زیباترین مناطق موجود در ایتالیا (بخش هفتم)




 

زیباترین مناطق ایتالیا

 

بلیط خارجی سام سیر

 

آشنایی با زیباترین مناطق ایتالیا

 

ایتالیا را میتوان بدلیل داشتن جاذبههای گردشگری بسیاری که در آن وجود دارد به عنوان یکی از بهترین مقاصد گردشگری در جهان معرفی کرد. همه ساله میلیونها نفر برای دیدن این جاذبهها با استفاده از تور ایتالیا و با خرید بلیط هواپیما به این کشور سفر میکنند.

 

در این کشور جاذبههای گردشگری طبیعی زیادی یافت میشود که در ادامه به معرفی برخی از برترین جاذبههای گردشگری طبیعی موجود در ایتالیا خواهیم پرداخت که از مقاصد اصلی گردشگری در این کشور به حساب میآیند و جهانگردانی از سراسر کره خاکی با استفاده از تور ایتالیا و انجام پرواز خارجی برای دیدن آنها به این منطقه از جهان سفر میکنند.

 

 

 

غار آبی کامپانیا

 

این منطقه را به حتم میتوان به عنوان یکی از جاذبههای بینظیر موجود در این کشور معرفی کرد که در تمای نقاط آن برای غافلگیری افرادی که با تور ایتالیا و با خرید بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی به این سفر آمدهاند موردی وجود دارد. اما زیباترین جاذبه گردشگری موجود در این منطقه غار آبی آن میباشد.

 

مکانی خارقالعاده که بسیار مرموز به نظر خواهد رسید. در صورت سفر به این منطقه و بازدید از این غار آبی نوری آبی رنگ را مشاهده خواهید کرد که توسط آن درون غاز روشن شده است. وجود این نور آبی رنگ علاوهبر زیبایی به مرموز  و منحصبربفرد بودن این غار بسیار کمک کرده است.

 

نور آبی موجود در این غار بدلیل ورود نور خورشید از حفره است که  در اعماق آب قرار دارد میباشد که منظرهای شگفتانگیز را پدید آورده است. برای دیدن این غار گردشگران با استفاده از تور ایتالیا ارزان  و با خرید بلیط هواپیما و لانجام پرواز خارجی به این منطقه سفر میکنند.

 

آب در این غار دارای جزر و مد میباشد و ورودی که گردشگران توسط آن میتوانند وارد غار شوند کمتر از یک متر ارتفاع دارد با توجه به این موضوع این افراد تنها در زمانهایی که سطح آب پایین است میتوانند وارد غار شوند و با استفاده از قایق به گشت و گذار در آن بپردازند.

 

 در صورتیکه با استفاده از تور ایتالیا سام سیر و با خرید بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی به این کشور سفر کردید حتما از این جاذبه بینظیر و منحصر بفرد این منطقه دیدن کنید.

 

 

روکا کلاسیکو در منطقه ابروتزو

 

 

روکا کلاسیکو نام قلعهای میباشد که متعلق به قرن دهم میلادی بوده است. این قلعه شبهت بسیاری به قلعههای موجود در سریال پرطرفدار تازی تاج و تخت است که به شکلی واقعی در کوهستانهای این منطقه دیده میشود. این بنا را میتوان از جاذبههای گردشگری زیبای موجود در این منطقه دانست.

 

هرچند این قلعه توسط انسان ساخته شده است اما داشتن زیباییهای منحصربفرد و معماری شگفتانگیزی که در ساخت آن بکارر برده شده است و همچنین قرار گرفتن در کوهستان آپنینی سبب شده تا به عنوان یکی از جاذبههای گردشگری طبیعی از آن یاد کنیم.

 

 متاسفانه بر اثر زلزله قدرتمندی که در سال 1703 در این منطقه رخ داده است بخشی از این قلعه صدمات و آسیبهای جدی را متحمل شده است. این قلعه  هنگام قرار گرفتن در مقابل کوههای ابرئتزه که پوشیده از برف هستند منظرهای شگفتانگیز را بوجود خواهد آورد.

 

علاقهمندان به تاریخ ملل و باستان شناسان زیادی برای دیدن این اثر تاریخی با خرید بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی برای دیدن این قلعه به این منطقه از ایتالیا سفر کردهاند تا این اثر تاریخی را از نزدیک مشاهده کنند و جزئیات آن را مورد بررسی قرار دهند.

 

همانطور که در ابتدا گفته شد ایتالیا دارای مناظر و مناطق گردشگری بسیاری است که همین موضوع این کشور را به یکی از توریستپذیرترین کشورها تبدیل کرده است و افراد زیادی برای سپری کردن تعطیلات خود این کشور را انتخاب میکنند.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری ایتالیا روی لینک تور ایتالیا کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو