دیدنی ترین جاذبه های ناشناخته ی اروپا را بشناسید. (بخش سوم)




 

جاذبه های ناشناخته ی اروپا

 

پرواز خارجی سام سیر

 

دیدنی ترین جاذبه های ناشناخته ی اروپا را بشناسید. (بخش سوم)

 

 

11- پارک جنگلی باواریا (Bavarian National Park)، آلمان

 

این پارک جنگلی حدود 300 کیلومتر مسیر پیاده روی دارد به همین علت علاقه مندان پیاده روی در طبیعت با پرواز خارجی به این دیدن این پارک جنگلی می آیند. هم چنین علاقه مندان به دوچرخه سواری نیز می توانند در مسیر 250 کیلومتری دوچرخه سواری کنند. این مسیرها پارک جنگلی باواریا که اولین پارک ملی کشور آلمان است را به پارک جنگلی سوموا در مرز جمهوری چک وصل می کنند. برای کاهش هزینه ها در سفر می توانید از بلیط ارزان هواپیما استفاده کنید.

 

دریاچه ای به نام راشلسی در اعماق این جنگل وجود دارد که دور تا دورش را درختان کاج احاطه کرده اند و طبق یک سری افسانه نامش از نام مادر بزرگ شیطان گرفته شده است. سطح شفاف این دریاچه که 1000 متر بالاتر از سطح دریاست باعث شده عکس هایی که از آن گرفته می شود بسیار شگفت انگیز باشد. شما هم می توانید با استفاده از پرواز خارجی یا داخلی به این پارک رفته و عکس های زیبایی را ثبت کنید.

 

 

12- پارک ملی هوژ ولو (Hoge Veuwe)، هلند

 

پارک هوژ ولو که در سال 1903 به عنوان یک پارک خصوصی ساخته و افتتاح شد بعد از گذشت مدتی در سال 1930 به عنوان پارک ملی هلند به ثبت رسید. این پارک که دارای تپه های ماسه ای و جنگل های زیباست امروزه به محل زندگی جانوران مختلفی مثل گوزن ها، میش ها، گاوهای وحشی، گرازها، دارکوب ها و شب پره ها تبدیل شده که سالانه افراد زیادی را با پرواز خارجی یا داخلی به این منطقه می کشاند. شما می توانید برای کم کردن هزینه های سفرهای خارجی از بلیط ارزان هواپیما استفاده کنید.

 

 

13- یونیون هال (Union Hall)، ایرلند

 

در بندر گلندور و غرب شهرستان کورک دهکده ی ماهیگیری وجود دارد که تمام افرادی که در آن زندگی می کنند ایرلندی هستند. این دهکده که یونیون هال نام دارد دارای تپه های بسیرا زیبا و سرسبزی است که تصویرشان در آب منعکس می شود و باعث به وجود آمدن منظره ای بی نظیر می گردد. کمتر کسی با پرواز خارجی به این منطقه می رود اما اگر شما کنجکاو شدید که این دهکده را ببینید می توانید با استفاده از بلیط ارزان هواپیما به آنجا سفر کنید تا هزینه هایتان کاهش پیدا کند. علاوه بر قلعه های قرون وسطایی تخریب شده و کوشک های باستانی، دایره سنگی درومبگ که 3000 سال قدمت دارد نیز در این منطقه قرار گرفته است.

 

 

14- برموت (Barmouth)، ولز

 

اول باید بگوییم که اگر قصد سفر به برکوت که یک نگین باستانی در خلیج کاردیگان محسوب می شود را با پرواز خارجی یا بلیط ارزان هواپیما دارید باید بگوییم این کار نشدنی است چون تنها راهی که می توانید به این منطقه برسید استفاده از قطار است که یک خطآهن چوبی و 699 متری را طی می کند تا به آنجا برسد. جالب است بدانید این خطآهن قدمت زیادی دارد که به سال 1867 مربوط می شود.

 

در تابستان گردشگران زیادی به این منطقه می روند  اما در پاییز و زمستان میزان رفت و آمدها به برموت کم می شود و آنجا را به یک گردشگاه بی نظیر تبدیل می کند. از جمله سرگرمی های این منطقه که اگر آب آرام باشد می توانید از آن لذت ببرید کایاک سواری و موج سواری است. 24 نکته درباره پیدا کردن بلیط ارزان هواپیما که باید بدانید.

 

 

15- دریاچه بوینج (Bohinj)، اسلوونی

 

یکی از دلایلی که این دریاچه نادیده گرفته می شود وجود دریاچه ی بلد (Beld) و محبوبیت بسیار زیاد آن است. اما باید بدانید بزرگترین دریاچه ی اسلوونی که در پارک جنگلی بسیار زیبای تریگلاو قرار گرفته است دریاچه ی بوینج است. گردشگرانی که با پرواز خارجی یا داخلی و یا گرفتن بلیط ارزان هواپیما برای دیدن این دریاچه به اسلوونی میروند می توانند با پیاده روی یا اجاره دوچرخه به گشتن در این منطقه بپردازند و از آبشار زیبای ساویکا و دهکده ی شگفت انگیز استارا فوزینا دیدن کنند. علاقه مندان به کوهنوردی نیز در صورت خوب بودن هوا می توانند از مسیر فتح قله  تریگلاو استفاده کنند.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری آنلاین با تخفیف 8%، روی پرواز خارجی کلیک نمایید.

 



نظرتان را بنویسید







منو