آشنایی با بهترین غذاهای شهر فلورانس در ایتالیا (بخش سوم)




 

بهترین غذاهای ایتالیا

 

تور ایتالیا سام سیر

 

آشنایی با بهترین غذاهای شهر فلورانس در ایتالیا (بخش سوم)

 

فلورانس یکی از شهرهای گردشگری موجود در کشور ایتالیا میباشد که به دلیل داشتن انواع مختلفی از جاذبههای گردشگری مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته است و همه ساله افراد زیادی با استفاده از تور ایتالیا و با تهیه بلیط هواپیما به این شهر سفر میکنند تا از جاذبههای گردشگری موجود در این شهر دیدن کنند.

 

در این شهر انواع مختلفی از غذاهای محلی طبخ میشود که بدلیل داشتن طعم لذیذ و منحصربفردی که دارند به یکی از جاذبههای گردشگری موجود در این شهر تبدیل شدهاند. همه ساله هزاران گردشگر با استفاده از تور ایتالیا و با خرید بلیط هواپیما به این شهر سفر میکنند و از خوردن غذاهای طبخ شده در این شهر لذت خواهند برد.

 

در ادامه به معرفی بهترین و خوشمزهترین غذاهای طبخ شده در این شهر خواهیم پرداخت. در صورتی که قصد دارید با استفاده از تور ایتالیا و تهیه بلیط هواپیما به این شهر سفر کنید با ما در ادامه همراه باشید تا بتوانید در طول سفرتان از این غذاهای خوشمزه بچشید و لذت ببرید.

 

 

موقعیت جغرافیایی در تور ایتالیا

 

 

موقعیت جغرافیایی در تور ایتالیا که در قاره اروپا قرار دارد از نظر استراتژیکی بسیار مناسب و حساس بوده و همین امر باعث پیشرفت ایتالیا از نظر اقتصادی شده است. این کشور وسیع حدود ۳۰۱ هزار و ۳۴۰ کیلومتر مربع وسعت داشته و جمعیتی بالغ بر ۶۰ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر دارد. ایتالیا که چهارمین کشور پرجمعیت قاره سبز است، دارای ۲۰ ناحیه از نظر تقسیم‌بندی جغرافیایی می‌باشد.

 

شاید این نکته برای خریداران تور ایتالیا جالب باشد که بخش‌هایی از این کشور در خارج از خاک آن قرار گرفته‌اند و در مقابل کشورهای مستقلی نیز هستند که درون مرزهای ایتالیا قرار دارند. برای مثال کامپیونه دیتالیا که بخشی از خاک ایتالیا به حساب می‌آید، در سوئیس واقع شده و دو کشور بسیار کوچک واتیکان و سان مارینو به ترتیب در شهر رم و ایالت امیلیا قرار دارند، و این موضوع برای گردشگران تور ایتالیا که برای اولین بار به این کشور سفر می‌کنند موضوع جالبی است.

 

 

کراستینی

 

کراستینی یکی از پیش غذاهایی است که در این شهر از شهرت بالایی برخوردار میباشد و اکثر ساکنین این شهر علاقه بسیار زیادی به خوردن آن دارند. در صورتی که به رستورانهای مختلفی مراجعه کرده باشید احتمال دارد بروسکتا به گوشتان خورده باشد. کراستینی نوعی بروسکتا میباشد که در این منطقه به شکلی ماهرانه تهیه خواهد شد و در اختیار مشتریان و گردشگرانی که با استفاده از تور ایتالیا سام سیر و با خرید بلیط هواپیما به این شهر سفر کردهاند قرار داده خواهد شد.

 

 برای طبخ این پیش غذا از نانهای مخصوصی استفاده خواهد شد که طعم و مزه خاصی رابه این پیش غذا میبخشد. توسکان نام نانی است که در این پیش غذا مورد استفاده قرار خواهد گرفت و در این نوع پیش غذا به اندازههای کوچک تقسیم خواهد شد و برروی آن انواع مختلفی از سسها، پورهها و یا سالسای سبزیجات ریخته خواهد شد.

 

 بسیاری از افرادی که با استفاده از تور ایتالیا و با تهیه بلیطهواپیما از نقاط مختلف جهان به این شهر سفر میکنند از چشیدن طعم این پیش غذا شگفتزده خواهند شد. جگر مرغ برروی نان کرانچی یکی دیگر از پیش غذاهای موجود در این منطقه میباشد که از طعم منحصربفردی برخوردار میباشد.

 

در صورتی که قصد دارید از پیش غذای کراسیتی استفاده نمایید پیشنهاد میشود در هنگام سفر به این منطقه با استفاده از بلیط هواپیما گوشت توسانا به همراه سینی پنیر را نیز سفارش دهید تا در طول سفرتان به این منطقه در یک وعده از تمامی پیش غذاهای مشهور این منطقه چشیده باشید و لذت ببرید.

 

 این پیش غذاها از موارد مورد علاقه ساکنین شهر فلورانس میباشند و افراد زیادی در طول سفرشان به این منطقه از طریق خرید بلیط هواپیما از آنها استفاده خواهند کرد.

 

 

سوپ ریبولیتا

 

این سوپ که یکی از خوراکهای گیاهی در این شهر میباشد بیشک یکی از بهترین سوپهایی است که در این منطقه طبخ خواهد شد و پیشنهاد میشود در صورت سفر به این شهر از طریق بلیط هواپیما حتما طعم دلنشین آن را بچشید. ترجمه لغئی این غذا به معنای دوباره گرم شدن خواهد بود و در طبخ آن از نانهای بیات، گوجه فرنگی، لوبیا سفید و برخی از سبزیجات فصلی استفاده خواهد شد.

 

 افراد زیادی در طول سفرشان به این شهر از طریق خرید بلیط هواپیما در وعدههای غذایی خود از این سوپ بینظیر استفاده خواهند کرد.  پیشین این نوع غذاها که به شکلی منحصربفرد در این شهر طبخ خواهند شد به دوران قرون وسطی بازخواهند گشت که امروزه مورد علاقه بسیاری از گردشگرانی که با خرید بلیط هواپیما به این منطقه سفر میکنند قرار گرفتهاند.

 



نظرتان را بنویسید







منو