بلیط هواپیما گران یا بلیط ارزان هواپیما داخلی یا خارجی تهیه کرده اند و بودجه چندان زیادی برای رزرو هتل ندارند بهتر است از این هتل ها استفاده کنند.

 

 

آشنایی با هتل های ۳ ستاره و نوع خدمات شان

 

هتل سه ستاره نسبت به هتل های یک و دو ستاره خدمات بیشتری دارد و برای مسافرانی که بلیط ارزان هواپیما یا بلیط هواپیما سیستمی تهیه کرده اند و بودجه متوسطی دارند بسیار مناسب است. هتل های سه ستاره در بیشتر شهر ها در نزدیکی مراکز تجاری و بزرگراه ها وجود دارند. اتاق های موجود در این هتل ها تقریبا بزرگ هستند.این هتل ها دارای لاوی هستند و رستوران بزرگی دارند که در آن صبحانه و ناهار و شام به مسافران اراده می شود. در رستوران های این هتل ها غذاهای با کیفیتی وجود دارد و هر نوع غدایی در آن سرو می شود.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری آنلاین با تخفیف 8%، روی بلیط هواپیما کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو