بهترین رستوران‎های موجود در مالدیو(بخش ششم)




 

بهترین رستوران‎های مالدیو

 

بلیط خارجی سام سیر

 

آشنایی با بهترین رستوران‎های موجود در مالدیو

 

در مالدیو رستورانهای زیادی وجود دارد که خدمات خوشمزهای را به گردشگرانی که با استفاده از تور مالدیو به این منطقه سفر میکنند ارائه میکنند.

 

 مالدیو یکی از بهترین مناطق گردشگری میباشد که همه ساله افراد زیادی با استفاده از تور مالدیو و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به آن سفر میکنند تا از جاذبههای گردشگری موجود در آن از نزدیک دیدن کنند. در ادامه به معرفی بهترین رستورانهایی که  در این منطقه وجود دارد خواهیم پرداخت.

 

 

 

ریتی

 

یکی از رستورانهای مشهور در مالدیو رستوران ریتی میباشد که غذاهایی بسیار خوشمزه و با کیفیت را طبخ و در اختیار مشتریان خود قرار میدهد. افراد زیادی در طول سفرشان به این منطقه با استفاده از تور مالدیو  و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی بدلیل داشتن کیفیت بالا و تنوع غذایی برای سرو غذا به این رستوران در مالدیو خواهند رفت و از سپری کردن لحظاتشان در این رستوران لذت میبرند.

 

 این رستوران در کنار اقیانوس قرار گرفته است و با توجه به این موضوع مشتریان در زمان صرف وعده غذاییشان میتوانند از چشم انداز بینظیری که در این رستوران در اختیار آنها قرار داده میشود استفاده کنند.

 

آشپزخانه این رستوران به شکلی طراحی شده است که مشتریان میتوانند آن را مشاهده کنند و از نزدیک شاهد انتفاقات و فعالیتهایی که در آن رخ میدهد باشند. در صورتیکه با استفاده از تور مالدیو با انجام پرواز خارجی و یا پرواز داخلی به این منطقه از جهان سفر کردید ( برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت تور مالدیو وارد سایت آژانس هوایی سام سیر شوید) میتوانید با مراجعه به این رستوران انواع غذاهای آسیایی و مدیترانهای را سفارش دهید و مطمئن باشید که از چشیدن طعم آنها تعجب زده خواهید شد و از آن بیشترین لذت را خواهید برد.

 

یکی از ویژگیهای موجود در این رستوران که افراد زیادی را به طبع آن به سمت خود جذب میکند داشتن طراحی و ساخت منحصر بفرد این رستوران میباشد.

 

نکته قابل توجه دیگری در رابطه با این رستوران وجود دارد و آن این است که در هر دوشنبه این رستوران تبدیل به یک رستوران ایتالیایی خواهد شد که فقط در آن میتوان غذاهای ایتالیایی را سفارش داد. این تنوع در نوبه خود منحصربفرد بوده و مورد توجه بسیاری از گردشگرانی که با استفاده از تور مالدیو سام سیر و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این منطقه از جهان سفر کردهاند قرار گرفته است.

 

سرآشپزی که در این رستوران در حال فعالیت است در این روز با هنرمندی بینظیر به پخت انواع خوراکهای ایتالیایی مشغول خواهد شد و مشتریان میتوانند با مراجعه به این رستوران در روز دوشنبه از خوردن آنها لذت ببرند. از غذاهایی که همیشه میتوان در منوی غذایی رستوران ریتی پیدا کرد پاستای خانگی و ریزوتو به همراه خوراکهای کبابی میباشد.

 

 در صورتی که در روز جمعه به این رستوران مراجعه کنید بهتر است خود را برای چشیده طعم غذاهای هندی آماده کنید. رستوران ریتی در روزهای جمعه از تم هندی در غذاهای خود استفاده میکند و به شکلی رفتار میکند که تمامی مشتریان خود را غافلگیر میکند.

 

این رستوران یکی از بهترین رستورانهای موجود در مالدیو میباشد که همه ساله افراد زیادی که با استفاده از پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این منطقه سفر میکنند برای چشیدن طعم غذاهای آن به سرلغش میروند و لحظاتی بینظیر را در آن سپری میکنند.

 

در روز جمعه انواع خورشت که با استفاده از ادویههای زیاد طبخ میشود در اختیار مشتریان قرار داده خواهد شد و میتوانید در این رستوران نحوه طبخ غذاهای هندی را از نزدیک نظارهگر باشید. پیشنهاد میشود در طول سفرتان به این منطقه حتما برای صرف یکی از وعدههای غذاییتان به این رستوران مراجعه کنید و از خوردن غذاهای بینظیر آن بیشترین لذت را ببرید.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری مالدیو روی لینک تور مالدیو کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو