آشنایی با هتل 5 ستاره فورسیزن ریزورت در جیمباران بالی (بخش چهارم)




 

هتل فورسیزن بالی

 

تور بالی سام سیر

 

آشنایی با هتل 5 ستاره فورسیزن ریزورت در جیمباران بالی (بخش چهارم)

 

بهشت روی زمین لقبی است که برای جزایر بالی در اندونزی در نظر گرفته شده است و به راستی لقبی مناسب برای این جزیره زیبا در این منطقه از جهان میباشد. همه ساله افراد زیادی برای دیدن جاذبههای گردشگری موجود در این جزیره با استفاده از تور بالی و با تهیه بلیط هواپیما به این منطقه سفر میکنند تا در طول سفرشان از جاذبههای گردشگری موجود در این منطقه دیدن کنند و از سپری کردن زمانشان در این منطقه زیبا بیشترین لذت را ببرند.

 

با توجه به اینکه این جزیره یکی از قطبهای اصلی جهانگردی و توریستی در جهان میباشد و همه ساله افراد زیادی با تهیه تور بالی و با استفاده از بلیط خارجی به این منطقه سفر میکنند خدمات مختلفی برای در زمینه جهانگردی میباشد در این جزیره ارائه خواهد شد. هتلداری یکی از خدماتی است که در این جزیره به گردشگران ارائه خواهد و هتلهای بسیاری برای ارائه چنین خدماتی در این منطقه از اندونزی در حال فعالیت میباشند.

 

هتل 5 ستاره فورسیزن یکی از آن هتلها میباشد که در جزیره بالی قرار گرفته است و خدمات با کیفیتی را به مشتریان خود ارائه خواهد کرد. در ادامه به برسی بیشتر این هتا و خدماتی که به مسافران و مشتریان خود ارائه میکند خواهیم پرداخت در صورتی که قصد دارید با تهیه تور بالی و با استفاده از بلیط هواپیما به این منطقه سفر کنید با ما در ادامه همراه باشید.

 

 

امکانات اتاقهای هتل فورسیزن

 

اتاق‏هایی که در این هتل در اختیار مشتریان و مسافرانی که با استفاده از بلیطخارجی به این منطقه سفر کردهاند قرار داده میشود ویلاهایی هستند که از امکانات متعددی برخوردار بودهاند. در این هتل 156 ویلا طرای و ساخته شده است که مسافران میتوانند در طول اقامتشان از آنها استفاده نمایند.

 

 در تمامی این سکونتگاهها از تهویهای مناسب و مطبوع استفاده شده است و همه آنها دارای پنکههایی سقفی میباشند که در صورت تمایل و نیاز میتوانید از آنها استفاده نمایید.

 

در این اتاقها سرویس حمام و دستشویی وجود دارد که از بهترین و باکیفیتترین لوازم در آنها استفاده شده است و بسیار مجهز میباشند. لوازمی که در این هتل در سرویس بهداشتی آن در اختیار مساقفرانی که با استفاده از تور بالی سام سیر و با تهیه بلیط هواپیما قرار داده خواهد شد عبارتند از وان و دوش مجزا، حوله، صابون، شامپو و ....

 

 در اتاقهای این هتل 5 ستاره مسافران به تلفن، اینترنت رایگان پرسرعت که به شکلی بیسیم در اختیار مسافران قرار داده شده است و میزکار وجود دارند که مسافران میتوانند از آنها بهره ببرند. همه ساله افراد زیادی با استفاده از تور بالی  و با تهیه بلیط خارجی به این منطقه سفر میکنند و برای اقمتشان از این هتل استفاده خواهند کرد. برای اطلاعا از قیمت تور بالی روی لینک https://samseir.com/net/تور-بالی کلیک کنید.

 

در ویلاهای طراحی شده در این هتل یخچالهایی وجود دارند که از قبل پرشده میباشند و در صورت استفاده از موارد داخل آن باید هزینه جداگانهای را پرداخت نمایید. در این اتاقها از پردههای مخصوصی استفاده شده است که با کشیدن آنها کامللا اتاق تاریک خواهد شد و از ورود نور به آنها جلوگیری بعمل خواهد آمد.

 

 در صورتی که با استفاده از بلیط هواپیما سام سیر و بلیط خارجی به این منطقه سفر کردید پیشنهاد میشود برای اقامتتان از این هتل استفاده نمایید. در این هتل مسافرانی که با استفاده از بلیط هواپیما و بلیط خارجی به این شهر سفر کردهاند  برای اقامت به این هتل مراجعه کردهاند میتوانند از استخر و بالکن اختصاصی که برای آنها در هریک از اتاقها در نظر گرفته شده است بهره ببرند.

 

دمپایی، چایی و قهوه ساز، اتو و میز اتو، سشوار، تلویزیون از جمله خدماتی است که در این هتل در اختیار گردشگران قرار داده خواهد شد.



نظرتان را بنویسید







منو