اطلاعاتی در رابطه با نمایشگاه گوانجو در چین (بخش اول)




 

نمایشگاه گوانجو در چین

 

بلیط ارازن هواپیما

 

آشنایی با اطلاعاتی در رابطه با نمایشگاه گوانجو در چین

 


چین یکی از کشورهای بزرگ جهان میباشد که همه ساله انواع مختلف نمایشگاه در آن برگزار میشود و افراد زیادی برای شرکت کردن در آنها با استفاده از تور چین و با تهیه بلیط هواپیما و با انجام پرواز خارجی به این کش.ر سفر خواهند کرد. یکی بزرگترین و مهمترین نمایشگاههایی که در این کشور برگزار میشود نمایشگاه گوانجود میباشد که در ادامه در رابطه با آن اطلاعات بیشتری را در اختیارتان خواهیم گذاشت. در صورتیکه تصمیم دارید با استفاده از تور چین و با استفاده از بلیط هواپیما و با انجام پرواز خارجی به این کشور سفر کنید و در این نمایشگاه حضور پیدا کنید در ادامه با ما همراه باشید.

 

این نمایشگاه در دو نوبت جداگانه در این کشور برگزار خواهد شد و دذ آن بسیاری از شرکتها از سراسر جهان حضور پیدا میکنند و خدمات خود را در معرض نمایش قرار میدهند. افراد زیادی نیز برای دیدن محصولات موجود در این نمایشگاه با استفاده از تور چین و با تهیه بلیط هواپیما و با انجام پرواز خارجی به این کشور سفر میکنند. البته نکتهای که در رابطه با این نمایشگاه حائز اهمیت میباشد این موضوع است که این نمایشگاه تنها برای خرید و فروش نمیباشد و زمانیکه با استفاده از تور چین و با تهیه بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی برای دیدن این نمایشگاه به این منطقه از جهان سفر میکنید موسسات علمی و پژوهشیزیادی را در این نمایشگاه خواهید دید که در این نمایشگاه حضور پیدا کردهاند که با اینکار در صدد آشنایی با افرادی هستند که در زمینه مورد فعالیت آنها در مشغول هستند و همین حضور سبب میشود بستری مناسب برای آشنایی و استفاده طرفین از امکانات یکدیگر باشد. شما میتوانید برای مشاهده قیمت تور چین وارد سایت سام سیر شوید.

 

همانطور که گفته شد این نمایشگاه یکی از مهمترین نمایشگاههای موجود در چین و حتی جهان میباشد که در زمان برگزاری آن افراد رده بالای سیاسی و کشوری چین در آن حضور پیدا کردهاند. یکی از نکات قابل اهمیتی که در رابطه با این نمایشگاه وجود دارد این است که  این نمایشگاه از بالاترین حجم معمالات برخوردار میباشد و همین موضوع  سبب شده تا افراد زیادی به شرکت در این نمایشگاه ترغیب شوند و افراد زیادی با استفاده از تور چین سام سیر و با استفاده از بلیط هواپیما و با انجام پرواز خارجی به این کشور سفر میکنند تا از محصولاتی که در این نمایشگاه ارائه میشود دیدن کنند.

 

با توجه به پیش بینیهایی که در مورد افرادی که در این نمایشگاه برای ارائه محصولاتشان شرکت میکنند 7.64 شرکت خارجی متفاوت خواهند بود. این گونه نمایشگاهها یکی از مهمترین مراکز معرفی و فروش خدمات در جهان میباشد که برای شرکت کردن در آن افرادی زیادی با استفاده از تور چین و با استفاده از بلیط هواپیم و با انجام پرواز خارجی به این منطقه سفر میکنند. دیگر پیش بینی که در رابطه با این نمایشگاه صورت گرفته است آن است که در دوره بعدی برگزاری آن حدود 24 هزار غرفه برای شرکتهای مختلف در آن در نظر گرفته خواهد شد که به نوبه خود رقمی منحصربفرد خواهد بود.

برای مشاهده قیمت های تور چین می توانید وارد آدرس تور-چین/https://samseir.com/net شوید.

 

برای برگزاری این نمایشگاه از زمینی به مساحت 365 هزار متر مربع استفاده شده است. با توجه به وسعتی که برای برگزاری این نمایشگاه در نظر گرفته شده است این نمایشگاه مقام سوم در جهان را به خود اختصاص خواهد داد. همانطور که گفته شد این نمایشگاه در دو نوبت در یک سال برگزار خواهد شد که یکی از آنها اوایل فصل بهار میباشد و دیگری در اوایل روزهای پائیز برگزار میشود. این نمایشگاه در سه فاز مختلف در اختیار بازدید کنندگان قرار داده خواهد شد و افراد زیادی برای شرکت کردن در آن به کشور چین سفر خواهند کرد.



نظرتان را بنویسید







منو