معرفی بهترین و معروفترین هتل های 5 ستاره سائوپائولو (بخش سوم)




 

بهترین هتل های سائوپائولو در برزیل

 

تور برزیل سام سیر

 

معرفی بهترین و معروفترین هتل های 5 ستاره سائوپائولو (بخش سوم)

 

شهر سائوپائولو یکی از شهرهای توریستی موجود در جهان میباشد که در کشور برزیل قرار گفته است و همه ساله هزاران نفر با تور برزیل برای دیدن این شهر زیبا به این منطقه از جهان سفر میکنند. این شهر بدلیل توریستی بودن دارای هتلهای فراوانی میباشد که جهت اقامت گردشگرانی که با تور برزیل و با استفاده از بلیط داخلی و یا بلیط خارجی به این شهر سفر میکنند طراحی و ساخته شدهاند.

 

در ادامه به معرفی بهترین هتلهای 5 ستاره موجود در این شهر خواهیم پرداخت تا در صورتی که با استفاده از بلیط داخلی و بلیط خارجی به این شهر سفر کردید با داشتن اطلاعاتی در مورد هتلهای این شهر گزینهای بهتر را برای اقامت خود برگزینید.

 

 

هتل 5 ستاره هیلتون در سائوپائولو

 

طراحی و ساخت این هتل در سال 2002 به اتمام رسیده است و از آن سال تا هم اکنون به مسافرانی که با استفاده از تور برزیل ارزان به دیدن این شهر میآیند خدمات خود را ارائه میدهد. در طراحی و ساخت این هتل از 503 اتاق استفاده میشود که در 28 طبقه پخش شدهاند و مسافران میتوانند از آنها استفاده کنند.

 

از مزایای این هتل که بسیاری از گردشگران آن را برای اقامت خود در این سفر از آن استفاده میکنند نزدیک بودن به ایستگاه قطار و همچنین نزدیکی آن با مراکز خرید موجود در این شهر بوده است.

 

در صورتیکه با تور برزیل و با استفاده از بلیط داخلی و بلیط خارجی به این شهر سفر کردید و این هتل را برای اقامت خود برگزیدیدمیتوانید از امکاناتی چون خدمات آنلاین و اینترنت بیسیم رایگان بهرهمند شوید. دسترسی به اینترنت در تمامی نقاط این هتل برای مسافران و گردشگران امکان پذیر میباشد.

 

این هتل را میتوان یکی از بهترین هتلهای 5 ستاره در این شهر دانست که در طول سفرتتان به این شهر با که با تور برزیل و استفاده از بلیط داخلی و بلیط خارجی صورت گرفته است میتوانید از خدمات آن بهرهمند شوید و آن را برای اقامت خود انتخاب کنید. در این هتل تمامی مواردی که برای آرامش و استراحت نیاز دارید برای شما فراهم شده است.

 

از دیگر خدماتی که در این هتل برای گردشگران ارائه میشود و در اختیار آنها قرار داده خواهد شد میتوان به خدمات خشکشویی و اتوشویی اشاره کرد که در صورت استفاده باید هزینه آن را به شکلی جداگانه پرداخت کنید. در زمان اقامتتان در این هتل میتوانید از مراکز تجاری که در این هتل برای رفاه و دسترسی بیشتر مسافران در نظر گرفته شده است نیز استفاده کنید.

 

در این هتل خدمات فتوکپی و فکس نیز ارائه میشود. پذیرش این هتل به در تمام مدت روز در حال ارائه خدمات میباشد و در این هتل انبار چمدانی وجود دارد که در صورت تمایل میتوانید از آن استفاده کنید.

 

در صورتیکه در این سفر  کودکی شما را همراهی میکند میتوانید با پرداخت هزینهای آن را به پرستاران کودکی که در این هتل مشغول به فعالیت هستند بسپارید. در این هتل برای سیگار کشیدن مناطق مخصوصی در نظر گرفته شده است که میتوانید از آنها استفاده کنید همچنین اگر به خواندن روزنامه علاقه دارید میتوانید در لابی هتل به روزنامه دسترسی داشته باشید که به شکلی رایگان در اختیار گردشگرانی که با استفاده از تور برزیل و با بلیط داخلی و یا بلیط خارجی به این شهر سفر کردهاند قرار داده شده است.

 

کارکنانی که در این هتل 5 ستاره در حال فعالیت میباشند به چندین زبان زنده دنیا مانند اسپانیایی، پرتغالی و انگلیسی مسلطمیباشند که با استفاده از هرکدام از این زبانها میتوانید با آنها ارتباط برقرار کنید. در این هتل مراکز تناسب اندام و سونا نیز وجود دارد.

 



نظرتان را بنویسید







منو