درهنگام سفر به کشور مالدیو از چه واحد پولی استفاده کنید. (بخش دوم)




 

واحد پولی مالدیو

 

تور مالدیو سام سیر

 

درهنگام سفر به کشور مالدیو از چه واحد پولی استفاده کنید. (بخش دوم)

 

مالدیو یکی از جزایری میباشد که از جاذبههای گردشگری فراوانی بهره میبرد و از این رو همه ساله هزاران گردشگر از سراسر جهان با استفاده از تور مالدیو با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این منطقه از جهان سفر خواهند کرد تا از جاذبههای گردشگری موجود در این جزیره از نزدیک دیدن کنند و لحظات شگفتانگیزی را سپری کنند.

 

در هر سفر خارجی که توسط گردشگران انجام میشود داشتن اطلاعاتی در مورد مقصد مورد نظر میتواند بسیار حائز اهمیت باشد و در طول سفر به گردشگرانی که با انجام پرواز خارجی و یا پرواز خارجی قصد سفر دارند کمک شایانی کند. در این مقاله به واحد پولی که در سفر به این جزیره که با استفاده از تور مالدیو صورت میپذیرد نیاز است با خود به همراه داشته باشید تا با کمترین چالش در طول سفرتان روبرو شوید خواهیم پرداخت.

 

 در صورتیکه قصد دارید برای تعطیلات به این منطقه با استفاده از تور مالدیو و انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی سفر کنید ما را در ادامه همراهی کنید.

 

واحد پولی این کشور روفیه میباشد که یک نکته جالب توجه در رابطه با آن وجود دارد که آن این است که این واحد پولی در هیچ کجای جهان بجز این گشور یافت نمیشود و نمیتوانید آن را از صرافیها تهیه کنید.

 

در نتیجه نکته قابل توجه برای گردشگرانی که با استفاده از تور مالدیو با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این کشور سفر میکنند این است که در صورتیکه  پول خود را با استفاده از صرافیهای موجود در این کشور به روفیه تبدیل کردند باید تمامی آن را در همین کشور خرج کنند و در صورتیکه آن را به همراه خود بیاورند هیچگونه ارزشی برای آنها نخواهد داشت و در هیچ صرافیای نمیتوانند آن را به ارز دیگری تبدیل کنند. باید بدانید قیمت تور مالدیو در فصول مختلف سال متفاوت است.

 

لاری واحدی کوچکتر است و هر روفیه معادل 100 لاری میباشد. در صورتیکه با استفاده از تور مالدیو و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این مجمعالجزایر سفر کردید در طول سفرتان میتوانید از اسکناسهای 10، 20، 50، 100 و 500 لاری استفاده کنید. البته قابل به ذکر است که اسکناسهای 100 و 500 لاری در این منطقه به ندرت دیده میشود و کمتر مورد استفاده قرار میگیرد.

 

انعام دادن در این کشور بسیار رایج بوده و اکثر افراد در قبال کاری که برای شما انجام میدهند توقع انعام از شما دارند. در صورتی که با استفاده از تور مالدیو  و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی سام سیر به این منطقه سفر کردید و قصد خرید کالایی را دارید بهتر است بدانید به طور متوسط 10 الی 12 درصد مالیات برروی همه کالاهای موجود در این منطقه محاسبه خواهد شد.

 

 در صورتی که در حال ترک اتاقتان در هتل هستید بهتر است انعامی را در آن به جای بگذارید. در صورتیکه برای صرف وعدههای غذایی به رستورانهای محلی و کوچک در این کشور مراجعه کردید بهتر است بدانید در این مکانها انعام دادن رایج نمیباشد.

 

در صورتیکه در طول سفرتان به این کشور قصد اقامت در هتلهای بزرگ و چند ستاره را دارید و نمیخواهید از بازارهای محلسی خریدی انجام دهید اصلا نیازی نیست که دلارتان را به روفیه تبدیل کنید و میتوانید تمامی هزینههای مورد نیاز را با دلار پرداخت کنید.

 

در این جزیره برخی از خدمات محبوب در میان گردشگران نیز با استفاده از دلار قابل دسترس میباشند. یکی از این خدمات و تفریحات غواصی در آبهای فیروزهای رنگ این منطقه میباشد که با استفاده از دلار میتوانید هزینه آن را پرداخت کنید. در صورتیکه قصد دارید در طول سفرتان از رستورانهای کوچک استفاده کنید باید از روفیه استفاده ننمایید.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری مالدیو روی لینک تور مالدیو کلیک نمایید.

 



نظرتان را بنویسید







منو