بهترین جاذبه ‎های گردشگری برای کودکان در چین (بخش اول)




 

جاذبه گردشگری چین برای کودکان

 

تور چین سام سیر

 

بهترین جاذبه های گردشگری برای کودکان در چین (بخش اول)

 

داشتن جاذبههای گردشگری متنوع و بسیار سبب شده تا کشور چین به یکی از مقاصد برتر  جهان تبدیل شود و افراد زیادی با استفاده از تور چین و تهیه بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی برای دیدن این جاذبههای گردشگری به این کشور سفر کنند. در این کشور انواع مختلفی از جاذبههای گردشگری موجود میباشد که میتوان از آنها دیدن کرد.

 

برخی از جاذبههای گردشگری موجود در این منطقه مربوط که کودکان میباشد و دیدن کردن از آنها برای کودکان و همچنین بزرگسالان میتواند بسیار مهیج و هیجانانگیز باشد. همین موضوع سبب شده تا افراد زیادی با استفاده از تور چین و تهیه بلیط هواپیما و با انجام پرواز خارجی به همراه خانوده به این کشور سفر کنند تا از این جاذبههای گردشگری موجود در این منطقه در طول سفرشان دیدن بعمل آورند. در ادامه با ما همراه باشید تا با مهترین جاذبههای گردشگری موجود در این کشور برای کودکان آشنا شوید.

 

 

پارک دالیان

 

در صورتی که به همراه کودکتان با تهیه تور چین و با استفاده از بلیط هواپیما به این کشور از طریق انجام پرواز خارجی سفر کردید برای سپری کردن اوقاتی مفرح و شاد به همراه کودکتان میتوانید به پارک دالیان که یکی از بهترین مکانهای طراحی شده برای کودکان و یکی از مشهورترین جاذبههای گردشگری در این کشور میباشد مراجعه کنید.

 

این پارک که در کنار دریا و در نزدیکی جاده بستان قرار گرفته است دارای 470 هزار متر مربع مساحت میباشد که در آن انواع مختلفی از سرگرمیها قرار داده شده است. همه ساله افراد زیادی که با استفاده از تور چین و با تهیه بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی به این کشور سفر میکنند برای سپری کردن زمانشان به سرغ این پارک خواهند آمد.

 

همانطور که گفته شد این پارک در منطقه جاده بستان قرار گرفته است که بهترین و مشهورترین جاذبه گردشگری موجود در این منطقه نیز به حساب خواهد آمد و همه ساله افراد زیادی را که با استفاده از تور چین و با تهیه بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی به این منطقه سفر کردهاند را به سمت خود جذب خواهد کرد. داشتن دسترسی آسان سبب شده تا محبوبیت این پارک افزایشی چشمگیر داشته باشد و افراد زیادی برای گذراندن زمان خود له این پارک مراجعه کنند.

 

 

شهربازی هاربین

 

زمانی که به همراه کودکتان به این کشور سفر میکنید برای این که فرزندتان را سرگرم کنید گزینههای زیادی در اختیار شما قرار خواهد داشت. شهر بازی هاربین یکی از مکانهایی است که میتوانید به همراه کودکتان در طول این سفر به آن مراجعه کنید.

 

در این شهربازی بیش از 40 وسیله سرگرمی وجود دارد که با استفاده از آنها میتوانید روزی سرشار از شادی و نشاط را در کنار فرزندتان تجربه کنید. در این شهربازی چرخ فلکی طراحی و ساخته شده است که دارای ارتفاع زیادی بوده و از بالای آن میتوانید چشم اندازی زیبا از شهر را نظارهگر باشید.

 

نکتهای که در این شهربازی مورد توجه میباشد آن است که وسایل بازی و سرگرمیای که در این مکان قرار داده شده است تنها در فصل گرم سال امکان فعالیت دارند و میتوان از آنها استفاده نمود. برای مشاهده ی انواع تور می توانید به سایت سام سیر مراجعه کنید.

 

 

باغ وحش شانگ های

 

یکی دیگر از جاذبههای گردشگری موجود در این منطقه که میتوانید به همرا کودکانتان به سراغ آن بروید باغ وحش شهر  شانگهای میباشد. در صورتی که به دیدن این باغ وحش بروید میتوانید در آن بیش از 6000 گونه جانوری مختلف را مشاهده کنید. در این باغ وحش از 600 گونه جاوری بومی نگهداری میشود که دیدن آنها خالی از لطف نیست و میتواند بسیار هیجان انگیز باشد. پانداهای بزرگ، ببرهای منطقه جنوب چین، میمونهای طلایی رنگ از حیواناتی هستند که در این مکان نگهداری میشوند.

 



نظرتان را بنویسید







منو