آشنایی با هتل 4 ستاره بلو تری مرومبی در سائوپائولو(بخش دوم)




 

هتل بلو تری مرومبی برزیل


پرواز خارجی سام سیر

 

 

آشنایی با هتل 4 ستاره بلو تری مرومبی در سائوپائولو

 


کشور برزیل دارای شهرهای مختلفی است که در هرکدام از آنها جاذبههای گردشگری مختلف و متنوعی وجود دارد و برا دیدن آنها افراد زیادی با استفاده از تور برزیل و با تهیه بلیط هواپیما به این کشور سفر میکنند. سائوپائولو یکی از این شهرها میباشد که به دلیل داشتن جاذبههای گردشگری بسیاری که در آن قرار گرفته است بسیار مورد توجه قرار گرفته است و افراد زیادی با استفاده از تور برزسل و با استفاده از بلیط خارجی به این شهر سفر میکنند تا از جاذبههای گردشگری موجود در این شهر از نزدیک دیدن کنند. با توجه به گردشگری این شهر و آمد و شد افراد زیادی به این منطقه انواع مختلفی از خدمات را که به این گردشگران ارائه خواهد شد را میتوان مشاهده کرد. هتلداری یکی از خدماتی است که در این شهر به افرادی که با استفاده از تور برزیل و با تهیه بلیط هواپیما سفر کردهاند ارائه خواهد شد.

 

در شهر سائوپائولو هتلهای زیادی وجود دارد که انواع مختلفی از خدمات را به مشتریان خود ارائه خواهند کرد. هتل 4 ستاری بلو تری مرومبی یکی از هتلهایی است که در این شهر در حال فعالیت میباشد و مسافرانی که با استفاده از تور برزیل و تهیه بلیط خارجی به این شهر سفر کردهاند میتوانند برای اقامتشان در طول سفرشان از این هتل استفاده نمایند.  شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت تور برزیل وارد سایت سام سیر شوید.

در ادامه به ارائه اطلاعات بیشتری در رابطه با این هتل 4 ستاره خواهیم پرداخت که در صورت سفر به این شهر با استفاده از تور برزیل و با تهیه بلیط هواپیما و بلیط خارجی میتوانید در آن اقامت کنید و از خدماتی که توسط آن ارائه خواهد شد بهره ببرید.

 

 

امکانات و خدمات ارائه شده در این هتل

 

در صئرتی که برای اقامتتان در این سفر به سراغ این هتل 4 ستاره بروید میتوانید از انواع مختلفی از خدمات که توسط این هتل با بالاترین سطح کیفیت ارائه خواهد شد بهرهمند شوید. در این هتل برای مشتریان وعده صبحانه به شکلی کاملا رایگان سرو خواهد شد و برای این که از این خدمت بهرهمند شوید باید در بین ساعات 6 الی 11 به رستوران موجود در این هتل مراحعه بفرمایید. در هتل 4 ستاره بلو تری پارکینگی وجود دارد که در صورت نیاز میتوانید از آن استفاده نمایید و در صورت استفاده از آن باید هزینهای جداگانه پرداخت نمایید. سیگار کشیدن در این مکان ممنوع میباشد اما برای مسافرانی که با استفاده از بلیط هواپیما و بلیط خارجی سام سیر به این شهر سفر کردند و این هتل را برای اقامتشان انتخاب کردند مکانهای مشخصی را طراحی کردهاند که در آن میتوانند به کشیدن سیگار بپردازند.

 

برای این که در این هتل اقامت کنید میتوانید از ساعت 12 الی 24 به این هتل مراجعه بفرمایید و نکته قابل توجه در خصوص تحویل اتاق در این هتل آن است که باید قبل از ساعت 12 اتاق را تحویل دهید. در بخش لابی میتوانید از روزنامههایی که به شکل رایگان قرار داده خواهد شد استفاده نمایید. خدمه این هتل 4 ستاره به چندین زبان زنده دنیا قادر به صحبت کردن میباشند و با استفاده از هرکدام میتوانید با آنها ارتباط برقرار کنید. زبانهایی که این کارکنان قادر به صحبت کردن با آنها میباشند پرتغالی، اسپانیایی و انگلیسی میباشد. این هتل یکی از هتلهای 4 ستاره در این شهر میباشد که با پرداخت هزینهای معقول میتوانید از خدماتی با کیفیت و متناسب بهره ببرید. با توجه به این موضوع پیشنهاد میشود در صورتی که با استفاده از بلیط هواپیما و بلیط خارجی به این شهر سفر کردید برای اقمت در طول این سفرتان به سراغ این هتل بروید و از خدماتی با کیفیت و لوکسی که ازائه میکند بهره ببرید.

 



نظرتان را بنویسید







منو