بهترین رستوران حلال کیپ تاون (بخش اول)




 

بهترین رستوران آفریقای جنوبی

 

تور آفریقای جنوبی سام سیر

 

بهترین رستوران حلال کیپ تاون (بخش اول)

 

کیپ تاون بزرگترین شهر آفریقای جنوبی میباشد که همه ساله افراد زیادی با تور آفریقای جنوبی برای دیدن جاذبههای موجود در این شهر به این منطقه از جهان سفر خواهند کرد. در این شهر رستورانهای بسیاری وجود دارد که برخی از آنها به سبک اسلامی و با توجه به موازین اسلامی به طبخ غذا مشغول هستند و در صورتیکه با تور آفریقای جنوبی و با استفاده از بلیط خارجی به این شهر سفر کردید میتوانید از آنها استفاده کنید. در ادامه به معرفی برخی از این رستورانها خواهیم پرداخت که مسلمانانی که با بلیط داخلی و خارجی زمانیکه به این شهر سفر میکنند میتوانند از آنها استفاده کنند.

 

 

رستوران بسم الله

 

این رستوران که به شکلی خانوادگی اداره میشود در منطقه بوکاپ شهر کیپ تاون قرار گرفته است و از نوع رستورانهای مالایی میباشد. افراد زیادی همه ساله با تور آفریقای جنوبی ارزان و با استفاده از بلیط داخلی و بلیط خارجی به این شهر سفر میکنند و از خوردن غذاهایی که در این رستوران طبخ میشود لذت میبرند.

 

در این رستوران انواع غذاهای هندی و مالایی پخت میشود که میتوان همین موضوع را دلیلی برشهرت این رستوران دانست. زمانیکه با تور آفریقای جنوبی و با استفاده از بلیط داخلی و بلیط خارجی به این شهر سفر کردید و برای صرف یکی از وعدههای غذایی به سراغ این رستوران رفتید دستتان برای سفارش غذاهای خوشمزه بسیار باز میباشد و با خیالی راحت میتوانید به خوردن آنها مشغول شوید.

 

از غذاهای معروفی که در این رستوران طبخ میشود میتوان به کاری، بابوتی، روگان جوش هندی، بریانی بره و ... اشاره کرد که طرفداران بسیاری دارند. قیمت غذاهای ارائه شده در این رستوران بسیار منصفانه بوده و نسبتا ارزان به حساب میآید. در صورتیکه با تور آفریقای جنوبی و با استفاده از بلیط خارجی و بلیط داخلی برای خوردن غذا به این رستوران رفتید نیازی نیست نگران قیمت آنها باشید.

 

با توجه به نامی که برای این رستوران انتخاب شده است مشخص میباشد که در این رستوران تمامی غذاها به شکل حلال تهیه میشوند از اینرو مسلمانانی که با تور آفریقای جنوبی و با استفاده از بلیط خارجی و بلیط داخلی به این شهر سفر میتوانند با خیالی آسوده به غذا خوردن در این رستوران بپردازند.

 

 

رستوران پرل اسپون

 

این رستوران که از یک کافی شاپ نیز بهره میبرد در شهر کیپ تاون قرار گرفته است و دارای دوشعبه در این شهر میباشد. در طراحی این مجموعه رستوران از دکوراسیون مدرن استفاده شده است و کارکنانی که در آن مشغول بکار هستند رفتاری بسیار دوستانه و صمیمی دارند. در این رستوران انواع صبحانه، ساندویچ، سالادهای متنوع و انواع غذاهای دریایی و انواع فست فود سرو خواهد شد.

 

 در صورتیکه با بلیط داخلی و یا بلیط خارجی سام سیر به این شهر سفر کردید و سراغ این رستوران رفتید مطمئنا از فضای این رستوران بسیار خوشتان خواهد آمد. علاوهبر این در این مکان غذاها به شکلی زیبا و استادانه تزئین میشوند که همین موضوع سبب میشود میل به خوردن آنها در مشتری بیشتر شود.

 

قابل توجه است که تمامی غذاهایی که در این رستوران طبخ میشود با توجه به موازین اسلامی بوده و تمامی آنها به شکلی حلال پخته میشوند. از اینرو این رستوران مکان مناسبی برای مسلمانانی است که به این شهر سفر میکنند. دراین رستوران انواع مختلفی از نوشیدنی سرو میشود که هیچ کدام از آنها الکی نیستند و با شما با خیالی راحت میتوانید در بین طیف گستردهای از این نوشیدنیها، نوشیدنی مورد نظرتان را انتخاب کنید.

 

برای اینکه بتوانید از خدمات این رستوران در این شهر بهرهمند شوید باید در روزهای دوشنبه تا شنبه از ساعت 8 صبح تا 5 بعد از ظهر به این مکان مراجعه کنید.



نظرتان را بنویسید







منو