آشنایی با هتل 5 ستاره فورسیزن ریزورت در جیمباران بالی (بخش سوم)




 

هتل فورسیزن ریزورت بالی

 

تور بالی سام سیر

 

آشنایی با هتل 5 ستاره فورسیزن ریزورت در جیمباران بالی (بخش سوم)

 

هتل فورسیزن یکی از بهترین هتلهایی است که در جزیره بالی قرار گرفته است و همه ساله پذیرای افرادی زیادی است که با استفاده از تور بالی و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این منطقه از جهان سفر خواهند کرد. داشتن امکانات نتفاوت و متنوع با کیفیت بالا سبب شده تا افراد زیادی برای اقامتشان این هتل را انتخاب کنند.

 

در ادامه به معرفی بیشتر این هتل و خدماتی که توسط آن ارائه خواهد شد خواهیم پرداخت. در صورتیکه قصد دارید با استفاده از تور بالی و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این منطقه از کشور اندونزی سفر کنید با ما در ادامه همراه باشید.

 

امکاناتی که در این هتل در اختیار مسافران قرار داده خواهد شد به قدری متنوع است که برای استفاده کردن از انها بهتر است برنامهریزی داشته باشید. این هتل در نزدیکی ساحل قرار گرفته است و انواع تفریحات آبی را در این منطقه برای مشتریان خود که با استفاده از تور بالی و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این منطقه سفر کردهاند قرار داده است.

 

علاوهبر این در این هتل دوچرخههایی کرایه داده خواهد شد که مسافران میتوانند با اجاره آنها به گشتزنی در سواحل این منطقه بپردازند. داشتن استخری برای کودکان از دیگر مزایای این هتل 5 ستاره نسبت به دیگر هتلهای موجود در این منطقه میباشد.

 

این هتل برای کودکان خدمات بسیاری را چون زمین بازی، دستگاه پخش دی وی دی و باشگاه کودکان را ارائه خواهد کرد و به همین دلیل است که جهانگردانی که به شکل خانوادگی با استفاده از قیمت تور بالی و انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این منطقه از اندونزی سفر میکنند این هتل را برای اقامتشان انتخاب خواهند کرد.

 

این هتل دارای کتابخانهای مجهز میباشد که در اختیار مسافران قرار داده خواهد شد و در آن کتابهایی برای کودکان نیز وجود دارد که میتوانند در طول سفرشان از آنها استفاده کنند. در صورتیکه از تمامی امکانات و خدماتی که توسط این هتل ارائه خواهد شد استفاده کردید پیشنهاد میشود به دیدن و قدم در باغهای موجود در این هتل بپردازید. قدم زدن در این باغها در زمانهای مختلف از روز و یا شب میتواند بسیار دلانگیز و فرحبخش باشد.

 

 

رستورانهای موجود در هتل فورسیزن

 

رستوران سوندارا: در صورتیکه تمایل دارید وعدههای ناهار و شامتان را در هتل صرف کنید میتوانید به این رستوران مراجعه کنید که از چشماندازی بینظیر بهره میبرد. در این مکان غذاهای گریل شده به همراه انواع مختلفی از غذاهای دریایی و استیک در اختیار مسافرانی که با تهیه تور بالی و با انجام پرواز داخلی و پرواز خارجی سام سیر به این منطقه سفر کردهاند قرار داده خواهد شد.

 

رستوران تامان وانتیلان: این یکی از رستورانهای موجود در این هتل 5 ستاره میباشد که در آن غذاهای اندونزییایی طبخ میشود و شما میتوانید برای صرف وعدههای صبحانه و شام به این رستوران مراجعه بفرمایید. در این رستوران غذاهایی با کیفیت در اختیار مشتریان قرار داده خواهد شد که طعم فوقالعادهای دارند.

 

کافه تراس استخر: در کنار استخر بزرگی که در این هتل قرار گرفته است کافهای قرار گرفته است که در آن انواع مختلفی از ساندویچ و سالاد به مسافران ارائه خواهد شد. این خدمات برای وعده ناهار در دسترس خواهند بود و میتوانید با استفاده از آن از سپری کردن لحظاتتان در کنار اسختر زیبایی که در این هتل قرار دارد لذت ببرید.

 

سرو غذا داخل ویلا: این یکی از گزینههایی است که در این هتل برای مسافران در نظر گرفته شده است و با توجه به آن شما میتوانید وعدههای غذایی خود را در ویلایتان سرو کنید.



نظرتان را بنویسید







منو