خانم ها هنگام سفر به کشورهای عربی چه پوششی باید داشته باشند؟ (بخش اول)




 

پوشش خانم ها در کشور عربی

 

بلیط خارجی سام سیر

 

خانم ها هنگام سفر به کشورهای عربی چه پوششی باید داشته باشند؟ (بخش اول)

 

اگر قصد گرفتن بلیط هواپیما و بلیط خارجی به مقصد یکی از کشورهای عربی را دارید باید بدانید نوع پوشش خانم ها در بعضی از این کشورها بسیار مهم است و اگر می خواهید کسانی که در این کشورها زندگی می کنند رفتار گرم و پر از احترامی با شما داشته باشند باید پوشش خود را مطابق قوانین آن ها انتخاب کنید.

 

کشوهای عربی مخصوصا آن هایی که در خاورمیانه قرار دارند فرهنگ های متفاوتی با غرب دارند به همین علت خیلی از گردشگران بلیط هواپیما برای این مناطق نمی خرند و اگر بخواهند به یک عربی سفر کنند معمولا دبی را انتخاب می کنند. هر چند که دبی نیز دارای محدودیت هایی است اما از نظر پوششی تقریبا هیچ محدودیتی برای خانم ها ندارد.

 

در سایر کشورهای عربی برای پوشش خانم ها محدودیت هایی وجود دارد که گردشگران قبل از خرید بلیط خارجی برای این کشورها باید با کمی مطالعه در مورد آن مطلع شوند. در هر کدام از این کشورها معیارها و طرز پوشش های مختلفی وجود دارد که به دلیل مسلمان بودن این کشورها و تاکید دین اسلام بر پوشش خانم ها این محدودیت ها اعمال شده است. در این مطلب همراه ما باشید تا در صورتی که قصد گرفتن بلیط هواپیما و بلیط خارجی برای رفتن به کشورهای عربی را داشتید در مورد پوشش خانم ها آگاهی پیدا کنید. برای رفتن به سفر حتما نکاتی درباره بلیط هواپیما را بخوانید.

 

 

مراکش

 

بیشتر ساکنان کشور مراکش را مسلمانان تشکیل داده اند اما این کشور به دلیل مجاورت با قاره ی اروپا یک کشور غربگرا محسوب می شود و تا حدودی نگرش های روشن فکرانه در آنجا نفوذ کرده اند. فرهنگ غالب این کشور که مردم آن را به شدت تحت تاثیر قرار داده است فرهنگ بربرهاست. در این فرهنگ دموکراسی حقوق زنان و مجالس تصمیم گیری کاملا رعایت می شوند. در این کشور زنان می توانند با مردی که دوستش دارند ازدواج کنند و جالب است بدانید هر سال مراسمی در این کشور برگزار می شود که در طی آن زنان می توانند از شوهرشان جدا شده و با مرد دیگری وارد رابطه شوند.

 

اگر می خواهید به این کشور سفر کنید و بلیط هواپیما و بلیط خارجی بخرید می توانید لباس های مختلفی را انتخاب کنید اما پیشنهاد ما این است که لباس جلباب مغربی که برای زنان و مردان قابل استفاده است را بپوشید. جلباب لباسی بلند و به شکل عبا می باشد و کلاهی دارد که برای پوشاندن سر از آن استفاده می کنند. جلباب کل بدن شما و لباس هایی که ممکن است پوشیدن آن ها در مراکش مناسب نباشد را می پوشاند.

 

یکی دیگر از لباس هایی که در مراکش وجود دارد قفطان است که خانم های گردشگری که برای سفر به این کشور بلیط هواپیما و بلیط خارجی می خرند می توانند از آن استفاده کنند. در واقع قفطان همان جلباب است با این تفاوت که ظاهر زیباتری دارد و مخصص بانوان طراحی شده است هم چنین این لباس سرپوش ندارد. اگر گردشگری بخواهد ظاهر امروزی تری داشته باشد می تواند پیراهن گشاد و شلوار استرج یا جین و هم چنین دامن های گشاد بپوشد.

 

یکی از نکاتی که باید قبل از خرید بلیط هواپیما و خرید بلیط خارجی ارزان به مراکش به آن توجه کنید این است که برای حفظ حجب و حیا در این کشور بهتر است روسری سر کنید. در صورتی که خانم هایی که به این کشور سفر می کنند لباس های باز و راحتی بپوشند نگاه های زیادی را به خود جذب می کنند. در این کشور هر چقدر هم که لباس مناسبی بپوشید باز هم مردانی هستند که ممکن است به شما پیشنهاد ازدواج بدهند. به همین دلیل اگر نمی خواهید در آنجا کسی به شما ابراز علاقه کند بهتر است یک حلقه ی بدلی دستتان کنید تا کسی مزاحمتان نشود.

 



نظرتان را بنویسید







منو