با شگفت انگیزترین معماری موزه ها آشنا شوید. (بخش دوم)




 

معماری موزه ها

 

خرید بلیط هواپیما سام سیر

 

با شگفت انگیزترین معماری موزه ها آشنا شوید. (بخش دوم)

 

 

- موزه هانوی، هانوی، ویتنام

 

در موزه هانوی تاریخ کشور ویتنام را به صورت مستند به تصویر کشیده است. این موزه برای بزرگداشت هزارمین سالگرد شکل گیری هانوی در سال 2010 ساخته شد. گردشگرانی که با خرید بلیط هواپیما یا بلیط ارزان هواپیما به هانوی می روند و از این موزه دیدن می کنند می توانند تعداد زیادی از صنایع دستی این منطقه را مشاهده کنند. موزه هانوی حدود 9.75 کیلومتر مربع وسعت دارد و به شکل یک هرم پلکانی وارونه توسط شرکت معماری GMP طراحی شده است.

 

جالب است بدانید معماری عجیب این موزه به طرز زیرکانه ای باعث کم شدن مصزف انرژی گشته است چون هر کدام از طبقه های این موزه زیر سایه طبقه ی دیگر قرار گرفته است و از آن در برابر نور خورشید محافظت می کند به همین دلیل دمای طبقات کاهش پیدا می کند و دستگاهی که وظیفه ی تهویه هوا را دارد انرژی کمتری باری خنک کردن طبقه ها مصرف می کند.

 

یکی از جالب ترین چیزها در این موزه استخری است که مقابل آن قرار دارد و تصویر معماری شگفت انگیز موزه در آن منعکس می شود. موزه هانوی در یک پارک مصنوعی قرار گرفته است که دهکده های ویتنامی زیادی نیز در آنجا وجود دارد. برای سفر به کشور ویتنام و دیدن این موزه با ساختمان شگفت انگیزش می توانید با خرید بلیط هواپیما مناسب و بلیط ارزان هواپیما به آنجا سفر کنید.

 

 

- موزه ی هنر معاصر نیتروی، نیتروی، برزیل

 

زمانی که با خرید بلیط هواپیما یا بلیط ارزان هواپیما به برزیل سفر می کنید و به دیدن این موزه می روید با ددین ساختمان آن فکر می کنید در حال مشاهده ی ساختمانی که متعلق به فرازمینی هاست هستید چون ساختمان موزه ی هنرهای معاصر نیتروی شبیه به یک بشقاب پرنده ساخته شده است. برای خرید بلیط هواپیما روی لینک https://samseir.com/خرید-بلیط-هواپیما-داخلی کلیک کنید.

 

طراحی بی نظیر این ساختمان توسط معمار مدرن معروف اسکار نیمایر صورت گرفته است و در بالای صخره های خلیج گوانابارا ساخته شده است. آثار هنری که در این موزه مشاهده می کنید کلکسیونی از چیزهای جمع شده به دست کلکسیونری به نام ژوئو ساتامینی می باشد.

 

نیامیر برای ساخت این موزه از بتن استافده کرده تا بتواند بدون پیروی از هیپ الگو و قانونی از انعطاف پذیری آن استفاده کند و ساختمان مورد نظرش را بسازد. کسانی که با خرید بلیط هواپیما و پیدا کردن بلیط ارزان هواپیما به نیتروی می روند و تصمیم به دیدن این موزه می گیرند با دیدن ساختمان آن متعجب می شوند اما باید بدانند نیامیر به پیروی نکردن از خطوط و زاویه های صاف معروف است.

 

 

- موزه ی گوگنهایم، نیویورک، ایالات متحده ی آمریکا

 

جالب است بدانید موزه ی گوگنهایم چند عنوان بسیار مهم را به خود اختصاص داده است. این موزه جزو میراث جهانی یونسکو در آمریکا، یکی از بناهای یادبود نیویورک، یکی از بناهای یادبود ملی آمریکا می باشد و هم چنین در لیست اماکن تاریخی آمریکا نیز ثبت شده است به همین دلیل خیلی از گردشگرانی که با خرید بلیط هواپیما یا بلیط ارزان هواپیما به نیویورک می روند تمایل دارند این موزه را از نزدیک ببینند. برای کسب اطلاعات درباره بلیط ارزان هواپیما روی لینک https://samseir.com/1193/Blog/بلیط-ارزان-هواپیما/دانستنی-های-سفر کلیک کنید.

 

همانطور که می دانید نیویورک شهر شلوغی است که پر از ساختمان هایی با خطوط صاف و زاویه های مستقیم است به همین دلیل وجود چنین ساختمانی در وسط این شهر که سازه ای منحصر به فرد دارد یکی از نمادی ترین مکان های نیویورک محسوب می شود. این موزه که 15.24 کیلومتر مربع وسعت دارد در اکتبر سال 1959 افتتاح شد.

 

در موزه ی گوگنهایم یک مجموعه بسیار ارزشمند و گران قیمت از آثار هنری مدرن و معاصر نگهداشته شده است. برای رفتن به این موزه می توانید به جای خرید بلیط هواپیما از بلیط ارزان هواپیما استفاده کنید تا در هزینه های سفرتان صرفه جویی شود.

 



نظرتان را بنویسید







منو