آشنایی با هتل 4 ستاره بلو تری مرومبی در سائوپائولو(بخش سوم)




 

هتل بلو تری مرومبی برزیل

 

بلیط خارجی سام سیر

 

 

آشنایی با هتل 4 ستاره بلو تری مرومبی در سائوپائولو 

 


شهر سائوپائولو یکی از شهرهای گردشگری در کشور برزیل میباشد که همه ساله افراد زیادی با استفاده از تور برزیل و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به آن سفر میکنند تا از جاذبههای گردشگری موجود در آن از نزدیک دیدن کنند. با توجه به رفت و آمد گردشکران زیادی که از سرتاسر جهان به این منطقه از کشور برزیل سفر میکنند انواع مختلفی از خدمات گردشگری در این شهر به این افراد ارائه خواهد شد که خدمات هتلداری یکی از این نوع خدمات میباشد. در صورتی که با استفاده از تور برزیل و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این شهر سفر کنید هتلهای مختلفی را در آن مشاهده خواهید کرد که در آنها انواع مختلفی از خدمات با کیفیتهای مختلفی به گردشگران ارائه خواهد شد.

 

هتل بلو تری مرومبی یکی از هتلهای 4 ستاره در این شهر میباشد که به مشتریان خود انواع مختلفی از خدمات هتلداری را ارائه خواهد کرد. در ادامه به معرفی بیشتر این هتل 4 ستاره و خدماتی که به مشتریان خود ارائه خواهد کرد خواهیم پرداخت. در صورتی که قصد دارید با استفاده از تور برزیل و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به شهر سائوپائولو سفر کنید و از دیدن یکی از جاذبه های گردشگری تور برزیل لذت ببرید، با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

 

 

امکانات تفریحی هتل بلو تری مرومبی

 

 

در این هتل انواع مختلفی از امکانات تفریحی وجود دارد که مسافران در طول سفرشان به این شهر میتوانند از آنها بهره ببرند. در این هتل برای افرادی که به شنا کردن علاقه دارند استخرهایی روباز و استخرهای سربسته تعبیه شده است که به شکلی رایگان در طول اقامت مسافرانی که با تهیه تور برزیل و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به شهر سائوپائولو سفر کردهاند قرار داده خواهد شد. یکی دیگر از خدمات تفریحی در این هتل امکان استفاده از آب گرم میباشد که برای بسیاری از مسافران بسیار لذتبخش میباشد.

 

در صورتی که قصد دارید در طول سفرتان به انجام فعالیتهای بدنی بپردازید میتوانید با صرف هزینهای جداگانه از مرکز تناسب اندام این هتل استفاده نمایید. داشتن سولاریوم و سونا سبب شده تا این هتل به یکی از هتلهای محبوب در این منطقه تبدیل شود و افراد زیادی در طول سفرشان به این شهر با تهیه تور برزیل و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی از این هتل برای اقامتشان استفاده نمایند. در هتل بلو تری کافهای وجود دارد که در آن انواع مختلفی از نوشیدنی به مشتریان ارائه خواهد شد و در صورت تمایل میتوانید از خدمات ارائه شده توسط آن بهرهمند شوید. شما میتوانید برای مشاهده قیمت ها وارد سایت تور-برزیل/https://samseir.com/net شوید

 

رستوران هتل بلو تری مرومبی

 

 

برای صرف صبحانه در این هتل میتوانید از ساعت 6 الی 10 صبح به رستوران موجود در این هتل مراجعه بفرمایید و از خدمات صبحانه که به شکلی رایگان در اختیارتان قرار خواهد گرفت استفاده نمایید. رستوران نوا اسپاکو جونی رستورانی است که مسافران میتوانند در آن خدمات صبحانه، نهار و شام را دریافت نمایند. در این رستوران غذاهایی با کیفیت بالا و با استفاده از مواد اولیه تازه و مرغوب تهیه  و طبخ خواهد شد و به همین دلیل غذاهای آن دارای طعمی لذتبخش میباشند. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت سام سیر سر بزنید.

 

 

امکانات اتاقها

 

 

در این هتل تمامی اتاقها به شکلی طراحی شدهاند که کاملا عایق صدا میباشند و در تمامی آنها مسافران میتوانند از اینترنت بیسیم پرسرعت دسترسی داشته باشند. علاوهبر این در تمامی اتاقها تهویهای مطبوع در نظر گرفته شده است. خدماتی که برای نظافت اتاقها ارائه خواهد شد به شکلی همه روزه خواهد بود. در سرویس بهداشتی و حمام اتاقهای این هتل از امکانات لوکس و مدرنی استفاده شده است. داشتن تلفن، میز مطالعه، سشوار و یخچال از دیگر امکانات موجود در اتاقها میباشند.

 



نظرتان را بنویسید







منو