عجیب ترین موزه های جهان را بشناسید. (بخش اول)




 

عجیب ترین موزه های جهان

 

بلیط داخلی سام سیر

 

عجیب ترین موزه های جهان را بشناسید. (بخش اول)

 

یکی از بهترین جاذبه های هر شهر و کشوری موزه ها هستند که گردشگران زیادی سالانه با بلیط داخلی یا بلیط خارجی به دیدن آن ها می آیند. در میان موزه هایی که در تمام جهان وجود دارد تعدادی از موزه ها هستند که با سایر موزه ها تفاوت دارند و هر گردشگری را شگفت زده می کنند. در این مطلب قصد معرفی عجیب ترین موزه ها را داریم تا در صورتی که به دیدن مکان های متفاوت علاقه دارید از آن ها دیدن کنید.

 

 

- موزه ی ملی خردل، میدلتون، ویسکانسین

 

یکی از عجیب ترین موزه هایی که در فهرست ما قرار دارد موزه ی ملی خردل واقع در میدلتون آمریکاست. در موزه ی ملی خردل انواع سس های خردل به نمایش گذاشته شده است و موسس آن باری لونسون، معاون سابق دادستان کل ویسکانسین می باشد. این موزه که در لیست جهانی عجیب ترین موزه های دنیا ثبت شده است دارای 5300 شیشه خردل می باشد. لونسون در سال 1986 وقتی که تیم محبوب بیس بالش یعنی بوستون رد ساکس در مسابقات جهانی شکست خورد بسیار ناراحت شد و پس از آن تصمیم گرفت کلکسیونی از سس های خردل را جمع آوری کند.

 

موزه خردل در آوریل سال 1992 شروع به کار کرد و در ابتدا به نام مانت هوریب شناخته می شد. پس از آن در سال 2000 به مغازه ی بزرگتری نقل مکان کرد و بالاخره در سال 2009 مغازه خود را به میدلتون انتقال داد و نامش را نیز به موزه ی ملی خردل تغییر داد. امروزه گردشگران زیادی با خرید بلیط داخلی و بلیط خارجی چارتر به دیدن این موزه که در آن 5300 شیشه خردل از 60 کشور مختلف جهان وجود دارد می روند.

 

ساعت کاری این موزه از 10 صبح تا 5 غروب است و ورود همگان رایگان می باشد. اگر زمانی با بلیط داخلی یا بلیط خارجی برای دیدن این موزه سفر کردید می توانید از خردل های موجود خریداری کنید و حتی به صورت رایگان از آن ها بچشید. جالب است بدانید این موزه به صورت اینترنتی هم سس خردل می فروشد. از جمله خردل هایی که در آنجا وجود دارد می توان به خردل میوه ای، خردل فلفلی و خردل شیرین اشاره کرد.

 

 

- موزه‌ی بین المللی اشیا ناشناس فضایی، راسول، نیومکزیکو

 

اول از همه باید بدانید راسول در نیومکزیکو گذشته ای تاریخی و فوق العاده در مورد چیزهای غیر قابل توضیح و اتفاقات عجیب و غریب دارد به همین دلیل در این منطقه موزه ای از اشیا ناشناس وجود دارد. گردشگران زیادی برای دیدن اشیا عجیبی که به گفته سایت موزه جزو اشیا فضایی هستند خرید بلیط داخلی یا بلیط خارجی انجام می دهند. از زمانی که این موزه شروع به کار کرده است دو بار جا به جا شده و به مکانی بزرگ تر منتقل شده اند. خیلی از افرادی که به این موضوعات علاقه دارند برای انجام تحقیقات روی اشیای فضایی به این موزه مراجعه می کنند.

 

 

- موزه‌ی زباله، هارت فورد، کانکتیکات

 

همانطور که از نامش پیداست بیشتر فضای این موزه از زباله تشکیل شده و 608 متر مربع مساحت دارد. بازدیدکنندگانی که با خرید بلیط داخلی یا بلیط خارجی به دیدن از موزه می روند بازدید خود را از معبد زباله شروع می کنند و در صورت تمایل می توانند فرایند بازیافت زباله که در مرکز این مجموعه قرار گرفته است را از نزدیک مشاهده کنند. برای خرید بلیط داخلی و کسب اطلاعات مفید درباره آن به آدرس https://samseir.com/خرید-بلیط-هواپیما-داخلی مراجعه فرمایید.

 

بازدیدکنندگان از اشیایی که از زباله ها تشکیل شده اند دیدن می کنند که در حقیقت به آن ها مدیریت مواد می گویند. شاید به نظر برسد که دیدن این موزه چیز جالبی نیست اما باید بدانید کسانی که بازیافت مواد برایشان جالب است علاقه زیادی به دیدن این موزه دارند و برای دیدنش بلیط داخلی یا بلیط خارجی می خرند.

 



نظرتان را بنویسید







منو