آشنایی با هتل 4 ستاره پرزیدنت در شهر کیپ تاون(بخش پنجم)




 

هتل های آفریقای جنوبی

 

بلیط خارجی سام سیر

 

آشنایی با هتل 4 ستاره پرزیدنت در شهر کیپ تاون آفریقای جنوبی

 


کیپ تاون یکی از شهرهای آفریقای جنوبی میباشد که دارای جاذبههای گردشگری بسیاری میباشد و همه ساله افراد زیادی با استفاده از تور آفریقای جنوبی و با انجام پرواز داخلی و پرواز خارجی به آن سفر میکنند تا از جاذبههای گردشگری موجود در آن از نزدیک دیدن بعمل آورند. در این شهر هتلهای بسیاری وجود دارد که به مسافرانی که با استفاده از تور آفریقای جنوبی و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به شهر کیپ تاون سفر کردهاند انواع مختلفی از خدمات هتلداری را با کیفیتهای مختلفی ارائه خواهند کرد. هتل پرزیدنت یکی از هتلهای موجود در این شهر میباشد که همه ساله افراد زیادی در آن اقامت پیدا میکنند و از خدماتی که توسط این هتل 4 ستاره ارائه خواهد بهرهمند میشوند. در ادامه به معرفی بشتر این هتل 4 ستاره که در شهر کیپ تاون قرار گرفته است خواهیم پرداخت. در صورتی که تمایل دارید تا با استفاده ازتور آفریقای جنوبی و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این شهر سفر کنید با ما در ادامه همراه باشید.

 

 

فاصله هتل پرزیدنت تا جاذبههای گردشگری کیپ تاون

 

 

شهر کیپ تاون یکی از شهرهای گردشگری موجود در این منطقه میباشد که دارای جاذبههای گردشگری طبیعی بسیاری بوده است و با توجه به همین موضوع افراد زیادی به این منطقه سفر خواهند کرد. در صورتی که برای انجام سفری تفریحی با استفاده از تور آفریقای جنوبی و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این شهر سفرکردید و برای اقامتتان به سراغ این هتل رفتید شاید برایتان مهم باشد که فاصله جاذبههای گردشگری مهم موجود در این شهر از این هتل 4 ستاره به چه اندازهای میباشد. در ادامه اطلاعاتی مفید در رابطه با هتل های تور آفریقای جنوبی را ارائه خواهیم کرد.

 

  • ساحل کوئین و ساحل ایستگاه مای سیتی کوئینز: این منطقه یکی از جاذبههای گردشگری موجود در این شهر میباشد که میتوانید در آن لحظاتی منحصربفرد را سپری کنید. فاصله این ساحل تا هتل پرزیدنت 200 متر میباشد که به شکل پیاده با سپری کردن زمانی 4 دقیقهای میتوانید به آن برسید و مناظر موجود در این منطقه لذت ببرید.
  • مرکز پیازا سنت جان: این مرکز یکی از بهترین مراکز خرید موجود در این شهر بوده که انواع محصولات در آن ارائه خواهد شد و تنها 1 کیلومتر از این هتل فاصله دارد و با سپری کردن زمانی 14 دقیقهای میتوانید به آن برسید و از محصولات موجود در آن استفاده نمایید. البته با استفاده از تاکسی نیز میتوانید به این مرکز خرید بروید و زمانی 4 دقیقهای را برای رسیدن به آن سپری کنید.
  • کوه لاینز هد: این جاذبه گردشکری که در فاصله 1.6 کیلومتری این هتل قرار گرفته است یکی از جاذبههای گردشگری در این شهر بوده که افراد زیادی همه ساله با استفاده از تور آفریقای جنوبی و با انجام پرواز داخی و یا پرواز خارجی به این منطقه سفر میکنند تا از آن دیدن بعمل آورند. در صورتی که به شکل پیاده به سمت این جاذبه گردشگری طبیعی در این شهر بروید باید زمانی یک ساعت و نیمی را سپری کنید و با استفاده از وسیله نقلیه میتوانید با سپری کردن 11 دقیقه به این مکان برسید.
  • ساحل کلیفتون: این ساحل حدود 2 کیلومتر از هتل پرزیدنت فاصله دارد که با حدود 25 دقیقه پیادهروی میتوانید به آن برسید. با استفاده از خودرو میتوانید در زمانی کمتر از 3 دقیقه به ساحل منتقل شوید و از دیدن مناظر زیبای موجود در آن لذت ببرید.
  • تپه سیگنال: این تگه که دارای فاصلهای 2.2 کیلومتری از این هتل میباشد با یک ساعت پیادهروی و حدود 15 دقیقه رانندگی در دسترس خواهد بود.

 



نظرتان را بنویسید







منو