بهترین بازارهای کیپ تاون در تور آفریقای جنوبی (بخش دوم)




 

 

تور آفریقای جنوبی سام سیر

 

بهترین بازارهای کیپ تاون در تور آفریقای جنوبی (بخش سوم)

 

کیپ تاون یکی از شهرهای گردشگری موجود در آفریقای جنوبی میباشد که همه ساله توریست‌های فراوانی با استفاده از تور آفریقای جنوبی به این شهر سفر میکنند. این شهر از جاذبههای گردشگری بسیاری بهره میبرد و همین موضوع سبب شده تا گردشگرانی از سراسر جهان برای دیدن این نوع جاذبههای گردشگری با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این شهر بیایند و جاذبههای موجود در این شهر را از نزدیک نظارهگر باشند. یکی از جاذبههای گردشگری موجود در این شهر بازارهای محلی آن میباشد که توجه گردشگران بسیاری را به سوی خود جلب کرده است. در ادامه به معرفی برخی از بازارها مهم و معروف این خواهیم پرداخت تا در صورت سفر به این شهر با استفاده از تور آفریقای جنوبی و انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی برای دیدن این بازارها رفاید از اطلاعات بیشتری در رابطه با آنها برخوردار باشید.

 

 

بازار خرده‌فروشان کیپ تاون

 

یکی دیگر از مکان‌های دیدنی و مهم کیپتاون "بازار خرده فروشان کیپ تاون" میباشد که گشتن در آن میتواند بسیار لذت بخش باشد. ضمنا خرید سوغاتی جای مناسبی است. این بازار در نزدیکی کارخانه بیسکوییت کیپ تاون در یک منطقه پر شور و نشاط قرار گرفته است، و قطعا برای گردشگران تور آفریقای جنوبی سام سیر مهیج خواهد بود. محصولات بومی، هنر‌های دستی و دیگر کالاها با قیمتی نسبتا ارزان به فروش میرسد.

 

افراد زیادی برای سپری کردن زمان تعطیلات خود به این بازار میآیند. ساعت کار این بازار از 9 صبح تا 6 بعدازظهر است.

 

 

رزرو تور آفریقای جنوبی در این لینک

 

 

بازار بلائوکلیپن

 

این بازار یکی دیگر از بازارهای شهر کیپ تاون میباشد که همه ساله جهانگردان بسیاری که با تور آفریقای جنوبی و انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی سام سیر به این شهر سفر کردهاند از آن دیدن میکنند.  نکته قابل توجه در مورد این بازار این است که بیشترین تمرکز آن روی مواد خوراکی و نوشیدنی میباشد .اما در کنار آنها به فروش محصولات هنری نیز پرداخته شده است. این بازار که تمامی روزهای تعطیل سال در حال فعالیت است کار خود را از سال 2011 آغاز کرده  و تنها با گذشت چند سال توانسته در بین مردم و گردشگران محبوبیت خوبی بدست آورد.  به بازار خانواده نیز شهرت دارد زیرا پاتوق بسیاری از خانوادهها برای پیک نیک است.  بازار بلانوکلیپن در تاکستان‌های کیپ تاون واقع شده، بد نیست برای رفع خستگی چند لحظه روی نیمکت و زیر سایه درختان استراحت کنیم. 

 

 



نظرتان را بنویسید







منو