با خوشمزه ترین غذاهای موجود در جهان آشنا شوید. (بخش چهارم)




 

خوشمزه ترین غذاهای جهان

 

پرواز خارجی سام سیر

 

با خوشمزه ترین غذاهای موجود در جهان آشنا شوید. (بخش چهارم)

 

زمانی که گردشگران با پرواز خارجی و بلیط ارزان هواپیما به نقاط مختلف جهان سفر می کنند علاوه بر اینکه به دیدن جاذبه های هر کشور علاقه دارند می خواهند با فرهنگ و رسوم و غذاهای هر کشور نیز آشنا شوند به همین دلیل چشیدن طعم غذاهای مخصوص هر کشور لذتی وصف نشدنی برای گردشگران دارد.

 

 

- خرچنگ کره ای، ایتالیا

 

اگر با بلیط ارزان هواپیما به ایتالیا سفر کردید و خواستید یک غذای دریایی محبوب را امتحان کنید حتما خرچنگ کره ای سفارش دهید. برای تهیه این غذا، خرچنگ را در سسی که از کره و سیر فراوان درست شده است با حرارت ملایم می پزند. ناگفته نماند که این غذا در کشورهای دیگر هم محبوب است و در رستوران های دریایی تهیه می شود.

 

 

- پوره سیب زمینی، ایرلند

 

حتما همه ی شما یکبار هم که شده پوره سیب زمینی خورده اید اما باید بدانید پوره سیب زمینی یکی از پیش غذاهای معروف و محبوب بین ایرلندی هاست به همین علت زمانی که با پرواز خارجی سام سیر به این کشور سفر کردید حتما باید طعم این پوره را بچشید. برای تهیه این پیش غذا از پوره، خامه یا سس، نمک و پیازچه استفاده می کنند.

 

 

- لازانیا، ایتالیا

 

کمتر کسی پیدا می شود که عاشق لازانیا نباشد. کشور ایتالیا که مهد غذاهای خوشمزه است علاوه بر پیتزا و پاستا، لازانیا را نیز به شهرت جهانی رسانده است. با گرفتن بلیط ارزان هواپیما و سفر به هر نقطه ی کره زمین می توانید لازانیا را در هر کشوری پیدا کنید اما خوردن این غذای خوشمزه در ایتالیا لذت دیگری دارد.

 

 

- Poke، آمریکا

 

Poke نام سالادی است که نماد هاوایی و یک سالاد اشتهاآور است. برای تهیه این غذا از سبزیجات مختلف و تکه های ماهی خام استفاده می کنند. اگر با پرواز خارجی به آمریکا بروید در شهرهای مختلف آن می توانید این سالاد را پیدا کنید.

 

 

- کروسان (Croissant)، فرانسه

 

یکی از نان های قدیمی کشور فرانسه که در همه ی نانوایی های این کشور یافت می شود کروسان می باشد. کروسان را از آرد، خمیر مایه و کره درست می کنند که وجود کره باعث می شود داخل نان لایه لایه باشد. در کشورهای مختلف نام های متفاوتی به این نان داده اند مثلا در اتریش نام این نان Kipfel و در آلمان Gipfeli می باشد. اگر روزی قصد سفر به پاریس را داشتید می توانید از بلیط ارزان هواپیما برای پرواز خارجی خود استفاده کنید تا هزینه هایتان کاهش پیدا کند. نکاتی مهم درباره پیدا کردن بلیط ارزان هواپیما را حتما مطالعه فرمایید.

 

 

- بانی چاو (Bunny chow)، آفریقای جنوبی

 

بانی چاو یکی از غذاهایی است که اگر با پرواز خارجی به آفریقای جنوبی سفر کنید به راحتی آن را پیدا می کنید. این غذا جزو غذاهای محبوب و خیابانی این کشور محسوب می شود. برای درست کردن این غذا رول های نان را با مواد مختلفی مثل انواع گوشت، مرغ، کاری پر می کنند و برای کسانی که گیاهخوار هستند از انواع گیاه و عدس و لوبیا استفاده می کنند. در کل برای تهیه این غذا از مواد مختلفی استفاده می شود که بستگی به ذائقه هر فرد دارد.

 

 

- شیش کباب (Shish kebab)، خاورمیانه

 

یکی از معروف ترین کباب هایی که در سراسر جهان محبوب است شیش کباب می باشد که منشا آن خاورمیانه است. این کباب که امروزه در کشورهای اروپایی نیز پخته می شود بسیار پرطرفدار است و گردشگرانی که با پرواز خارجی و بلیط ارزان هواپیما سفر می کنند علاقه زیادی به این کباب دارند. برای تهیه این کباب در لای گوشت ها از سبزیجاتی مثل انواع فلفل و قارچ استفاده می شود. برای پختن این غذا هم از گوشت گوسفندی می توان استفاده کرد و هم از گوشت مرغ و برای سرو آن معمولا از نان داغ استفاده می کنند.



نظرتان را بنویسید







منو