امکانات اتاق‌های هتل نیکا آیلند ریزورت مالدیو




 

امکانات هتل های مالدیو

 

تور مالدیو سام سیر

 

امکانات اتاق‌های هتل نیکا آیلند ریزورت مالدیو

 

هتل ۵ ستاره و سرچشمه آب گرم نیکا آیلند دارای ساحلی اختصاصی و ویلاهایی آبی است که به وسیله صخره‌های مرجانی احاطه شده‌اند. سواحل خصوصی، ماساژ درمانی‌های آرامش بخش و باشگاه‌های ورزشی از جمله امکاناتی است که این هتل در اختیار گردشگران تور مالدیو قرار می‌دهد. همچنین با خرید بلیط هواپیما و اقامت در این هتل می‌توان از ورزش‌های آبی هیجان انگیزی نظیر موج‌سواری با باد، کانورانی و اسنورکلینگ نیز لذت برد.

 

مسافران پرواز خارجی مالدیو می‌توانند با اقامت در ویلاهای جادار این هتل از سیستم تهویه هوا، تلویزیون، دی وی دی پلیر و مینی‌بار بهره‌مند شوند. علاوه بر کاناپه هایی که در فضای باز برای گردشگران تور مالدیو در نظر گرفته شده است، حمام‌های خصوصی با دوش و وان و همچنین لوازم حمام بصورت رایگان در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. هتل نیکا آیلند حدود ۷۲.۴ کیلومتر تا فرودگاه بین‌المللی ماله فاصله دارد و برای حمل و نقل دوطرفه با هواپیمای دریایی باید هزینه‌ای اضافه پرداخت کرد.

 

مسافران پرواز خارجی مالدیو می‌توانند از غذاخوری در فضای باز این هتل لذت ببرند و انواع غذاهای مالدیوی، ایتالیایی و سایر غذاهای بین‌المللی را امتحان کنند. همچنین دو بار در هتل نیکا آیلند وجود دارد که نوشیدنی‌های عالی و وای فای رایگان را در اختیار گردشگران تور مالدیو ارزان قرار می‌دهد. پس از خرید بلیط هواپیما و اقامت در این هتل از سفرهای روزانه، خواندن کتاب در کتابخانه، ماهی‌گیری، خدمات لباسشویی و نگهداری بچه بهره‌مند شوید.

 

در این مقاله قصد داریم در مورد اتاق‌های این هتل اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. پس قبل از خرید بلیط هواپیما و تور مالدیو این مقاله را با دقت بخوانید.

 

 

امکانات اتاق‌های هتل

 

هتل نیکا آیلند ریزورت دارای هشت گروه از ویلاهای منحصربه‌فرد می‌باشد که مهمانان پرواز خارجی می‌توانند نسبت به سلیقه فردی و نیازهای خود، ویلای مورد نظر را رزرو کنند. همه ویلاها دارای محوطه بیرونی خصوصی هستند و نمایی زیبا و چشمگیر را از دریا به نمایش می‌گذارند.

 

درختان استوایی در کنار ویلاها و آب‌های کریستالی دریا هرگز از یاد گردشگران تور مالدیو فراموش نخواهد شد. بیشتر ویلاها بخش اختصاصی ساحلی داشته که هر یک از آن‌ها دارای جکوزی، تخت‌های آفتابی، میز ناهارخوری دونفره، تاب و دوش در فضای باز می‌باشند.

 

برای مسافران پرواز خارجی مالدیو باید بگوییم که چوب‌های تزئینی دست‌ساز و سایر مواد طبیعی استفاده شده باعث زیباتر و دلنشین‌تر شدن فضای اتاق‌ها شده است.

 

ویلاهای هتل نیکا آیلند دارای اتاق خواب‌های بزرگی با سرویس خوابی پوشیده با ملافه‌های لطیف و بالشت‌های راحت می‌باشد که امکاناتی نظیر وای فای رایگان، پنکه سقفی، کولر، دستگاه قهوه‌ساز و چای‌ساز، گاوصندوق و بطری‌های آب رایگان را در اختیار افرادی قرار می‌دهند که پس از خرید بلیط هواپیما سام سیر قصد اقامت در این هتل را دارند.

 

انواع لوازم آرایشی و بهداشتی نظیر حوله لباسی، سشوار، شامپو، صابون و... در سرویس‌های بهداشتی و حمام‌های مدرن اتاق‌ها وجود دارد. تلویزیون موجود در اتاق نیز شبکه‌های جهانی و شبکه‌های کارتونی را پخش می‌کند و دارای دستگاه پخش دی وی دی می‌باشد. تلفن، دمپایی، پرده‌های ضخیم و بخش نشیمن مجزا از دیگر امکانات این اتاق‌ها برای مسافران پرواز خارجی مالدیو است.

 

 

انواع اتاق‌های هتل

 

  • ویلای دولوکس بیچ فرانت: این ویلاها با مساحت ۱۰۰ مترمربع، نمایی رو به ساحل داشته و شامل یک تخت دونفره و یک تخت تک‌نفره می‌باشند.
  • ویلای بیچ فامیلی: مساحت این ویلاها ۱۳۰ مترمربع بوده و دارای نمای رو به ساحل و دو اتاق خواب هستند.
  • بیچ ویلا: مساحت این ویلاها ۷۵ مترمربع است و دارای یک تخت دونفره و یک تخت تک‌نفره می‌باشند و ساحل از داخل ویلا نمایان است.
  • اتاق گاردن: این ویلاها با متراژ ۲۵ مترمربع دارای یک تخت دونفره کینگ هستند و نمایی رو به باغ دارند.
  • واتر ویلا: این ویلاهای ۷۵ متری یک تخت دونفره کینگ و دو تخت تک‌نفره را در خود جای داده‌اند.
  • سوئیت سلطان: مساحت این ویلاها ۱۴۰ مترمربع بوده و می‌توانند ۴ بزرگسال و یک کودک را در خود جای ‌دهند.



نظرتان را بنویسید







منو