جاذبه ‌های برتر استرالیا (بخش هشتم)




 

جاذبه‌های گردشگری استرالیا

بلیط خارجی سام سیر

 

آشنایی با جاذبه‌های گردشگری تور استرالیا

 

با اینکه استرالیا تقریبا با ایالات متحده آمریکا هم اندازه است اما از نظر جمعیت با ایالت نیویورک برابری می‌کند. خریداران بلیط خارجی و بلیط داخلی باید بدانند که عجیب‌ و غریب‌ترین حیات وحش کره زمین را می‌توان در کشور استرالیا پیدا کرد. گردشگران تور استرالیا هنگام سفر به این سرزمین زیبا و خیره‌کننده می‌توانند از شهرهای پرانرژی و چند فرهنگی استرالیا دیدن کرده و با قدم زدن در میان جنگل‌های بارانی باستانی و سفر به جزایر شنی وسیع این کشور سفری فراموش‌نشدنی را تجربه کنند. در ادامه قصد داریم تعدادی از جاذبه‌های استرالیا را به خریداران بلیط خارجی و بلیط داخلی هواپیما معرفی کنیم در نتیجه خواندن این مقاله را از دست ندهید.

 

 

بانجی جامپینگ و پرش از ارتفاع

 

آن دسته از گردشگران تور استرالیا که علاقه زیادی به هیجان دارند می‌توانند پس از سفر به استرالیا تجربه خوبی را از بانجی جامپینگ و پرش از ارتفاع این کشور که در مرکز تفریحی بیرون شهر Cairns واقع شده است، بدست آورند. این برج پرش از ارتفاع، تجربه هیجان‌انگیزی از افزایش آدرنالین را برای گردشگران به ارمغان می‌آورد. در واقع ۱۶ حالت پرش از برج بانجی جامپینگ وجود دارد، همچنین می‌توان در این برج یک پرش دو نفره را نیز امتحان کرد. این منطقه منظره‌ای بسیار تماشایی دارد البته اگر در هنگام پرش از شدت هیجان چشم‌هایتان را نبندید.

 

 

صخره‌های سه خواهر

 

یکی دیگر از جاذبه‌ های گردشگری تور استرالیا صخره‌های سه خواهر می‌باشد. این صخره‌ها با شکل و شمایلی غیرمعمول در کوه‌های آبی نزدیک شهر Katoomba قرار گرفته‌اند. بر اساس افسانه‌های گفته شده سه دختر از یک قبیله عاشق سه پسر از قبیله‌ای دیگر می‌شوند اما طبق قانون قبایل اجازه نداشتند که با هم ازدواج کنند. در نتیجه پسرها تصمیم می‌گیرند تا این سه دختر را بدزدند و با هم فرار کنند که بعد از این اتفاق جنگ‌های قبیله‌ای آغاز می‌شود. یکی از جادوگران قبیله، سه خواهر را تبدیل به سنگ می‌کند و قبل از اینکه آن‌ها را به حالت عادی برگرداند، کشته می‌شود. جدا از حقیقی بودن و یا نبودن این داستان، این منطقه با مسیرهای طبیعت‌گردی و مناظر بسیار زیبای دیدنی یکی از دلایل خرید بلیط خارجی و بلیط داخلی استرالیا به حساب می‌آید.

 

 

مسیر پلکانی عظیم

 

برای خریداران بلیط خارجی و بلیط داخلی باید بگویم که مسیر پلکانی عظیم فاصله زیادی از شهر Katoomba ندارد. در واقع این مسیر زیبا گردشگران تور استرالیا را به قله‌ صخره‌های سه خواهر رسانده و پس از آن به پایین دره هدایت می‌کند. برای طی کردن هر یک از این مسیرها باید ۸۰۰ پله را پشت سر گذاشت. پیمودن این مسیر شگفت‌انگیز با مناظر بسیار زیبا، تقریبا یک ساعت و نیم به طول می‌انجامد. اگر تعداد این پله‌ها شما را نگران کرده است می‌توانید از قطاری که از Katoomba حرکت می‌کند، استفاده کنید. شما می توانید برای مشاهده قیمت های تور استرالیا وارد سایت تور-استرالیا/https://samseir.com/net شوید.

 

 

شهر پرت

 

در کنار رودخانه Swan، شهر پرت قرار دارد که یکی از دورافتاده‌ترین پایتخت‌ها در جهان است. این شهر که در نزدیکی بوته‌زارهای استرالیا واقع شده است، حس دلبازی را به بازدیدکنندگان القا می‌کند. شهر پرت با فعالیت‌ها و دیدنی‌های جذاب خود هر گردشگری را به خرید بلیط خارجی استرالیا ترغیب می‌کند. پس از سفر به این شهر می‌توان از ستون‌های آهکی Pinnacle’s Desert دیدن کرد و یا به منطقه شراب‌سازی Margaret River رفت. علاوه بر این بازدید از درخت‌های تنومند مناطق جنوبی نیز خالی از لطف نیست. پرت ارزش آن را دارد که هتلی را رزرو کنید و چند روزی را در آن سپری کنید.

 

شما می توانید برای خرید بلیط خارجی وارد آدرس /https://samseir.com شوید.

 

 

حیات وحش کایرن

 

یکی از اصلی‌ترین باغ وحش‌های استرالیا حیات وحش کایرن می‌باشد که یک نمایشگاه چهار فصل در Reef Hotel Casino محسوب می‌شود. این مکان با سقفی شیشه‌ای و گنبدی شکل به ارتفاع ۲۰ متر پوشیده شده است. پرنده‌ها، مارهای پیتون، لاکپشت‌ها و کروکودیل‌ها از جمله حیواناتی هستند که در حیات وحش کایرن نگهداری می‌شوند. بهترین راه برای بازدید از این باغ وحش خرید یک بلیط با اعتبار چهار روز است تا بتوانید از تمامی باغ وحش دیدن کنید.



نظرتان را بنویسید







منو