آشنایی با انواع مختلف وسایل نقلیه در مالدیو (بخش سوم)




 

وسایل نقلیه در مالدیو

 

بلیط هواپیما سام سیر

 

آشنایی با انواع مختلف وسایل نقلیه در مالدیو

 

 

مالدیو از بهترین مقاصد گردشگری در جهان میباشد که همه ساله افراد زیادی با استفاده از تور مالدیو و با تهیه بلیط هواپیما و بلیط خارجی به این منطقه از جهان سفر میکنند تا از جاذبههای گردشگری موجود در این منطقه از جهان دیدن کنند و از سپری کردن لحظاتشان در این بخش از جهان بیشترین لذت را ببرند.

 

 داشتن جاذبههای گردشگری فراوان سبب شده تا این کشور به یک مقصد گردشگری و توریستی ببینظیر تبدیل شود و افراد زیادی که به دنبال تجربه سفری منحصربفرد و خاص هستند برای گذراندن تعطیلاتشان به این منطقه سفر میکنند.

 

در این منطقه از جهان برای حمل و نقل وسایل متعدد و مختلفی در اختیار گردشگرانی که با استفاده از تور مالدیو و با تهیه بلیط هواپیما و یا بلیط خارجی به این کشور سفر کردهاند وجود دارد که با توجه نیازشان میتوانند از هریک از آنها استفاده نمایند.

 

 در ادامه به ارائه جزئیات بیشتری در این رابطه خاهیم پرداخت در صورتی که تمایل دارید تا با استفاده از تور مالدیو و با تهیه بلیط هواپیما و بلیط خارجی به این منطقه از جهان سفر کنید با ما در ادامه همراه باشید تا انواع وسایل نقلیه موجود در این منطقه و نحوه دسترسی به آنها آشنا شوید.

 

 

کشتیها

 

کشتیها یکی از وسایل نقلیه موجود در این منطقه میباشند که برای جابجایی بین جزایر از آنها استفاده خواهد شد و یکی از ارزانترین روشها برای این نوع نقلو انتقالات در این جزایر خو اهند بود که در صورت سفر به این کشور با استفاده  از قیمت  تور مالدیو و تهیه بلیط هواپیما و بلیط خارجی میتوانید از آنها استفاده کنید.

 

 در صورتی که قصد استفاده از این نوع وسیله نقلیه را دارید برای پیمودن مسافتهایی 5 الی 6 ساعته باید هزینهای بین 30 الی 60 روفیه را پرداخت نمایید. در صورتی که بخواهید با استفاده از کشتی از فرودگاه به ماله سفر کنید باید هزینهای معادل 40 روفیه را پرداخت کنید و در صورت جابجایی بین جزایر باید 30 الی 70 روفیه با توجه به شرایط موجود پرداخت نمایید.

 

برای استفاده از خدمات این گونه وسایل نقلیه باید از ساعت 6 صبح الی 6 عصر به محلی که این گونه کشتیها در آن حضور دارند بروید و با استفاده از آنها به مقاصد مورد نظرتان منتقل شوید.

 

در صورتی که با تهیه تور مالدیو و با استفاده از بلیط هواپیما و بلیط خارجی به این منطقه سفر کردید و قصد استفاده از این نوع وسایل نقلیه را دارید بهتر است به این نکته توجه کنید که کشتیها از ساعت مشخصی برای حرکت برخوردار نیستند و ممکن است برای استفاده از آنها زمان زیادی را از دست بدهید. علاوهبر این این نوع وسایل نقلیه در روزهای جمعه فعالیت نمیکنند و در جزایری که در آنها خدمات تفریحی- رفاهی ارائه خواهند شد توقف نخواهند کرد.

 

 

قایقهای موتوری

 

 

در صورتی که قصد دارید به جزایر مختلفی که در این منطقه قرار دارند سفر کنید و نمیخواهید از کشتیها استفاده کنید قایقهای موتوری میتوانند برای شما وسیلهای کارآمد باشند. البته بای توجه داشته باشید که در صورت استفاده از این نوع وسایل نقلیه باید هزینه بیشتری را پرداخت نمایید.

 

در صورتی که از این قایقهای موتوری استفاده کنید ممکن است مجبور شوید هزینهی تا سقف 350 روفیه را پرداخت نمایید. قیمتهای این نوع وسایل نقلیه ب توجه به مکان و هتلی که برای اقامتتان انتخاب کردهاید متغیر خواهد بود، همچنین میتوانید از نقاط گردشگری بالی مالدیو و ایتالیا تا هتل ها و غذاها بدانید و لذت ببرید.

 

 در صورت تمایل میتوانید از محل اقمتتان درخواست کنید تا از قبل برای شما قایقی را رزرو کنند تا شما بتوانید از آن استفاده نمایید. اگر هزینه این وسیله برای شما زیاد است میتوانید از ماهیگیران درخواست کنید تا شما را جابجا کنند .

 



نظرتان را بنویسید







منو