جالب ترین جاذبه های گردشگری جهان (بخش دوم)




 

جالب ترین جاذبه های گردشگری

 

بلیط هواپیما سام سیر

 

جالب ترین جاذبه های گردشگری جهان (بخش دوم)

 

 

- موزه‌ی هنرنمایی مدرن تیم لب پلنتز، توکیو

 

این موزه که در یک فضای بسیار باز و گسترده ساخته شده است دنیای شگفت انگیز و خارق العاده ای را از آینه ها و جلوه های ویژه دیجیتالی ایجاد کرده که هر گردشگری که با بلیط هواپیما یا بلیط ارزان هواپیما به توکیو سفر کرده باشد و به دیدن این موزه برود شیفته آن می شود.

 

این موزه بخش های مختلفی دارد که در هرکدام از آن ها تجهیزاتی برای شگفت زده کردن شما قرار گرفته است. مثلا در یک بخش با جنگل های انبوه گرمسیری و در بخش دیگر با کهکشان های نئونی که به صورت مارپیچ و دایره ای می چرخند مواجه می شوید.

 

 در کف این موزه تعداد زیادی آینه به کار برده شده است که با کمک جلوه های ویژه باعث سردرگمی و گمراهی مغز انسان می شوند. برای بازدید از این موزه باید نفری 27 یورو پرداخت کنید و کفش هایتان را نیز درآورید. ناگفته نماند در بعضی از قسمت های موزه آب تا بالای زانو نیز می رسد.

 

موزه هنری teamLab Planets Tokyo تاساعت یک بامداد باز است به همین علت شب ها نیز می توانید به دیدن این موزه بروید. اگر زمانی با خرید بلیط هواپیما یا بلیط ارزان هواپیما به توکیو سفر کردید این موزه را از یاد نبرید.

 

 

- قبرستان گلاسنوین، دوبلین

 

بزرگترین قبرستان کشور ایرلند که طبق گزارش هایی 1.200.000 محل برای دفن کسانی که فوت شده اند وجود دارد قبرستان گلاسنوین (Glasnevin Cemetery) نام دارد. این قبرستان دارای یک سری تورهای پیاده روی برای گردشگرانی است که با خرید بلیط هواپیما یا بلیط ارزان هواپیما به ایرلند سفر کرده اند.

 

کسانی که در این تورها شرکت می کنند داستان های زیادی را در مورد کسانی که در این قبرستان دفن شده اند می شنوند و دوران ویکتورین دوبلین برایشان بازنگری می شود.

 

 کمتر کسی به دیدن یک قبرستان علاقه دارد اما این مکان نیز دارای جذابیت ها و مزایایی از جمله فضای آرامش بخش می باشد. در بازدید از این قبرستان سری هم به دخمه ی دنیل اکانل می زنید که افراد مشهوری مثل دنیل اکانل که رهبر سیاسی معروف ایرلند بوده است در آن دفن شده اند.

 

هزینه ی بازدید از این قبرستان 15 یورو برای هر فرد می باشد. در صورتی که قصد سفر به ایرلند با بلیط هواپیما یا بلیط ارزان هواپیما را دارید سری هم به این قبرستان بزنید.

 

 

- موزه ی میکرو آرتز، آمستردام

 

در این موزه خارق العاده فقط با میکروسکوپ می توانید آثار هنری را مشاهده کنید. اکثر گردشگرانی که با بلیط هواپیما و رزرو بلیط ارزان هواپیما به آمستردام می روند و از این موزه دیدن می کنند در لحظه ی اول باور نمی کنند که آنچه می بینند واقعی باشد.

 

در موزه ی میکرو آرتز اشیایی وجود دارد که آنقدر کوچک و ریز هستند که فقط با ذره بین های بزرگ و میکروسکوپ قابل دیدن می باشند. یکی از شگفت انگیز ترین آثاری که در این موزه به نمایش درآمده است گل رزی است که از سیم طلایی و داخل تار موی توخالی انسان ساخته شده است.

 

 در این موزه یک راهنمای متخصص در مورد هنرمندان فوق العاده ای که این آثار را خلق کرده اند صحبت می کنند و روش های خلق آن ها را برای کسانی که در حال بازدید از موزه هستند توضیح می دهند. اگر روزی با بلیط هواپیما و یا رزرو بلیط ارزان هواپیما به آمستردام سفر کردید حتما از این موزه دیدن کنید. برای خرید بلیط ارزان هواپیما روی لینک https://samseir.com/1193/Blog/بلیط-ارزان-هواپیما/دانستنی-های-سفر کلیک کنید.

 

هزینه ی بازدید از این موزه ی شگفت انگیز برای هر نفر 15 یورو می باشد و هر فرد می تواند به مدت یک ساعت از این موزه دیدن کند. گفتنی است یکی دیگر از آثاری که در این موزه قرار دارد یکی از آثار هنری رامبرانت است که در یک دانه ی کدو حلوایی به تصوسیر درآمده است.

 



نظرتان را بنویسید







منو