آشنایی با نان‌های کشورهای مختلف دنیا (بخش هشتم)




 

نان‌های کشورهای مختلف دنیا

 

بلیط خارجی سام سیر

 

معرفی نان‌های کشورهای مختلف دنیا

 

یکی از غذاهایی که بین مردم جهان بسیار پر مصرف بوده است نان است، همان طور که می دانید امروزه نان به صدها مدل مختلف پخته می شوند و در هر کشوری گونه ی خاص خود را مصرف می کنند. برخی از نان ها مثل نان باگت جهانی عستند و در همه ی کشور ها یافت می شوند.

 

نان بخش مهمی از رژیم غذایی مردم جهان محسوب می شود و تقریبا جزو فرهنگ غذایی همه ی کشورهای دنیا است. اگر خرید بلیط هواپیما برای یک کشور خارجی انجام داده اید بهتر است قبل از سفر با نان آن کشور تا حدودی آشنا شوید، پس در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با نان هاب مختلف جهان آشنا کنیم.

 

 

 

نان تابون در اردن

 

 

یکی از نان های اردن، نان تابون است که عطر بوی این نان تازه در خیابان شهر عمان پایتخت اردن، به خوبی حس می شود.  وقتی به نانوایی های کنار خیابان این شهر نگاه کنید نان های مسطح  تابون داغ و تازه را که روی هم چیده شده اند را مشاهده می کنید. برای مشاهده این لحاظات زیبا و دلچسب است بهتر است بلیط خارجی مربوط به این شهر را تهیه کنید و به آنجا سفر کنید.

 

طرز پخت این نان به این صورت است که نانوا ها از خمیر آرد گندم که به صورت چونه درآورده اند استفادهع می کنند و آن را بر روی سطحی محدب پهن می کنند، سپس سطح محدب را بر روی دیواره های تنور گلی مخروطی شکل میچسبانند تا پخته شود. نانی که زا این روش پخته می شود نانی گرد با عطر و بوی گندم و دود است که بسیار خوش طعم می باشد.اگر خرید بلیط هواپیما به این مقصد را انجام داده اید حتما از این نان ها امتحان کنید. قبل از خرید بلیط، حتما نکاتی درباره خرید بلیط هواپیما را مطالعه کنید.

 

در اردن این نان خوش طعم را با غذای بسیار لذیذ به اسم مطبل میل می کنند. غذای مطبل از ترکیب بادمجان کبابی له شده و ارده و ماست تشکیل شده است که با این نان بسیار میچسبد. بنابراین اگر بلیط خارجی به این مقصد را تهیه کرده اید و قرار است به اینجا سفر کنید، حتما این غذا را با این نان تابون میل کنید تا متوجه طعم بی نظیر آن شوید.شما می توانید برای خرید بلیط هواپیما وارد آدرس لینک خرید-بلیط-هواپیما-داخلی/https://samseir.com شوید.

 

 

نان روتی کانای در مالزی

 

 

یکی از نان های خوش طعم مالزی، نان روتی کانای است. این نان با اینکه به احتمال زیاد از طریق مهاجران هندی واد مالزی شده است، اما نانوا های مالزی آن را به بهترین شکل میپزند. نانوا های مالزی این نان را به صورت چند لایه درست می کنند که این روش مخصوص خودشان است. زمانی که خرید بلیط هواپیما به مالزی را تهیه کردید و به این کشور سفر کردید حتما از این نان ها میل کنید.

 

این نان وقتی که روی صفحه ای داغ پخته می شود، پف می کند و تبدیل به چند لایه می شود که عطر و بوی بی نطیری دارد. در مالزی در کنار سرو غذاهایی مثل خورش های کاری و یا دیپ های مالزی، حتما نان روتی کانای را مشاهده می کنید. بنابراین اگر بلیط خارجی به مقصد مالزی را خریداری کردید حتما در کنار این غذا ها از نان روتی کانای اتحان کنید و لذت ببرید.

 

علاوه بر این موارد که گفته شد، زمانی که در لایه ی این نان موز رسیده ی تازه یا نیمرو پر می شود، تبدیل به یک غذای کامل می شود. همین طور این ترکیب ها طعم بسیار فوق العاده ای دارند. اگر خرید بلیط هواپیما به این مقصد را انجام دادید حتما از این ترکیب ها میل کنید تا متوجه طعم فوق العاده ی آن شوید. شما می توانید برای خرید بلیط هواپیما وارد آدرس لینک /https://samseir.com شوید.

 

توجه داشته باشید وقتی که خرید بلیط هواپیما داخلی یا بلیط خارجی برای مقصدی انجام داده اید. قبل از سفر در رابطه با همه ی موارد لازم در مورد مقصد اطلاعات کسب کنید. یکی از اطلاعات مهمی که بعد از خرید بلیط هواپیما داخلی یا بلیط خارجی، باید در مورد مقصد تحقیق کنید خوذد و خوارک آن منطقه است که آیا با ذاعقه شما همخونی دارد یا خیر.

 



نظرتان را بنویسید







منو