آشنایی با هتل گاردن کورت در کیپ تاون(بخش اول)




 

هتل های آفریقا جنوبی

 

خرید بلیط هواپیما سام سیر

 

آشنایی با هتل گاردن کورت در کیپ تاون

 


هتل گاردن کورت یکی از هتلهای 3 ستاره موجود در شهر کیپ تاون میباشد که همه ساله پذیرای هزاران مسافری است که با استفاده از تور آفریقای جنوبی و انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این شهر سفر میکنند. در این هتل خدماتی متنوع و با کیفیتی به مسافران ارائه خواهد شد و این خدمات به شکلی است که بیشتر مسافرانی که با تور آفریقای جنوبی و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این شهر سفر میکنند و این هتل را برای اقامت خود برمیگزینند از دیدن آنها شوکه میشوند. در ادامه به معرفی بیشتر ایت هتل خواهیم پرداخت که در طول سفر به این شهر میتوانید از خدماتی که توسط آن ارائه میشود بهرهمند شوید.

 

 

امکانات تفریحی موجود در هتل 3 ستاره گاردن کورت

 

در این هتل برای مسافران استخری در فضای باز و با محیطی آرام و ذلنشین در نظر گرفته شده است که که مسافران میتوانند از آن استفاده کنند و در کنار آن به استراحت بپردازند. داشتن مرکز تناسب اندام سبب شده تا این هتل بتواند نظر بسیاری از گردشگرانی را که با تور آفریقای جنوبی و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این شهر سفر کردهاند به خود جلب کند. در این مرکز تناسب اندام از تجهیزات باکیفیت و مدرنی استفاده شده است که در اختیار مسافران قرار گرفته است. این هتل دارای باغی زیبا میباشد که افراد میتوانند برای انجام پیادهروی و یا گشت و گذار از آن استفاده کنند. شما می توانید برای مشاهده هزینه تور آفریقای جنوبی وارد سایت آژانس هواپیمایی سام سیر شوید.

 

داشتن تراسهای بزرگ که از چشماندازی زیبا بهره میبرند این هتل را به مکان فوقالعاده برای اقامت تبدیل کرده است که گردشگران با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی و با استفاده از تور آفریقای جنوبی با ورود به این شهر میتوانند از آن بهرهمند شوند. هتل گاردن کورت در کیپ تاون تورهایی را ارائه میکند که با استفاده از انها گردشگران میتوانند به دیدن جاذبههای گردشگری موجود در این شهر بروند. دیدن کردن از منطقه کوه تبیل و استفاده از تله کابین آن ، سفر به جزیره روبن و بازدید از شهر کیپ تاون برخی از تورهایی میباشد که توسط این هتل به مسافران ارائه میشود.

 

 

رستوران هتل

 

در این هتل رستورانی وجود دارد که مسافران میتوانند در طول سفر خود از غذاهای آن استفاده کنند و وعدههای غذایی خود را در آن صرف کنند. درصورتیکه با استفاده از تور آفریقای جنوبی و با انجام پرواز خارجیو یا پرواز داخلی به این شهر سفر کردید و برای اقامت خود به سراغ هتل گاردن کورت رفتید در رستوران این هتل میتوانید به شکلی رایگان به وعده صبحانه دسترسی داشته باشید. برای بهره بردن از خدمات صبحانه رستوران این هتل میتوانید از ساعت 6.30 الی 10 به این رستوران مراجعه بفرمایید. خدمات اتاق به صورت 24 ساعته در اختیار مسافران میباشد و آنها میتوانند در هر ساعتی از آن استفاده کنند.

 

برای صرف وعده ناهار میتوانید غذای خود را به شکلی بستهبندی شده سفارش دهید و در کمترین زمان آن را دریافت بفرمایید. نکته جالب توجه در منو غذاهای این رستوران وجود غذاهای رژیمی میباشد که به مسافران ارائه میگردد.

 

 

اتاقها در هتل گاردن کورت

 

تمامی اتاقها در این هتل از تهئیه مطبوعی برخوردار هستند و از چشماندازی به سمت خلیج تیبل، قله شیطان و جزیره روبن بهره میبرند. در این هتل 292 اتاق وجود دارد که تمامی آنها دارای تلویزیونهای ال سی دی با شبکههای بینالمللی میباشند. علاوهبر این مسافران میتوانند از یخچال، گاوصندوق دیجیتالی، تلفن، میز مطالعه، کتری برقی و نظافت روزانه که در این هتل در اختیار آنها قرار داده شده است استفاده کنند. با استفاده از پردههای ضخیمی که در این هتل وجود دارد میتوانید نور اتاقتان را تنظیم کنید.



نظرتان را بنویسید







منو