آشنایی با بهترین غذاهای شهر فلورانس در ایتالیا (بخش اول)




 

بهترین غذاهای ایتالیا

 

تور ایتالیا سام سیر

 

آشنایی با بهترین غذاهای شهر فلورانس در ایتالیا (بخش اول)

 

همه ساله افراد زیادی با استفاده از تور ایتالیا و با خرید بلیط هواپیما به این منطقه از جهان سفر میکنند تا از جاذبههای گردشگری موجود در این کشور دیدن کنند. وجود انواع مختلفی از جاذبههای گردشگری در این کشور سبب شده تا ایتالیا به یکی از مقاصد مهم گردشگری در جهان تبدیل شود که افراد زیادی تمایل داشته باشند تا برای گذراندن تعطیلات خود با استفاده از تور ایتالیا و با تهیه بلیط خارجی به این کشور سفر کنند.

 

در کشور ایتالیا علاوهبر جاذبههای گردشگری و تاریخی جاذبههای دیگری نیز وجود دارد که افراد زیادی در طول سفرشان به این کشور با آنها آشنا خواهند شد. غذاهایی که در این منطقه از جهان طبخ میشود یکی از جاذبههای گردشگری در این کشور میباشد که افراد زیادی در هنگام سفرشان به این منطقه با استفاده از تور ایتالیا و با خرید بلیط هواپیما در از آنها استفاده میکنند.

 

در ادامه به معرفی بهترین غذاهای موجود در شهر فلورانس این کشور خواهیم پرداخت که از شهرت بالایی برخوردار هستند و اکثر افرادی که با استفاده از قیمت تور ایتالیا و تهیه بلیط خارجی به این شهر سفر میکنند از آنها در وعدههای غذایی خود استفاده میکنند. در صورتی که تمایل دارید با خرید بلیط هواپیما راهی این منطقه از جهان شوید با ما در ادامه همراه باشید.

 

 

پاپاردل ال چینگیاله

 

این غذا نوعی از پاستا میباشد که به همراه سس سرو میشود. در این نوع غذا از اسپاگتیهای پهن و صاف استفاده خواهد شد که برای خوردن آنها از سسهایی سنگین چون راگو استفاده میشود. این غذا یکی از غذاهای محبوبی است که در این منطقه طبخ میشود و افراد زیادی در وعدههای غذایی خود از آن استفاده میکنند. چینگیاله یک نوع گراز وحشی میباشد که در گذشته به شکلی وحشی و در حیات وحش زندگی میکرده که پس از شکار در طبخ این نوع غذا از آن استفاده میشده است اما امروزه این نوع گراز در مزارع پرورش داده خواهد شد و از گوشت آن برای پخت این غذا استفاده میشود.

 

این غذا از طعم و مزه بینظیری برخوردار میباشد و بسیاری از گردشگرانی که با استفاده از تور ایتالیا و با تهیه بلیط خارجی به این منطقه سفر میکنند از این غذا در وعدههای مختلف غذایی خود استفاده خواهند کرد. در صورتی که با استفاده از بلیط خارجی سام سیر و خرید بلیط هواپیما به این منطقه سفر کردید و تمایل داشتید تا از این غذا بخورید با توجه به این که گوشت گراز حرام است میتوانید غذای خود را با گوشت غاز سفارش دهید.

 

 

رشته فرنگی به همراه قارچ

 

این نوع غذا یکی از غذاهایی است که آن را میتوانید تقریبا در تمامی فلورانس پیدا کنید و از خوردن آن لذت ببرید. در پخت این خوراک خوشمزه از دو ماده محلی قارچهای ترافل و قارچهای تیره سر استفاده خاهد شد که طعمی بینظیر به این غذا خواهند داد.

 

 پیشنهاد میشود در طول سفرتان به این نقطه از کشور ایتالیا از طریق خرید بلیط هواپیما و بلیط خارجی حتما در یکی از وعدههای غذایی خود از این غذا بچشید و از طعم دلنشین آن لذت ببرید. در طبخ این نوع غذا از یک پاستا استفاده خواهد شد که پاستای فتوچینی نازکتر میباشد و به راحتی میتوانید آن را تکه تکه کنید. در این غذا پاستا در سس قارچ سرو خواهد شد و در اختیار مشتریان قرار داده میشود.

 

این دو قارچ زمانی که با یکدیگر ترکیب میشوند عطر و طعم فوقالعادهای را به غذا خواهند داد و مطمئنا از خوردن چنین غذایی بیشتری لذت را خواهید برد. این غذا یکی از غذاهای مورد علاقه ایتالیاییها میباشد که در وعدههای مختلف غذایی از آن استفاده میکنند.



نظرتان را بنویسید







منو