آشنایی با هتل 4 ستاره پرزیدنت در شهر کیپ تاون(بخش سوم)




 

هتل 4 ستاره پرزیدنت آفریقا جنوبی

 

خرید بلیط هواپیما سام سیر

 

آشنایی با هتل 4 ستاره پرزیدنت در شهر کیپ تاون

 

کیپ تاون یکی از مهترین مقاصد گردشگری در جهان میباشد که همه ساله افراد زیادی با استفاده از تور آفریقای جنوبی و با خرید بلیط هواپیما به این شهر سفر میکنند تا از جاذبههای گردشگری موجود در این شهر از نزدیک بازدید به عمل آورند. در این شهر هتلهای زیادی وجود دارند که گردشگران میتوانند در طول سفرشان به این شهر در آنها اقامت کنند و از خدماتی که توسط این هتلها ارائه میشود بهرهمند شوند. هتل پریزیدنت یکی از این هتلها میباشد که در این شهر قرار گرفته است و خدمات هتلداری به گردشگرانی که با استفاده از تور آفریقای جنوبی و با تهیه بلیط خارجی به این شهر سفر کردهاند میپردازد. در ادامه به معرفی بیشتر این هتل 4 ستاره خواهیم پرداخت که در صورت سفر به این شهر با استفاده از تور افریقای جنوبی و با خرید بلیط هواپیما میتوانید در آن اقامت داشته باشید. در صورت تمایل با ما در ادامه همراه باشید.

 

 

رستوران هتل 4 ستاره پرزیدنت

 

صبحانه در این هتل به شکل بوفه ارائه خواهد شد و برای اینکه بتوانید این وعده غذایی را صرف کنید میتوانید از ساعت 6.30 الی 10.30 به محل مورد نظر مراجعه کنید. در صورتی که نیاز دارید از خدمات اتاق استفاده کنید این خدمات به شکلی 24 ساعته در اختیار شما قرار خواهد داشت و در هر زمانی میتوانید از آنها استفاده کنید. در این هتل نهار به شکلی بسته بندی نیز ارائه خواهد شد ک همیتوانید با سفرش آن از آن بهره ببرید. ارائه خدماتی با گیفیت یکی از دلایلی میباشد که گردشگران بسیاری که با استفاده از تور آفریقای جنوبی و با تهیه بلیط خارجی به این شهر سفر میکنند این هتل را برای اقامتشان انتخاب خواهند کرد و از تماشای جاذبه های گردشگری تور آفریقای جنوبی لذت می برند..

 

 

رستورانهای آیلندز

 

این رستوران یکی از رستورانهای خوب این هتل میباشد که در آن غذاهایی برای کودکان نیز وجود دارد و این موضوع برای کودکان میتواند بسیار شگفت انگیز باشد. با توجه به این که این رستوران در نزدیکی استخر قرار گرفته است از چشم اندازی زیبا برخوردار میباشد.

 

 

امکانات موجود در اتاقهای این هتل

 

در این هتل 349 اتاق برای اقامت گردشگرانی که با استفاده از تور آفریقای جنوبی و با خرید بلیط هواپیما و بلیط خارجی به این شهر سفر کردهاند در نظر گرفته شده است که تمامی آنها دارای تهویهای مطبوع میباشند. در طرحی این اتاقها از سبکهای مدرن استفاده شده است و در همه اتاقها تلویزیونهای صفحه تخت وجود دارد که مسافران میتوانند در هنگام اقامتشان از آنها استفاده نمایند. علاوهبر این امکاناتی چون تخت، تلفن، نیم کابینت، دستگاه قهوهساز، چاییساز، یخچال و مایکروویو وجود دارند که در اختیار گردشگرانی که با خرید بلیط هواپیما و بلیط خارجی برای اقامتشان این هتل را انتخاب کردهاند قرار داده شده است.

 

در یخجالی که در اتاقهای این هتل قرار دارند آب معدنیهایی گذاشته شده است که به شکلی رایگان در اختیار مسافران قرار داده شده است. مسافران میتوانند در طول اقامتشان در این هتل از امکانات اتو به همراه میز اتو، میز مطالعه، صندوق اماناتی که در ان میتوانند لپ تاپ و وسایل باارزش دیگری را قرار دهند استفاده نمایند. در این هتل لوازم آرایشی و بهداشتی به شکلی رایگان در اختیار گردشگرانی که با خرید بلیط هواپیما و با تهیه بلیط خارجی به این شهر سفر کردهاند قرار داده خواهد شد. مسافران میتوانند از سشواری که در حمام اتاقهای این هتل قرار داده شده است استفاده نمایند.

 

در صورتیکه به همراه خانواده به این سفر رفتهاید و کودکی همراه شما میباشد میتوانید از هتل بخواهید تا گهوارهای را در اختیار شما قرار دهد البته برای دریافت آن باید هزینه اضافه پرداخت نمایید. این تخت برای کودکان 3 تا 12 سال قابل استفاده میباشد.

 

 



نظرتان را بنویسید







منو