دیدنی ترین جاذبه های ناشناخته ی اروپا را بشناسید. (بخش چهارم)




 

جاذبه های ناشناخته ی اروپا

 

بلیط هواپیما سام سیر

 

دیدنی ترین جاذبه های ناشناخته ی اروپا را بشناسید. (بخش چهارم)

 

 

16- سوساک (Susak)، کرواسی

 

اگر بارها به کرواسی سفر کرده اید و از بودن در جزیره های شلوغ ویس و خوار خسته شدید می توانید بار دیگر که با گرفتن بلیط هواپیما و داشتن یک پرواز خارجی به آنجا رفتید از سوساک که در سواحل شمالی دریای آدریاتیک قرار دارد دیدن کنید. این منطقه دارای سواحل ماسه ای و آب های کم عمق است و برای گردشگرانی که به دنبال استراحت و آرامش هستند بسیار مناسب است.

 

یکی از نکاتی که قبل از رفتن به سوساک باید بدانید این است که دسترسی به این مکان سخت است و هیچ جاده ای برای رسیدن به آنجا به چشم نمی خورد به همین دلیل سوساک از جمعیت زیاد گردشگران در امان مانده است و منطقه ای آرام و سرشار از آرامش برای کسانی محسوب می شود که می خواهند از روزمرگی های زندگی فرار کنند.

 

 

17- پارک ملی هورتوبادی (Hortobagy)، مجارستان

 

در سال 1999 اولین پارک ملی مجارستان به وسیله یونسکو در فهرست ثبت جهانی قرار گرفت. اولین پارم ملی کشور مجارستان که یک دشت بسیار بزرگ به مساحت 800 کیلومتر مربع است هورتوبادی نام دارد. در این پارک یک پل 9 طاقی و حیواناتی مثل بوفالوی آبی، مرغ های ماهی خوار و درناهای هوبره وجود دارد کهباعث مشهور و محبوب شدن این پارک شده است.

 

در پارک هورتوبادی هیچ گونه ازدحام جمعیت و آلودگی نوری وجود ندارد به همین دلیل آسمان شب و دیدن ستاره های زیبا جذابیتی وصف ناشدنی دارد تا جایی که خیلی ها این پارک را با نام پارک بین المللی آسمان تاریک می شناسند. اگر زمانی قصد خریدن بلیط هواپیما یا پرواز خارجی به مجارستان را داشتید حتما از این پارک دیدن کنید. اساسی ترین نکات در رابطه با بلیط هواپیما را در سام سیر بخوانید.

 

 

18- پارک ملی بیاوویسکا (Bialowieza)، لهستان

 

یکی از با اهمیت ترین و دیدنی ترین پارک های جنگلی اروپا و حفظ کننده ی آخرین جنگل معتدل آن پارک ملی بیاوویسکا در کشور لهستان است. این پارک شامل بخش مرکزی جنگل های بیاوویسکا است و مرز مشترکی با کشور بلاروس دارد. جالب است بدانید بیشترین جمعیت گاوهای بیزون در این پارک ملی قرار دارد. در واقع جنگل های بسیار سبز پارک ملی بیاوویسکا تصویری نادر از هزاران سال قبل قاره ی اروپا است و به ما نشان می دهد این قاره هزاران سال قبل به چه صورت بوده است. برای خرید بلیط هواپیما و پرواز خارجی به لهستان به سایت سام سیر مراجعه کنید.

 

 

19- ساحل صخره ای جورکلین (Jurklane)، لتونی

 

جالب است بدانید هر سال گردشگران زیادی با گرفتن بلیط هواپیما و پرواز خارجی ارزان به لتونی سفر می کنند اما با این حال ساحل صخره ای جورکلین هنوز هیچ آسیبی توسط گردشگران ندیده است. این پرتگاه ساحلی گزینه ی مناسبی برای کسانی است که به ورزش های بادی مثل پاراگلایدر علاقه دارند و هم چنین از بودن روی دریا لذت می برند.

 

در واقع این پرتگاه به دلیل وجود ورزش های بادی از شهرت زیادی برخوردار است. یکی از مطالب جالب درباره ی این ساحل صخره ای این است که دریای وحشی بالتیک هر سال چند متر از صخره های این پرتگاه را کم می کند اما با این حال دیدن طلوع آفتاب روی صخره های این ساحل لذتی وصف نشدنی دارد. برای خرید بلیط هواپیما به نقاط مختلف دنیا به سایت سام سیر مراجعه کنید.

 

 

20- دریاچه واترن (Vattern)، سوئد

 

ششمین دریاچه ی بزرگ قاره اروپا در کشور سوئد قرار گرفته است و جالب است بدانید قدیمی ترین دریاچه در منطقه ی اسکاندیناوی با طول 135 کیلومتر می باشد. این دریاچه که واترن نام دارد دارای جاذبه هایی مثل کلیسای چوبی شهر هابو و شهرهای کوچک یوا و تیویدن می باشد. برای لذت بردن از جاذبه های این دریاچه باید در سواحل آن قدم بزنید. اگر در فصل تابستان با خریدن بلیط هواپیما و پرواز خارجی به سوئد رفتید می توانید با شنا و قایق سواری در آب های خنک دریاچه لذت ببرید.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری آنلاین با تخفیف 8%، روی بلیط هواپیما کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو