جزایر بی نظیر موجود در جهان (بخش پنجم)




 

جزایر موجود در جهان

 

پرواز خارجی سام سیر

 

آشنایی با جزایر بی نظیر موجود در جهان

 

بسیاری از افراد با خرید بلیط هواپیما برای یک پرواز خارجی یا داخلی قصد دارند سفری لذت بخش را تجربه کنند. این افراد باید بدانند بهتر جزایر موجود در جهان را برای مقصد سفر خود انتخاب کنند زیرا که جزیره ها از زیبایی هایی بی نظیری برخوردار اند و می توانند سفر لذت بهش را برای افراد ایجاد کنند.

 

 

بیکویا در کارائیب (Bequia)

 

یکی از هترین جزایر موجود در کارائیب جزیره بیکویا می باشد. این جزیره همانند ستاره ای درخشان در کارائیب می درخشد و دارای هتل های بسیار لوکسی می باشد. شاهزاده مارگات به این جزیره زیاد سفر می کند. شما نیز اگر می خواهید از این جزیره ی بسیار زیبا دیدن کنید می توانید با خرید بلیط هواپیما برای پرواز خارجی یا داخلی به این مقصد سفر کنید.

 

 

پارسلین در سیچلس (Parslin)

 

یکی از جزایر زیبایی که در جهان وجود دارد پارسلین است. این جزیره جزو دومین جزیره بزرگ در سیلچین مجسوب می شود. سیلچین از 115 جزیره تشکیل شده و در اقایونس هند قرار دارد. علاوه بر پارسلین سواحل زیبایی دیگری مثل انسر گئورگتته، انسر پوسشون نیز وجود دارند که بسیار زیبا هستند. یک ویژگی منحصر به فردی که این جزیره دارد این است که یکی از دو نقطه ای موجود در جهان است که در آن میوه کمیاب کوکو شد می کند.

 

اگر می خواهید از این جزیره زیبا دیدن کنید بهتر است برا خرید بلیط هواپیما برای پرواز خارجی یا داخلی به این مقصد اقدام کنید. اگر به این جزیره سفر کردید حتما از میوه کوکو که کمیاب است میل کنید.

 

 

جزیره‌ی شمالی

 

سیلچین شامل جزایر رومانتیک و زیبایی که از درختان نخل بسیاری برخوردار هستند، است. جزیره ی شمالی نیز جزو این جزایر محسوب می شوند. این جزیره دارای ویلا های زیبا و رمانتیکی است که برای افرادی که قصد دارند به ماه عسل بروند بسیار مناسب است زیرا که بسیار زیبا و رمانتیک است.

 

اگر قصد دارید برای ماه عسل خود مقصدی را انتخاب کنید به شما پیشنهاد می کنم که به این جزیره فکر کنید و برای خرید بلیط هواپیما برای پرواز خارجی یا داخلی به این مقصد اقدام کنید.

 

 

لادیگوئه در پارسلین (La Digue)

 

اگر شما فیلم (castaway) را تماشا کرده باشید وقیت به این جزیره سفر کنید حال و هوای آن فیلم را تجربه خواهید کرد. این جزیره در جنوب شرقی پارسلین قرار دارد و می توان از جزایر همسایه به آن دسترسی پیدا کرد. در این جزیره یکسری تخته سنگ ها بزرگ وجود دارد که گویا برای نگهبانی از این چزیره از دنیای دیگر آمده اند.

 

اگر می خواهید از این جزیره زیبا دیدن کنید بهتر است برای خرید بلیط هواپیما برای پرواز خارجی به این مقصد اقدام کنید و از این جزیره زیبا دیدن کنید.

 

 

کیهاواه هوراوالهی (Kihavah Huravalhi)

 

 

یکی دیگر از جزایر بی نظیر موجود در جهان جزیره کیهاواه هوراوالهی است. این جزیره بسیار شبیه به جزیره مالدیو می باشد. ناگفته نماند وقتی خود دارای مناظر بسیار زیبا است، اهمیتی ندار که آن را به جزیره دیگر نسبت دهیم. یکی از زیبا ترین و لوکس ترین مکانی که در این جزیره وجود دارد، هتل 5 ستاره ای است که دارای 70 ویلا و استخر خصوصی می باشد. همچنین این هتل لوکس دارای رستوران و دریا نیز می باشد.

 

اگر خرید بلیط هواپیما برای پرواز خارجی یا داخلی به این مقصد انجام دادید و قصد سفر به آن را داشتید حتما در این هتل منحصر به فرد اقامت کنید تا نهایت لذت را از سفر خود ببرید.

 

 

ماوریتوس (Mauritius)

 

جزیره ماوریتوس محل اجتماع شاد انواع فرهنگ ها می باشد. فرهنگ هایی مثل انگلیسی، آفریقایی، فرانسوی، مدهب بومیان، هلندی و هندو در این جزیره وجود دارد. این جزیره جزو جزایر آتشفشانی با ظاهری خشن می باشد. میانگین دمای موجود در این جزیره 25 الی 30 درجه ساسیوس می باشد.

 

حتما با خرید بلیط هواپیما برای پرواز خارجی به این مقصد، از دیدن این جزیره متفاوت لذت ببرید.



نظرتان را بنویسید







منو