جالب ترین جاذبه های گردشگری جهان (بخش اول)




 

جالب ترین جاذبه های گردشگری

 

پرواز خارجی سام سیر

 

جالب ترین جاذبه های گردشگری جهان (بخش اول)

 

در همه ی دنیا ممکن است در هر کشوری جاذبه هایی وجود داشته باشد که خیلی از گردشگران از آن بی خبرند. معمولا هر کشوری را با معروف تربن جاذبه اش می شناسند به همین دلیل اکثر گردشگرانی که با پرواز خارجی یا پرواز داخلی به کشورها و شهرهای مختلف سفر می کنند به دیدن جاذبه های معروف آن شهر یا کشور می روند. بهتر است قبل از سفر به هر شهر یا کشوری در مورد جاذبه های آنجا تحقیق کنید تا زمان سفر به مقصد مورد نظر بتوانید از بهترین جاذبه هایش دیدن کنید.

 

در بعضی از این شهرها و کشورها جاذبه هایی وجود دارد که زیاد مطرح نشده اند اما بسیار شگفت انگیز و جالب هستند و می توانند هر گردشگری که با پرواز خارجی یا پرواز داخلی به آن جا سفر کرده است را تحت تاثیر قرار دهند.

 

در این مطلب می خواهیم شما را با جاذبه های جالب ناشناخته آشنا کنیم تا زمانی که به سفر رفتید و از دیدن این جاذبه ها شگفت زده شوید. یکی از پیشنهادهای ما برای گردشگرانی که به سفر با پرواز خارجی یا پرواز داخلی می پردازند این است که از جاذبه های مطرح و معروف فاصله بگیرند و دنبال جاذبه هایی باشند که کمتر کسی از وجود آن ها با خبر است.

 

 

- موزه عطر فراگونار، پاریس

 

با دیدن این موزه که در پاریس قرار دارد می توانید با تاریخچه و سرگذشت صنعت عطرسازی فرانسه آشنا شوید. این موزه در یک کارخانه عطرسازی که در محله ی اپرا قرار دارد و به قرن نوزدهم تعلق دارد ایجاد شده است. با اینکه سال های زیادی گذشته است اما فضای رویایی این کارخانه هم چنان حفظ شده و بازدیدکنندگان با دیدن این موزه لذت بسیاری می برند.

 

گردشگرانی که علاقه زیادی به عطر دارند و با پرواز خارجی یا پرواز داخلی به پاریس سفر می کنند نباید دیدن این موزه را فراموش کنند. برای بازدید از این موزه می توانید در تورهایی که راهنما دارند شرکت کنید تا بطری های عطر عتیقه را نیز به شما نشان دهند.

 

برای افرادی که از این موزه بازدید می کنند فیلمی پخش می شود که پیشرفت و تکامل صنعت عطرسازی و روش های قدیمی ساخت عطر را به نمایش در می آورد. هزینه ی دیدن این موزه نفری 8 یورو است و در پایان بازدید یک صابون معطر به هر شخص داده می شود.

 

- کارخانه‌ی شکلات‌سازی زوتر، شانگهای

 

اگر همیشه دوست داشتید به کارخانه ای مثل کارخانه ای که در فیلم ویلی ونکا و کارخانه‌ی شکلات‌سازی به نمایش درآمده بود بروید با بازدید از کارخانه شکلات سازی زوتر می توانید به رویای خود برسید. در کارخانه زوتر سالنی وجود دارد که می توانید طعم های مختلف شکلات را بچشید و هم چنین یک کافه که شکلات های مختلفی را می فروشد در آنجا قرار گرفته است. قبل از هر سفری باید دانستنی های پرواز داخلی را مطالعه کنید.


در هر گوشه ی این کارخانه یک چیز شیرین مثل کیک شکلاتی وجود دارد که هر بازدید کننده ای را وسوسه می کند. اگر زمانی با پرواز داخلی یا پرواز خارجی به دیدن کارخانه زوتر که در شانگهای قرار دارد رفتید می توانید یک قاشق بردارید و از همه ی شکلات هایی که در آن جا وجود دارد بخورید.

 

جالب است بدانید یک اتاق کوچک در زوتر وجود دارد که می توانید داخل آن شده و بوهای مختلف شکلات را حدس بزنید. در این کارخانه شما با فرایند ساخت شکلات از نزدیک آشنا می شوید و به صورت واقعی این فرایند را مشاهده می کنید. برای کسب اطلاعات درباره پرواز داخلی به آدرس https://samseir.com/1194/Blog/پرواز-خارجی-داخلی/دانستنی-های-سفر بروید.

 

برای بازدید ازد این کارخانه باید نفری 27 یورو بپردازید و مدت یک ساعت و نیم می توانید در آنجا باشید. در صورتی که از عشاق شکلات هستید هر زمان که با پرواز خارجی و پرواز داخلی به شانگهای سفر کردید بازدید از کارخانه شکلات سازی زوتر را فراموش نکنید.



نظرتان را بنویسید







منو