با خوشمزه ترین غذاهای موجود در جهان آشنا شوید. (بخش ششم)




 

خوشمزه ترین غذاهای جهان

 

بلیط داخلی سام سیر

 

با خوشمزه ترین غذاهای موجود در جهان آشنا شوید. (بخش ششم)

 

خیلی از گردشگران هستند که به خوردن غذاهای مختلف و متنوع علاقه دارند و از این طریق با فرهنگ و اقلیم کشورهای جهان آشنا می شوند. این گردشگران برای چشیدن مزه های مختلف بلیط داخلی و یا بلیط خارجی خریده و به کشورها و شهرهای مختلف سفر میکنند.

 

 

- همبرگر، آلمان

 

فکر نمیکنم کسی در دنیا وجود داشته باشد که عاشق و دلباخته همبرگر نباشد. با اینکه همبرگر یک غذای فست فودی است اما زمانی که پنیرهای آب شده ی داخل آن و سبزیجات خوش رنگ و بویی که در لابه لایش قرار گرفته است را میبینید نمی توانید از خود مقاومت نشان دهید. همه ی این ترکیبات باعث شده تا هیچکس توانایی مقاومت در برابر خوردن همبرگر را نداشته باشد.

 

آلمان یکی از بهترین کشورها برای خوردن انواع غذاهای فست فودی ازد جمله همبرگر است. اگر در آلمان زندگی می کنید بهترین همبرگر فروشی کشور را پیدا کنید و حتی اگر لازم بود برای رفتن به آن بلیط داخلی بخرید. در صورتی که قصد خریدن بلیط خارجی و سفر به آلمان را دارید حتما یک وعده غذایی خود را در این کشور همبرگر بخورید.

 

 

- اردک برشته شده پکنی (Peking Roast Duck)، چین

 

یکی از معروف ترین غذاها و خوراک های چینی مرغابی پکن یا اردک پکن است. این غذا را با گوشت مرغابی می پزند و شهر پکن مبدا این غذاست. اگر ساکن کشور چین هستید برای خوردن این غذا حتما با بلیط داخلی به پکن سفر کنید تا بهترین طعم این غذا را تجربه کنید. گذشته ی این غذا مربوط به زمان های پادشاهی می باشد و دلیل اصلی که باعث مشهور شدن این غذا شده بافت نرم و لطیف گوشت آن است.

 

جالب است بدانید اردک پکن جزو فهرست غذاهای سلطنتی بوده است و برای درست کردنش فرایند خاصی را باید رعایت کرد. این غذا حتی روش خوردن خاص خودش را دارد به این صورت که اول سس لوبیای شیرین را روی پنکیک ریخته و سپس تکه هایی از گوشت اردک در لای پنکیک ها قرار داده می شود. اگر به تجربه ی طعم های مختلف علاقه دارید زمانی که با بلیط خارجی به پکن سفر کردید این غذای سلطنتی را امتحان کنید.

 

 

- سوشی، ژاپن

 

هروقت حرف از غذاهای ژاپنی به میان می آید تقریبا همه اولین غذایی که به ذهنشان می رسد سوشی است. سوشی به قدری معروف و محبوب است که در همه کشورهای جهان طرفداران زیادی دارد. سوشی های مختلفی وجود دارند که اکثر آن ها از ماهی خام تهیه می شوند. اگر قصد امتحان کردن سوشی را دارید بهترین رستورانی که در کشورتان سوشی دارد را پیدا کنید و اگر لازم است بلیط داخلی بخرید تا به آن شهر بروید. اگر بلیط خارجی خریده اید و در سفر هستید بهترین سوشی فروشی را پیدا کنید تا بتوانید از طعم لذیذ این غذا لذت ببرید. خرید آنلاین بلیط داخلی را فراموش نکنید.

 

 

- پیتزای Neapolitan، ایتالیا

 

همه ی مردم در سراسر جهان ایتالیا را با پیتزا و پاستا می شناسند. زمانی که با بلیط خارجی به ایتالیا سفر می کنید متنوع ترین پیتزاها و خوشمزه ترین طعم ها را می توانید در این کشور تجربه کنید. پیتزای Neapolitan یکی از محبوب ترین غذاها در ایتالیا است که شکل بسیار ساده ای دارد. برای تهیه این غذا فقط از یک خمیر پیتزا، سس گوجه و پنیر موزارلا فراوان استفاده می شود. البته بعضی اوقات از سبزی های معطر نیز استفاده می کنند. خیلی ها برای چشیدن خوشمزه ترین پیتزای Neapolitan بلیط داخلی میخرند و به شهرهای مختلف می روند.

 

 

- کاری ماسامان (massaman curry)، تایلند

 

یکی از مقوی ترین و پرملات ترین غذاهای تایلندی کاری ماسامان است که از آشپزی ایرانی برگرفته شده است. طعم این غذا بسیار لذیذ است به همین دلیل در فهرست خوشمزه ترین غذاهای جهان در مجله CNN قرار گرفته است. برای خرید بلیط داخلی و بلیط خارجی و داشتن یک سفر فوق العاده می توانید به سایت سام سیر مراجعه کنید.

 



نظرتان را بنویسید







منو