جزایر بی نظیر موجود در جهان (بخش اول)




 

اجزایر موجود در جهان

 

بلیط خارجی سام سیر
 

 

آشنایی با جزایر بی نظیر موجود در جهان

 

 

افراد زیادی وجود دارند که امروزه علاقه مند ده اند برای مقصد های جزیره ای خرید بلیط هواپیما داخلی یا بلیط خارجی انجام دهند و از جزایر مختلف موجود در جهان دیدن کنید. در ادامه شما را با برخی از این جزایر آشنا خواهیم کرد، پس با ما همراه باشید.

 

دنیل دوفو، اواین نوسینده رمان در انگلیس بروشوری درباره بهترین سفر های جزیره ای و ساحلی خاطره انگیز تهیه کرده است که تقریبا می توان در صفحات ابتدایی کتابش که اسمش رابینسون کروزوئهاست که در سال 1719 میلادی منتشر شده است، دید.

 

در این رمان قهرمان قصه با قایقی شکسته و تشنه و گشنه با لباس های پاره و دست و پای شکسته در ساحل جزیره ای وجود دارد که تنها موجود زنده در آن جزیره از زنده بودن آن حیرت انگیز شده است. ویژگی جالبی که این کتاب دارد این است که در آن وجود این حال و احوال قهرمان قصه، محیط اطراف را به زیباترین شکل ممکن توصیف کرده است که بسیار تاثیر گذار است.

 

توصیف های زیبایی که در این رمان وجود دارد وتکروزوئه می‌گوید:

 

من زمینی مسطح و صاف در مقابل تپه ای بلند پیدا کردم که بسیار سربز است. تصمیم گرفتم در این زمین مسطح که وسعتی زیادی ندارد و مانند حیاط سرسبز جلو ی خانه ها می باشد چادری بنا کنم. در این منطقه به هر طرفی که نگاه می کنم منظره ی زیبای ساحلی را می بینم.

 

این کتاب به قدری مناظر موجود در جزایر را به زیبایی توصیف کرده است که گویا کتابی تبلیغاتی درباره جزیره ای است. هر شخصی با خواندن این کتاب علاقه مند می شود که اقدام به خرید بلیط هواپیما داخلی یا بلیط خارجی کنند و به جزایر موجود در جهان سفر کنند.

 

اینکه کروزوئه در کدام جزیره به مدت 28 سال زندگی می کرده مشخص نیست ولی توصیفاتی که نویسنده از زبان کروزوئه در این رمان به کار برده است تماما از قوه تخیل خود استفا ه کرده است و جزیره را به بهترین شکل ممکن توصیف کرده است. این توصیفات به گونه ای است که هر انسانی را برای خرید بلیط هواپیما داخلی یا بلیط خارجی به مقاصد جزیره ای به وجد می آورد.

 

با توجه به توصیفاتی که در این رمان به کار گرفته شده است، جزیره ای که کروزوئه در آن زندانی شده است می تواند در قرن 21 با بکارگیری امکانات رفاهی و تفریحی تبدیل به یک منطقه ی پر طرفدار و توریستی تبدیل شود.

 

ناگفته نماند که همه ی جذابیت و زیبایی های موجود در جزیره ها متخص جزایر کارائیب نمی باشد. عکس های زیبا و جذاب، تابش نور خورشید به شن های ساحل، بعد از ظهر های آرام و همین طور شرایط رفاهی کامل متخص این منطقه نیست. بنابراین همه ی افراد به سمت خرید بلیط هواپیما داخلی یا بلیط خارجی به این مقصد نروند زیرا جزایر زیبا و مشابهی وجود دارد که می توان به آن ها سفر کرد.

 

همانطور که می دانید مناطق استوایی جهان شامل 40 درصد سطح کرده زمین و 36 درصد خشکی می باشد. این منطقه ی استوایی مانند کمربندی به دور کرده زمین کشده شده است.

 

محدوده ی استوایی شامل اقایونس هند، آرام و همین طور دریای کارائیب می باشد. در این محدوده  جزایر زیبا و بی نظیری مثل جزایر زیبا کارائیب باربیدس، آنتیگوا، سن لوسیا و همین طور جزایر بهشتی مالیدو در اقایونس هند وجود دارد. علاوه بر این موارد تاهیتی و هاوایی نیز جزو جزایر استوایی حسوب می شوند که بسیار دیدنی و زیبا می باشند. اگر می خواهید آرامش را تجربه کنید حتما با خرید بلیط هواپیما داخلی یا بلیط خارجی به این مقاصد سفر کنید.

 

شما می توانید برا ی خرید بلیط هواپیما داخلی یا بلیط خارجی برای هر مقصدی وارد سایت آژانس هواپیمایی سام سیر شوید.

 



نظرتان را بنویسید







منو