شرایطی که با داشتن آنها می‎توانید مهماندار هواپیما شوید. (بخش سوم)




 

شرایط مهماندار هواپیما شدن

 

بلیط هواپیما سام سیر

 

شرایطی که با داشتن آنها میتوانید مهماندار هواپیما شوید. (بخش سوم)

 

امروزه افراد زیادی با استفاده از هواپیماها و با خرید بلیط هواپیما داخلی یا بلیط خارجی و یا بلیط ارزان هواپیما موفق به انجام انواع سفرهای هوایی میشوند. هواپیماها یکی از امنترین و سریعترین وسایل نقلیه موجود در جهان میباشند که بسیار مورد توجه افراد در سرتاسر جهان قرار گرفته است و همه ساله هزاران مسافری که قصد انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی را دارند به مقاصد مورد نظرشان منتقل میکنند.

 

 در این نوع وسیله نقلیه افرادی در حال ارائه خدمات در طول پرواز به مسافرانی که با خرید بلیط هواپیما داخلی یا بلیط خارجی و یا بلیط ارزان هواپیما در آن هواپیما حضور پیدا کردهاند میباشند که به آنها خدمه پرواز گفته میشود. مهمانداران یکی از خدمههای پرواز هستند که در طول پرواز به افرادی قصد انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی را دارند انواع خدمات را ارائه میکنند.

 

افرادی که میخواهند در این زمینه مشغول به فعالیت شوند و به عنوان مهماندار در هواپیماها به مسافرانی که با خرید بلیط هواپیما داخلی یا بلیط خارجی و یا بلیط ارزان هواپیما قصد انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی دارند به ارائه خدمات بپردازند باید دارای استانداردهایی باشند که در رابطه با این شغل در شرکتهای هواپیمایی وجود دارد و برای انتخاب مهمانداران این نوع وسیله نقلیه با توجه به آنها عمل میشود.

 

در برخی از شرکتهای هواپیمایی برای افرادی که میخواهند در این حوزه به فعالیت بپردازند قوانینی مختلف و کمی سختگیرانه وجود دارد که در ادامه به ارائه برخی از آن قوانین خواهیم پرداخت. در صورتیکه علاقهمند هستید در رابطه با این شغل که به در آن با مسافرانی که با خرید بلیط هواپیما داخلی یا بلیط خارجی و یا بلیط ارزان هواپیما قصد حضور در هواپیما و انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی را دارند بیشترین برخورد را دارند اطلاعات بیشتری کسب کنید در ادامه با ما همراه باشید.

 

 

یونیفرم و لباس کار مناسب و متناسب با شخصیت مهمانداران

 

در رابطه با لباس و یونیفرمی که مهمانداران باید برای حضور در پروازها از آن استفاده کنند دارای دستورالعملهای مختلف و گوناگونی در طول تاریخ بوده است. برخی از قوانین و دستورالعملهایی که در رابطه با این نوع پوشش برای مهمانداران برای حضور در پروازهای هوایی وجود دارد توسط شرکت هواپیمایی که این افرد در آن در حال فعالیت میباشند بوجود آمده است.

 

 داشتن ظاهری مناسب یکی از ارکان مهم این شغل میباشد که در تمامی شرکتهای هواپیمایی که همه ساله هزاران مسافری را که با خرید بلیط هواپیما داخلی یا بلیط خارجی و یا بلیط ارزان هواپیما قصد انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی دارند را به مقاصد مورد نظرشان منتقل میکنند یکسان بوده و بسیار حائز اهمیت میباشد این موضوع بوده است. برای اطلاع از قیمت بلیط خارجی روی لینک کلیک کنید.

 

شرکت یونایتد ایرلاینز یکی از شرکتهای هواپیمایی میباشد که همه ساله افراد زیادی با خرید بلیط هواپیما داخلی یا بلیط خارجی و یا بلیط ارزان هواپیما از خدماتی که توسط این شرکت هواپیمایی ارائه میشود بهرهمند میشوند و موفق به انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی خواهند شد.

 

در این شرکت هواپیمایی قوانینی در رابطه با طول دامن مهمانداران خانم وجود دارد که با توجه به آن طول دامن نباید بیشتر از 2 سانتیمتر بالاتر و یا پائینتر از زانو مهماندار بوده باشد. تمامی این قوانین نشان دهنده میزان اهمیت ظاهر و پوشش این افراد میباشد که باید در طول پرواز رعایت شود.

 

جت بلو یکی دیگر از شرکتهای هواپیمایی میباشد که قوانینی خاص برای ظاهر و لباس مهمانداران خود در نظر گرفته است در این شرکت هواپیمایی مهمانداران حق ندارند ژاکت خود را دور کمرشان ببندند و یا از بدلیجاتی استفاده کنند که با یونیرم انها همخوانی ندارد و ظاهر آنها را تحت تاثیر خودش قرار میدهد. از ترفندهای خرید بلیط ارزان هواپیما چه می دانید؟

 

مهمانداران از افرادی در هواپیماها میباشند که بیشترین برخورد را با مسافرانی که با خرید بلیط هواپیما داخلی یا بلیط خارجی و یا بلیط ارزان هواپیما در این نوع وسیله نقلیه حضور پیدا کردهاند و قصد انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی را دارند خواهند داشت از اینرو متناسب بودن ظاهر آنها با زمینهای که در آن در حال فعالیت هستند امری مهم و اساسی به نظر خواهد رسید.



نظرتان را بنویسید







منو